Wellicht niet het juiste vraag om hier te posten, maar wat is een goede telescopische of opvouwbare trap? Moet iig bij de nok van de zolder kunnen (= 4,5 meter hoog dus 3 meter zou voldoende moeten zijn). Ik zag wel trappen van het merk altrex, zijn die goed?
Altrex is zeker een goed merk voor ladders/trappen.mierenfokker schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:24:
Wellicht niet het juiste vraag om hier te posten, maar wat is een goede telescopische of opvouwbare trap? Moet iig bij de nok van de zolder kunnen (= 4,5 meter hoog dus 3 meter zou voldoende moeten zijn). Ik zag wel trappen van het merk altrex, zijn die goed?
@Sluw Thanks, Swanson is inderdaad ook één van de bekendere. Even kijken wat met verzenden etc de voordeligere optie is, Swanson of Bahco. Hultafors heeft ze wel, maar lijkt erop niet zo snel bij een Nederlandse winkel.
Als blijkt dat ik het vaak genoeg gebruik zou ik eventueel later nog een keer een mooi Starrett setje kunnen kopen
edit: dit hoort nog in het gereedschapstopic
De site van Altrex zelf is erg duidelijk met de voor- en nadelen van alle modellen. Zou daar even kijken wat bevalt en binnen budget valt en dan via Google even de voordeligste leverancier zoeken
Als blijkt dat ik het vaak genoeg gebruik zou ik eventueel later nog een keer een mooi Starrett setje kunnen kopen
Altrex maakt niks anders dan trappen, steigers etc, gewoon goed spul. Neemt niet weg dat Altrex goedkoop spul (bouwmarkt kwaliteit) maakt tot aan de professionele oerdegelijke trappen met genoeg stappen er tussen.mierenfokker schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:24:
De site van Altrex zelf is erg duidelijk met de voor- en nadelen van alle modellen. Zou daar even kijken wat bevalt en binnen budget valt en dan via Google even de voordeligste leverancier zoeken
[ Voor 7% gewijzigd door Twijfels op 03-06-2020 22:32 ]
Ik heb een telescopische ladder van Vonroc gekocht, waar ik erg tevreden over ben. Veel gebruikt op zolder met het verbouwen van m'n huis, en dat ding werkt echt soepel en voelt solide aan.mierenfokker schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:24:
En dat ook nog eens voor echt weinig geld. Aanrader dus om in elk geval even te checken.
Verplaatst uit: [DIY] Het grote (elektrische) gereedschapstopic Deel 4
This is my signature. There are many like it, but this one is mine.
Zo'n telescoopladder is leuk voor rond het huis , maar voor het zwaardere werk zoals slopen is het niets, als er een er een deuk ontstaat in een telescoopbuisvan de ladder schuift hij gelijk niet meer lekker in of uit.
Voordeel is wel dat het lekker compact is als je hem niet gebruikt.
Voordeel is wel dat het lekker compact is als je hem niet gebruikt.
Mijn vader heeft een telescoop ladder, maar die gebruik ik nooit meer.
Het zal vast handig op te bergen zijn, maar het geeft mij niet het gevoel dat ik hem kan vertrouwen.
Hij buigt verder door dan een goede uitschuif ladder en je hebt per sport een mechaniek wat kan falen.
Ik heb zelf een 3 deloge uitschuif ladder en een 8 tree double Decker daar kan ik alles mee doen in en om het huis. (7 treden was ook goed geweest)
Voor de ramen/vrouw nog een 3 tree double Decker erbij gekocht.
Een vouwladder die je ook als brug/steiger kan neerzetten is ook erg handig.
Het zal vast handig op te bergen zijn, maar het geeft mij niet het gevoel dat ik hem kan vertrouwen.
Hij buigt verder door dan een goede uitschuif ladder en je hebt per sport een mechaniek wat kan falen.
Ik heb zelf een 3 deloge uitschuif ladder en een 8 tree double Decker daar kan ik alles mee doen in en om het huis. (7 treden was ook goed geweest)
Voor de ramen/vrouw nog een 3 tree double Decker erbij gekocht.
Een vouwladder die je ook als brug/steiger kan neerzetten is ook erg handig.
*knip*
Het topic schoppen met een marketing verhaal lijkt erg op spam.
Het topic schoppen met een marketing verhaal lijkt erg op spam.
[ Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 26-06-2021 14:24 ]
En hoe denk je met zo'n telescoop ding tot de nok van je zolder te komen? Tenzij alleen de zijkanten goed is moet je hem toch echt ergens tegenaan zetten. Je bent dan denk ik beter af met zo'n vouwtrap dan een ladder.mierenfokker schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:24:
We zijn inmiddels een jaar en ruim 3 weken verder, ik gok dat 'ie inmiddels wel een ladder of trap gevonden heeftmark-k schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 01:06:
[...]
En hoe denk je met zo'n telescoop ding tot de nok van je zolder te komen? Tenzij alleen de zijkanten goed is moet je hem toch echt ergens tegenaan zetten. Je bent dan denk ik beter af met zo'n vouwtrap dan een ladder.
The devil is in the details.
Ah kak, ik zag juni en dacht ok dit is nog wel recent, jaartje te laat though.Hahn schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 01:08:
[...]
We zijn inmiddels een jaar en ruim 3 weken verder, ik gok dat 'ie inmiddels wel een ladder of trap gevonden heeft
To be fair, de nutteloze bump was niet van mij
Geen troll vraag maar ik vraag het me oprecht af, hoe kom je in godsnaam bij een topic als dit met een post als de jouwe? Ga je dan actief op zoek naar mensen die misschien iets overwegen wat jij laatst hebt aangeschaft?
[ Voor 39% gewijzigd door tweakduke op 26-06-2021 15:52 . Reden: Quote aangepast ]
Nee, dit is gewoon marketing. Topics kicken met een review en een goedbedoeld advies die omzet voor de fabrikant oplevert.
Het account is waarschijnlijk zelfs speciaal daar voor aangemaakt aangezien het nog geen dag oud is.
Het account is waarschijnlijk zelfs speciaal daar voor aangemaakt aangezien het nog geen dag oud is.
Is 't dan voor de SEO niet handig om ook die quote boven weg te halen?
Make lovecraft not warcraft.
Inderdaad is nu weg. Dat mag je ook via een topic reportSméagol schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:47:
Is 't dan voor de SEO niet handig om ook die quote boven weg te halen?

Pagina: 1
Dit topic is gesloten.