Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om er vooral op te gamen en een beetje school
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximum van 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niets om mee te nemen omdat het mijn eerste pc wordt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet er niet zo veel van, Heb wel al op internet gesurfd naar de belangrijke onderdelen maar ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee, wel zou ik het wel leuk vinden om een case met rgb te hebben maar als dat niet kan zou ik het niet erg vind
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het maken van een goede pc en als dat niet lukt zou ik het graag willen weten!
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben van plan om er vooral op te gamen en een beetje school
Wat mag het systeem gaan kosten?
Ik heb een maximum van 500 euro.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb nog niets om mee te nemen omdat het mijn eerste pc wordt
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik weet er niet zo veel van, Heb wel al op internet gesurfd naar de belangrijke onderdelen maar ik hoop dat jullie mij verder kunnen helpen
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
nee, wel zou ik het wel leuk vinden om een case met rgb te hebben maar als dat niet kan zou ik het niet erg vind
Ga je overklokken?
Nee
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen bij het maken van een goede pc en als dat niet lukt zou ik het graag willen weten!