Nieuwe tesla model 3 ervaring

Pagina: 1
Acties:
  • 1.089 views

Onderwerpen

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jvandooren
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-06-2020
Goedemiddag forumleden
Graag wil ik jullie mijn ervaring delen van de Tesla Model 3.

Bijna een half jaar rij ik in een Tesla model 3 en in het begin was het heel erg wennen, de stoelen vielen iets tegen vanwege de veringen en harde zitting. Mijn navigatie was ook niet helemaal in orde en had storingen en wat mankementen met locaties. Bij het laadpunt van de Tesla merkte ik dat de verbinding niet helemaal in orde was.
Deels was ik geschrokken en dacht "Dit kan toch niet?" Toen ik naar de garage ging bleek dat een simpele update van de navigatie het probleem had opgelost.
Toen ze keken naar de verbinding tussen de "stekker" en de ingang in de auto bleek dat die iets scheef zat waardoor er een klein probleem onstaat bij het opladen.
Dit was snel verholpen en heb naderhand geen spijt van mijn aankopen gehad, de garage zag ook dat de TPMS sensoren van mijn auto niet in orde waren en ze vertelde mij eigenlijk dat de sensoren moesten worden vervangen.
Wat ik raar vond was dat ik de auto nieuw heb gekocht en zoveel problemen ondervond. Toen ik ging kijken hoeveel deze sensoren waren in prijs zag ik dat ze een paar honderd euro kostten en uit het buitenland moesten worden besteld.
Toen ik zelf op onderzoek uit ging en via via bij Wielservice Nederland terecht kwam zag ik dat ze mijn sensoren hadden voor een veel goedkopere prijs, Heb toen aangegeven dat ik dezelfde sensoren vond ergens anders en tot mijn verbazing boden ze mij aan dus de sensoren via Wielservice Nederland te kopen en de installatie helemaal gratis was.

Over het algemeen ben ik gelukkig met de auto min de kleine dingetjes die er waren rijd de auto echt super en het geluid is heel erg stil. Ook al viel het in het begin tegen ik ben hartstikke blij dat ik een Tesla rij!

Hopelijk doormiddels van deze ervaring te delen kunt men een betere keuze maken voor haar of zijn auto.

Groetjes!
Jan van Dooren

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• asfaloth_arwen
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 08:06
In Het grote Tesla Model 3 topic kun je heel wat ervaringen vinden en je eigen ervaring delen :)

[ Voor 12% gewijzigd door asfaloth_arwen op 10-06-2020 13:31 ]

Specs

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jvandooren
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 10-06-2020
asfaloth_arwen schreef op woensdag 10 juni 2020 @ 13:31:
In Het grote Tesla Model 3 topic kun je heel wat ervaringen vinden en je eigen ervaring delen :)
Dank u wel , ik was niet zozeer zeker waar ik dit kwijt kon.
Bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FlipFluitketel
  • Registratie: Juli 2002
  • Laatst online: 12-07 20:22

FlipFluitketel

Frontpage Admin
Dan kan dit topic ook dicht ;)

There are only 10 types of people in the world...those who understand binary and those who don't.
Jeremy Clarkson: It’s, um, a mobile phone holder, or as Richard Hammond calls it, a seat!

Dit topic is gesloten.