Advies gevraagd voor een slimme deurbel
Ik zoek een?
Slimme deurbel met camera en voice
Wat is je budget?
budget is nog niet bepaald.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag zien wie er aan de deur staat wanneer ik thuis ben maar ook wanneer er niemand thuis is. Bijv voor pakketbezorgers.
Wensen?
Zeker! een aantal zelfs:
- geen cloud opslag
- opslaan op Synology (direct of via ONVIF maakt niet uit)
- geen maandelijks abbo zoals bij Nest/Ring
- integratie met HomeAssistant - ( bij indrukken deurbel bericht naar smartphone).
- Wifi
- komt in een hoek te hangen dus zicht is niet "recht" voor de deur, waarschijnlijk iets van een hoekbeugel/montage nodig.
- directe stroom, dus evt aansluiten op beltrafo of usb-powered)
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf de pricewatch: Nedis Wi-Fi Smart Videodeurbel gevonden maar die lijkt geen integratie met HomeAssistant te hebben en integratie met een NAS lijkt ook niet te kunnen.
Xiaomi Mijia Doorbell Camera - alleen te gebruiken met Xiaomi app met bijbehorende cloud.
Ik hoop dat er iemand is die mij een beetje op weg kan helpen omdat er nogal wat verschillende deurbel camera's zijn
Ik zoek een?
Slimme deurbel met camera en voice
Wat is je budget?
budget is nog niet bepaald.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Ik wil graag zien wie er aan de deur staat wanneer ik thuis ben maar ook wanneer er niemand thuis is. Bijv voor pakketbezorgers.
Wensen?
Zeker! een aantal zelfs:
- geen cloud opslag
- opslaan op Synology (direct of via ONVIF maakt niet uit)
- geen maandelijks abbo zoals bij Nest/Ring
- integratie met HomeAssistant - ( bij indrukken deurbel bericht naar smartphone).
- Wifi
- komt in een hoek te hangen dus zicht is niet "recht" voor de deur, waarschijnlijk iets van een hoekbeugel/montage nodig.
- directe stroom, dus evt aansluiten op beltrafo of usb-powered)
Wat heb je zelf al gevonden?
Zelf de pricewatch: Nedis Wi-Fi Smart Videodeurbel gevonden maar die lijkt geen integratie met HomeAssistant te hebben en integratie met een NAS lijkt ook niet te kunnen.
Xiaomi Mijia Doorbell Camera - alleen te gebruiken met Xiaomi app met bijbehorende cloud.
Ik hoop dat er iemand is die mij een beetje op weg kan helpen omdat er nogal wat verschillende deurbel camera's zijn
[ Voor 6% gewijzigd door makooy op 10-06-2020 14:30 ]