Bij Ziggo is nu de TP-Link Deco M4 set verkrijgbaar voor maar 99,95 euro (+3,95 verzendkosten).
Volgens mij ook gewoon te bestellen door niet-Ziggoklanten.
ik lees dit op de ziggo site:LukeS schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:22:
Bij Ziggo is nu de TP-Link Deco M4 set verkrijgbaar voor maar 99,95 euro (+3,95 verzendkosten).
In het bestelproces vragen ze niet naar een klantnummerpiotr123 schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 12:11:
[...]
ik lees dit op de ziggo site:
TP-Link Deco M4 mesh wifi (3-pack) ·€ 149,95 € 99,95
Alleen voor Ziggo klanten. Maximaal 1 set per klant.
Ter land, ter zee en in de kroeg
After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads
|| Stem op mooiere Topic Search linkjes! :) " || Pi-Hole : Geen advertenties meer voor je hele netwerk! >:) ||
Ik heb ook jarenlang plezier gehad van m’n Airport Extreme, maar die is er nu uit met de M4's als vervanger. Werkt echt top, elke verdieping krachtig signaal en alle Sonos en Hue spulleboel werkt meer responsive dan daarvoor.jamas schreef op zondag 7 juni 2020 @ 11:03:
@DaSaN Deze mesh kit is heel eenvoudig uitbreidbaar en als het goed bevalt dan vervang ik mijn in huis gebruikte AirPort Extreme misschien nog wel door een extra setje Deco's.
Nog dank voor de tip! Nu ook (eindelijk) over op mesh WiFi in huis. Zat er al een tijdje op te broeden (dure versies hikte ik nog tegenaan), maar voor deze prijs hoefde ik er niet lang over na te denken.LukeS schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:22:
V2, maar volgens mij heeft ie juist een lager stroomverbruik (en een 1Gbps aansluiting voor koppeling met bedrade netwerk in plaats van een 10/100Mbps netwerkverbinding bij de V1).__fred__ schreef op zondag 28 juni 2020 @ 18:00:
Weet iemand of het de V1 of V2 variant is? Grootste verschil lijkt een toegenomen bereik te zijn, maar ook een hoger stroomverbruik voor de V2. Daar zit ik niet perse op te wachten.
Ow, de 100 Mbit heb ik ff overheen gelezen, 1Gbit is wel essentieel.ralph075 schreef op zondag 28 juni 2020 @ 23:50:
[...]
V2, maar volgens mij heeft ie juist een lager stroomverbruik (en een 1Gbps aansluiting voor koppeling met bedrade netwerk in plaats van een 10/100Mbps netwerkverbinding bij de V1).
V2 datasheet
V1 datasheet
Pardon my dutch
Kwam nog een goede review tegen op tweakers over de M4.LukeS schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 08:22:
Je zal niet de volledige snelheid houden, maar als je het goed plaatst zal je nog best over moeten houden.Leetness schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:10:
Waar ik een beetje aan twijfel is het volgende; wij wonen in een relatief nieuw huis met drie verdiepingen en een Ziggo Connectbox in de meterkast (deur dicht, want netjes). Ga ik dan echt verschil merken als ik deze set "draadloos" aansluit zonder UTP kabel, of ga ik een al zwak wi-fi signaal nog verder verspreiden zonder echt aan snelheid te winnen?
[ Voor 3% gewijzigd door Wylana op 01-07-2020 15:28 ]
Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!
Herkenbaar, nieuw huis. Wat ik heb gedaan: 1 unit bedraad aangesloten in de meterkast, 1 unit in de woonkamer en 1 unit op de overloop op de eerste verdieping (deze straalt genoeg door om ook de zolder te kunnen bedienen).Leetness schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:10:
Waar ik een beetje aan twijfel is het volgende; wij wonen in een relatief nieuw huis met drie verdiepingen en een Ziggo Connectbox in de meterkast (deur dicht, want netjes). Ga ik dan echt verschil merken als ik deze set "draadloos" aansluit zonder UTP kabel, of ga ik een al zwak wi-fi signaal nog verder verspreiden zonder echt aan snelheid te winnen?
