Hey,
Om te beginnen, mijn set-up voorlopig is als volgt :
Niet echt veel tot nu toe. De laatste tijd ben ik aan het dromen om er 2 Boekenplank speakers bij te zetten.
pricewatch: Klipsch RP-600M ebbenhout (Zwart)
Het probleem is dat deze achter de zetel zouden staan op een dressoir. En er zit een deur tussen. Niet ideaal voor een kabel. Bestaat er iets als een draadloos alternatief samen met mijn denon ?
Nu met hier en daar wat te lezen, zie ik dat er iets bestaat als bi-amp. Nu zijn de 2 towers aangesloten op 1 kanaal.
Is dat iets wat meer goed kan doen dan anders ?
Het zit namelijk zo dat sinds ik de center erbij heb, er veel meer geluid uit de center komt. Links en rechts is veel zwakker. (Ik heb wel nog niet opnieuw de Audyssey laten lopen)
Wat raden jullie aan ? Is het nuttig om bi-amp te proberen ? Ik heb nog wat kabels over.
Over kabels gesproken, De huidige die ik heb was een rolletje van 10m (pricewatch: Oehlbach Luidsprekerkabel 2 x 2,5 mm², minihaspel 10 meter Wit)
Ik zie dat er kabels bestaan van bv. AudioQuest die redelijk duur zijn. Is dat belangrijk ?
Best veel vragen
dus ik zet ze nog eens in een lijstje :
Om te beginnen, mijn set-up voorlopig is als volgt :
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Versterkers en receivers | Denon AVR-X2400H | € 0,- | € 0,- |
2 | Speakers | Klipsch R-26F (Zwart) | € 0,- | € 0,- |
1 | Speakers | Klipsch R-34C (Zwart) | € 399,- | € 399,- |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 399,- |
Niet echt veel tot nu toe. De laatste tijd ben ik aan het dromen om er 2 Boekenplank speakers bij te zetten.
pricewatch: Klipsch RP-600M ebbenhout (Zwart)
Het probleem is dat deze achter de zetel zouden staan op een dressoir. En er zit een deur tussen. Niet ideaal voor een kabel. Bestaat er iets als een draadloos alternatief samen met mijn denon ?
Nu met hier en daar wat te lezen, zie ik dat er iets bestaat als bi-amp. Nu zijn de 2 towers aangesloten op 1 kanaal.
Is dat iets wat meer goed kan doen dan anders ?
Het zit namelijk zo dat sinds ik de center erbij heb, er veel meer geluid uit de center komt. Links en rechts is veel zwakker. (Ik heb wel nog niet opnieuw de Audyssey laten lopen)
Wat raden jullie aan ? Is het nuttig om bi-amp te proberen ? Ik heb nog wat kabels over.
Over kabels gesproken, De huidige die ik heb was een rolletje van 10m (pricewatch: Oehlbach Luidsprekerkabel 2 x 2,5 mm², minihaspel 10 meter Wit)
Ik zie dat er kabels bestaan van bv. AudioQuest die redelijk duur zijn. Is dat belangrijk ?
Best veel vragen
- Bestaat er iets als een draadloos alternatief samen met mijn denon om Surround achterluidsprekers links/rechts aan te sluiten?
- Is bi-amp een verbetering ?
- Is een dure kabel zoals die van AudioQuest beter dan de huidige 2x2.5mm kabel ?
- Is het erg dat mijn speakers 100W zijn, maar de receiver maar 95W op 8ohm heeft per kanaal ?