Welke betalingsprovider WooCommerce?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01 11:51
Mijn vraag
...
Ik ben al een tijdje bezig met het ontwikkelen van een webshop. Aangezien dit mijn eerste webshop wordt weet ik niet zo goed welke betalingsprovider is moet kiezen, er is zo ontzettend veel keuze.

Heb gezien dat er verschillende opties zijn. Mollie, Pay, Stripe, Sisow maar ik weet niet zo goed het onderscheid te maken en ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Wel zou het mooi zijn dat het in de eerste instantie geen geld kost en dat het gemakkelijk in gebruik is. D.w.z. Wordpress Woocommerce plug-ins.

Welke provider is voor een webshop Roockie (voor een kleine webshop á 50 artikelen) het meest interessant?

Bij voorbaat erg bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,
Robert

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rickbouman
  • Registratie: Oktober 2007
  • Laatst online: 04-07 21:58
Bij Mollie betaal je alleen per transactie, de rest is gratis.
Het ligt er dan wel aan wat je gaat verkopen, als je spullen van €2 gaat verkopen is €0.29 per iDeal transactie misschien lastig rendabel te maken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Voutloos
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
Bedenk welke betaalmethoden je wil ondersteunen voor je doelgroep en kies iets?

En hoeveel artikelen je hebt is totaal geen factor. Apple heeft ook maar 50 artikelen. ;)

{signature}

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tsurany
  • Registratie: Juni 2006
  • Niet online

Tsurany

⭐⭐⭐⭐⭐

Even offertes aanvragen en prijzen vergelijken. Je moet dan wel een schatting hebben van het aantal transacties per jaar.

SMA SB5.0 + 16x Jinko 310wp OWO + 10x Jinko 310wp WNW |--|--| Daikin 4MXM68N + 1x FTXA50AW + 3x FTXM20N

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Rolfie
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 08:58
Ik heb ooit met pay gewerkt icm oscommerce. Zowel creditcard, ideal en paypal transacties.
Werkte heel goed en gemakkelijk.

Ik denk dat het voornamelijk van belang is, hoe vaak betalen ze uit. En wat zijn de kosten van een transactie.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RvdHeide
  • Registratie: December 2012
  • Laatst online: 11-01 11:51
Bedankt voor de reacties. Het zullen slechts een paar transacties per jaar zijn en de verkeer van de website is naar verwachting ook niet erg hoog. De belangrijkste zijn:
- PayPall
- Ideal
- Creditcard
- Overschrijving
- Klarna? Bancontact? (optioneel)

Het moet niet zo zijn dat er maandelijks een flink bedrag wordt afgeschreven. Als er niets verkocht wordt dan moet er ook niets in rekening worden gebracht eigenlijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• HenkEisDS
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 04-07 22:09
Ik heb toevallig gisteren Stripe registratie achter de rug. Stripe werkt erg prettig en er is een gratis Woocommerce/wp plugin beschikbaar. Met stripe kun je eigenlijk alles accepteren wereldwijd.

In het verleden heb ik ook wel eens Mollie gebruikt, dit was ook prima.

Ook heb ik wel eens direct mijn bank, toen ING, gekoppeld aan Virtuemart op Joomla.

Paypal kan in principe ook alles, maar ik vind de support van Paypal belabberd en ik vind ze een onsympathiek bedrijf.

De meeste leveranciers betaal je per transactie en in het geval van Creditcard betalingen ligt dit allemaal niet zo ver uit elkaar. Geen partij ontkomt aan de fee naar Mastercard/Visa en die zijn niet mals.

Wel heb je bij elke leverancier, op handmatig overschrijven door klant na, een KVK nummer nodig. Toen ik mijn eerste webshop (als particulier) startte liet ik klanten handmatig overboeken. Klanten met een pending betaling (mensen die dus niet overgeboekt hadden) belde ik nog wel eens na. Dit ging in principe ook prima en het was leuk om mijn klanten te spreken en ze wat beter te leren kennen.
Pagina: 1