[PC] Pro Cycling Manager 2020

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kampers
  • Registratie: Augustus 2014
  • Laatst online: 15-06 10:51
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/VGw2lWKirT_GPzSUVmwqCY1heyw=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():strip_icc():fill(white):strip_exif()/f/image/uezanVGf9J1tFiZLHOTlLg9Y.jpg?f=user_large

Word de manager van een wielerploeg en breng ze naar de top! Je zult het financiële overzicht moeten houden en moeten rekruteren, je training moeten plannen, strategie moeten toepassen, en, wat nieuw is in deze editie, op je wielrenners en hun moraal moeten passen!

UITGAVEDATUM:
4 jun 2020

ONTWIKKELAAR:
Cyanide Studio

UITGEVER:
Nacon

[ Voor 24% gewijzigd door kampers op 04-06-2020 17:43 ]

Live op Twitch . Mijn YouTube Kanaal iRacing Profiel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
Zijn er hier mensen die deze game spelen? Of de vorige versies gespeeld hebben?

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Ypuh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 02-07 18:30
Ben fanatieke wielrenner en wielerfan en mijn favoriete games zijn Football Manager en Cities Skylines (beide simulatie spellen).

Is de gameplay dusdanig interessant om dit eens te gaan proberen?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scargreg7
  • Registratie: Oktober 2016
  • Laatst online: 09-01-2024
Redelijk veel vroeger de Cycling Managers gespeeld, en PCM19 ook grijs gedraaid met meer dan 400uur 😅. Benieuwd naar de nieuwe AI..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• kampers
Ypuh schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 17:52:
Ben fanatieke wielrenner en wielerfan en mijn favoriete games zijn Football Manager en Cities Skylines (beide simulatie spellen).

Is de gameplay dusdanig interessant om dit eens te gaan proberen?
Als je het nog nooit gespeeld hebt zeker de moeite!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• kampers
scargreg7 schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 17:53:
Redelijk veel vroeger de Cycling Managers gespeeld, en PCM19 ook grijs gedraaid met meer dan 400uur 😅. Benieuwd naar de nieuwe AI..
Ik heb vandaag ff pro cyclist gespeeld. AI leek pittiger als anders.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scargreg7
kampers schreef op donderdag 4 juni 2020 @ 18:05:
[...]

Ik heb vandaag ff pro cyclist gespeeld. AI leek pittiger als anders.
Ik wacht tot de pcm world db in een verdere fase zit met meer wedstrijden en ook meer variatie van alle wedstrijden 😊

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Er is toch nog een wieler game. Tour de france. Of zijn dit echt hele andere games?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scargreg7
jaydenjarno schreef op vrijdag 5 juni 2020 @ 13:50:
Er is toch nog een wieler game. Tour de france. Of zijn dit echt hele andere games?
Dat zijn totaal andere spellen:
Pro Cycling Manager: Keuze tussen een team leiden of zelf een renner aan te maken maar meer simulatie gericht en waar je alle wedstrijden van de kalender kunt rijden.
Tour De France: Gaat eerder om beperkt aantal wedstrijden te rijden maar meer gefocust op 1 renner en meer arcade gericht.

Voor mij is PCM iets dat meer tijd inkruipt en waar je ook veel meer voldoening haalt van alle keuzes zoals transfers, contracten, trainingen en dergelijke. Je zou PCM met Football Manager kunnen vergelijken maar waar je dus ook zelf kan spelen en Tour de France eerder een soort Fifa is waar de nadruk eerder op spelen ligt. Wel dezelfde makers uiteraard maar Pcm enkel op PC en tour de france op consoles, waar dit deze keer ook zal uitgebracht worden op Pc

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• jaydenjarno
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-10-2024
Aha ok. Das een duidelijke uitleg. Dan is PCM toch echt wel meer voor mij. Dank

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
  • Registratie: Februari 2006
  • Laatst online: 01-07 09:13
Goedemiddag,

Even een vraagje voor de mensen die dit vaker spelen. Ik heb PCM2020 gekocht, nog nooit eerder een PCM gespeeld.

Gaat redelijk, zit met mijn renner bij TDE. Ik heb een Etappe rijder met Tijdrijden aangemaakt die toevallig goed in klimmen is, 81 nu.

Maar wat is nu het verschil tussen klimmen en heuvels? Want mijn klimmen is 81 en heuvels 71, maar zo snel het iets wat steiler wordt dan wordt ik aan alle kanten eraf gefietst. Ik zit dan rond de 85 en zet hem op inspanning maar mijn rode balk is dan zo leeg.

Ik zie dat Klimmen voor een medium inspanning is en Heuvels voor een intense inspanning. Maar moet dat niet anders om zijn?

[ Voor 10% gewijzigd door Kloever op 26-06-2020 12:00 ]

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
Kloever schreef op vrijdag 26 juni 2020 @ 11:58:
Goedemiddag,

Even een vraagje voor de mensen die dit vaker spelen. Ik heb PCM2020 gekocht, nog nooit eerder een PCM gespeeld.

