Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke betalingsprovider WooCommerce?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• RvdHeide
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 30-06 20:09
Mijn vraag
...
Ik ben al een tijdje bezig met het ontwikkelen van een webshop. Aangezien dit mijn eerste webshop wordt weet ik niet zo goed welke betalingsprovider is moet kiezen, er is zo ontzettend veel keuze.

Heb gezien dat er verschillende opties zijn. Mollie, Pay, Stripe, Sisow maar ik weet niet zo goed het onderscheid te maken en ben benieuwd naar jullie ervaringen.

Wel zou het mooi zijn dat het in de eerste instantie geen geld kost en dat het gemakkelijk in gebruik is. D.w.z. Wordpress Woocommerce plug-ins.

Welke provider is voor een webshop Roockie (voor een kleine webshop á 50 artikelen) het meest interessant?

Bij voorbaat erg bedankt voor jullie hulp!

Met vriendelijke groet,
Robert

Alle reacties

• RvdHeide
  • Registratie: december 2012
  • Laatst online: 30-06 20:09
Bedankt voor de reacties. Het zullen slechts een paar transacties per jaar zijn en de verkeer van de website is naar verwachting ook niet erg hoog. De belangrijkste zijn:
- PayPall
- Ideal
- Creditcard
- Overschrijving
- Klarna? Bancontact? (optioneel)

Het moet niet zo zijn dat er maandelijks een flink bedrag wordt afgeschreven. Als er niets verkocht wordt dan moet er ook niets in rekening worden gebracht eigenlijk.
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True