Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Kan ik in mijn Ps4 een dunne ssd schijf monteren ?

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Fwankster
  • Registratie: juni 2020
  • Laatst online: 16-07-2020
Hoikes its Fwankster here,

Vraagje ik heb een ps4 type CUH-1016 met nog de orginele Hdd die is bijna tsjok vol en wil ze vervangen door een SSD maar ik denk dat de nieuwe schijf dunner is, daarom mijn vraag als ik de SSD monteer komen de aansluitingen dan nog overeen ????

GRtz
Fwankster
_/-\o_

Alle reacties

• De Nelis
  • Registratie: november 2001
  • Laatst online: 23:25

De Nelis

en anders maar niet...

De schroefgaten zullen op dezelfde plek zitten, dus de SSD moet prima passen in de bracket.

time is infinite, but each week is ten hours short..

• sjtienuh
  • Registratie: maart 2011
  • Laatst online: 16-06 14:51
Volgens mij kan je er gewoon een SSD in plaatsen, er zit namelijk gewoon een laptop hardeschijf in. Het kan zijn dat de schijf iets los ligt, daar zou je dan nog iets aan kunnen doen.
aansluitingen zitten gewoon gelijk

• tritimee
  • Registratie: december 2006
  • Laatst online: 23:28
zitten op dezelfde plek vziw, maar de vraag is even wat het je oplevert

zie:
Is het waard om een SSD in je PS4 in te bouwen?

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True