Gaat redelijk, zit met mijn renner bij TDE. Ik heb een Etappe rijder met Tijdrijden aangemaakt die toevallig goed in klimmen is, 81 nu.

Maar wat is nu het verschil tussen klimmen en heuvels? Want mijn klimmen is 81 en heuvels 71, maar zo snel het iets wat steiler wordt dan wordt ik aan alle kanten eraf gefietst. Ik zit dan rond de 85 en zet hem op inspanning maar mijn rode balk is dan zo leeg.

Ik zie dat Klimmen voor een medium inspanning is en Heuvels voor een intense inspanning. Maar moet dat niet anders om zijn?
Heuvels is eerder voor korte <5km steile puisten, Klimmen moet je eerder zijn voor >5km. Echter met 71 Heuvels zullen je uithouding en weerstand stats ook niet zo schitterend zijn.
Je zal eerder tot je recht komen in de echte bergritten of ritten met een lange berg op het einde. Maar bergen van 10km kan je niet op 85 bolletje rijden, soms is het zoeken en moet je ze even laten rijden om ze nadien op te rapen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Weerstand en uithouding is inderdaad niet heel goed, 67 en 68. Zal er eens wat punten aan gaan besteden. En als het helemaal niet lukt...uithuilen en overnieuw beginnen :P

Ryzen 5 5600X | G.Skill Trident Z Neo F4-3600 | MSI B550 Tomahawk | MSI RTX 3080 Suprim X | GT1 Evo | Fanatec DD1 | Clubsport V3 | F1 2020 Limited |

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• scargreg7
Neen, dat is inderdaad iets om zeker midden in de 70 te krijgen, anders ga je het heel vaak lastig krijgen.
Een klimmer van 81 kan soms slechter zijn dan eentje van 77 maar met alle andere stats die beter zijn. Dus 1 waarde zegt niet veel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Ik ga nu een stomme vraag stellen...Maar is er een manier om je savegame aan te passen? Ja cheaten ik weet het, maar wil even wat proberen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• scargreg7
Ja dat noemt de PCM fast editor, kan je downloaden en dan je savegame editen als je wilt. Pas wel op, dit zijn allemaal tabellen dus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Kloever
Gevonden, thx. Eens kijken wat ik kan veranderen en of het heel veel uitmaakt.

• stijn014
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 20-06 10:03
Bij de start van het nieuwe seizoen ook maar in sale op Fanatical gekocht. Ik doe het meestal zo omdat er voor de vorige versie geen actuele world DB meer uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nutterd
  • Registratie: September 2013
  • Laatst online: 09:52

Nutterd

PSN: MRVleisboeketje

Hallo,

Ik weet niet of ik een nieuw topic moet openen of dat ik het hier kan vragen, maar ik wil Pro Cycling manager 2022 gaan spelen alleen moet ik hiervoor een nieuwe laptop kopen. ik ben echt een complete leek wat betreft laptop's, spellen en specificaties maar wat voor een laptop zou ik moeten kopen om Pro Cycling Manager 2022 goed te kunnen spelen (en ik ga ervanuit dat ik er dan ook wel wat andere dingen op kan?)

Mocht ik een nieuw topic moeten openen/in een ander tabje plaatsen mijn excuses!

/edit: https://www.coolblue.nl/p...3-15imh05-81y40196mh.html

heb bijvoorbeeld deze gevonden...

[ Voor 11% gewijzigd door Nutterd op 05-06-2022 18:24 ]

Meld je aan voor de geweldige, fantastische gravelrit: https://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/2075464

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Nutterd schreef op zondag 5 juni 2022 @ 18:16:
Hallo,

Ik weet niet of ik een nieuw topic moet openen of dat ik het hier kan vragen, maar ik wil Pro Cycling manager 2022 gaan spelen alleen moet ik hiervoor een nieuwe laptop kopen. ik ben echt een complete leek wat betreft laptop's, spellen en specificaties maar wat voor een laptop zou ik moeten kopen om Pro Cycling Manager 2022 goed te kunnen spelen (en ik ga ervanuit dat ik er dan ook wel wat andere dingen op kan?)

Mocht ik een nieuw topic moeten openen/in een ander tabje plaatsen mijn excuses!

/edit: https://www.coolblue.nl/p...3-15imh05-81y40196mh.html

heb bijvoorbeeld deze gevonden...
Heb je hem gekocht en hoe is Cycling Manager 2022, ik wil hem ook gaan kopen, vroeger in 2008/2009 ook gespeeld was mooi toen

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 01-07 11:15
Had op zich blind 2022 versie gekocht op steam, blijkt die niet te werken op een macbook. Erg jammer, snap niet dat het in 2022 niet mogelijk is

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Pagina: 1