[ Voor 103% gewijzigd door Yorinn op 30-08-2020 10:52 ]
4800 Wp 10x ZO 6x NW https://pvoutput.org/intraday.jsp?id=74451&sid=66030
De tip van @ralph075 kan je gebruiken, maar vergeet daarnaast niet dat Ziggo aanraadt om wifi van de Connectbox uit te zetten waardoor je echt enkel de TP-Link gaat gebruiken.Leetness schreef op woensdag 1 juli 2020 @ 15:10:
Helaas de gehele middag aan de lijn met Ziggo gehangen en een gratis Mesh set gaat absoluut niet lukken.. Alleen 3 maanden korting (24 euro) met een jaar verlenging..ralph075 schreef op woensdag 2 september 2020 @ 12:50:
Als ik de tv reclame goed heb gehoord krijg je dit pakket nu gratis als je een nieuwe internetaansluiting bij Ziggo afneemt. Met een beetje mazzel (en eventueel een goede babbel) kan je dit ook krijgen als je jouw bestaande abonnement weer voor een jaar verlengt (en anders kan je vast weer een paar maanden korting krijgen, als je toch belt om te verlengen).
[ Voor 3% gewijzigd door fixma op 07-09-2020 16:42 ]
Opzeggen en dan op partner haar/zijn naam nieuw abolleen 3 maanden korting (24 euro) met een jaar verlenging..
Mij is het zojuist wel gelukt via optie opzeggen. Gratis WiFi 3-pack Deco M4 set in ruil voor 1 jaar verlenging. Ben ruim 10 jaar klant op verschillende adressen en geheel tevredenfixma schreef op maandag 7 september 2020 @ 16:31:
[...]
Helaas de gehele middag aan de lijn met Ziggo gehangen en een gratis Mesh set gaat absoluut niet lukken.. Alleen 3 maanden korting (24 euro) met een jaar verlenging..
Dus gaan we daar maar voor.
[ Voor 5% gewijzigd door Ernepper op 27-01-2021 18:02 ]
[ Voor 13% gewijzigd door Ernepper op 27-01-2021 18:04 ]
Heb je dat via de site gedaan of via een medewerker? Ben ook al meer dan 15 ziggo klant.Ernepper schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:01:
[...]
Mij is het zojuist wel gelukt via optie opzeggen. Gratis WiFi 3-pack Deco M4 set in ruil voor 1 jaar verlenging. Ben ruim 10 jaar klant op verschillende adressen en geheel tevredenWat mij betreft een win-win zolang er nog geen fiber alternatief is hier in het dorp.
Knap dat je het gelukt is. Ik heb over meerdere dagen gebeld en met vele verschillende personen gesproken en no way ondanks ik al 25+ jaar bij Ziggo zit..Ernepper schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 18:01:
[...]
Mij is het zojuist wel gelukt via optie opzeggen. Gratis WiFi 3-pack Deco M4 set in ruil voor 1 jaar verlenging.
Ja, ik ken het. Heel frustrerend als 20+ langer lid klant zonder ooit geswitched te zijn. Mijn ouders zitten bij KPN, die heeft echt totaal geen moeite om een betere op te sturen, digi kastjes niet, wifi extenders, etc. En binnen een paar dagen op het postkantoor, als je thuis laat bezorgen kost het je nu een 10tje extra. Postkantoor zit 100m verderop.fixma schreef op vrijdag 5 maart 2021 @ 21:05:
[...]
Knap dat je het gelukt is. Ik heb over meerdere dagen gebeld en met vele verschillende personen gesproken en no way ondanks ik al 25+ jaar bij Ziggo zit..
Dus zelf de mesh kit gekocht, maar hij is wel goed.. Helemaal geen wifi ellende meer..
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Vertrouwen is goed, controle nog beter
Ik heb inderdaad de Wifi op het Ziggo modem uitgezet, maar tot op heden nog geen hinder ondervonden.Juan schreef op vrijdag 16 april 2021 @ 07:51:
Ziggo adviseert de Wifi van de connect-box uit te zetten, maar verzuimd te vermelden dat dan ipv6 internet niet werkt.
Dus wil je ipv6 internet via de Deco, dan moet je de Wifi op de connect-box aanlaten ook al gebruik je die niet
[ Voor 6% gewijzigd door Yorinn op 23-04-2021 11:18 ]
[ Voor 5% gewijzigd door Brisan op 24-06-2021 14:04 ]
Apple iPhone 16e LG OLED evo G5 Google Pixel 10 Samsung Galaxy S25 Star Wars: Outlaws Nintendo Switch 2 Apple AirPods Pro (2e generatie) Sony PlayStation 5 Pro
Tweakers is onderdeel van
DPG Media B.V.
Alle rechten voorbehouden - Auteursrecht © 1998 - 2025
•
Hosting door TrueFullstaq