Goede ladder of telescooptrap

Pagina: 1
Acties:
  • 6.237 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mierenfokker
  • Registratie: Mei 2009
  • Laatst online: 13-12-2024
Wellicht niet het juiste vraag om hier te posten, maar wat is een goede telescopische of opvouwbare trap? Moet iig bij de nok van de zolder kunnen (= 4,5 meter hoog dus 3 meter zou voldoende moeten zijn). Ik zag wel trappen van het merk altrex, zijn die goed?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• orf
  • Registratie: Augustus 2005
  • Nu online

orf

mierenfokker schreef op woensdag 3 juni 2020 @ 21:24:
Wellicht niet het juiste vraag om hier te posten, maar wat is een goede telescopische of opvouwbare trap? Moet iig bij de nok van de zolder kunnen (= 4,5 meter hoog dus 3 meter zou voldoende moeten zijn). Ik zag wel trappen van het merk altrex, zijn die goed?
Altrex is zeker een goed merk voor ladders/trappen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twijfels
  • Registratie: December 2011
  • Laatst online: 17-04 09:11
@Sluw Thanks, Swanson is inderdaad ook één van de bekendere. Even kijken wat met verzenden etc de voordeligere optie is, Swanson of Bahco. Hultafors heeft ze wel, maar lijkt erop niet zo snel bij een Nederlandse winkel.
Als blijkt dat ik het vaak genoeg gebruik zou ik eventueel later nog een keer een mooi Starrett setje kunnen kopen :) edit: dit hoort nog in het gereedschapstopic
Altrex maakt niks anders dan trappen, steigers etc, gewoon goed spul. Neemt niet weg dat Altrex goedkoop spul (bouwmarkt kwaliteit) maakt tot aan de professionele oerdegelijke trappen met genoeg stappen er tussen.

De site van Altrex zelf is erg duidelijk met de voor- en nadelen van alle modellen. Zou daar even kijken wat bevalt en binnen budget valt en dan via Google even de voordeligste leverancier zoeken :)

[ Voor 7% gewijzigd door Twijfels op 03-06-2020 22:32 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Stelsol
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 12:16
Ik heb een telescopische ladder van Vonroc gekocht, waar ik erg tevreden over ben. Veel gebruikt op zolder met het verbouwen van m'n huis, en dat ding werkt echt soepel en voelt solide aan.
En dat ook nog eens voor echt weinig geld. Aanrader dus om in elk geval even te checken.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Señor Sjon
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 03-05 17:46

This is my signature. There are many like it, but this one is mine.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• MLLL
  • Registratie: Augustus 2019
  • Laatst online: 05-05 22:31

MLLL

Palm Treo 650

Zo'n telescoopladder is leuk voor rond het huis , maar voor het zwaardere werk zoals slopen is het niets, als er een er een deuk ontstaat in een telescoopbuisvan de ladder schuift hij gelijk niet meer lekker in of uit.

Voordeel is wel dat het lekker compact is als je hem niet gebruikt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FRANQ
  • Registratie: Juli 2017
  • Laatst online: 06:02
Mijn vader heeft een telescoop ladder, maar die gebruik ik nooit meer.
Het zal vast handig op te bergen zijn, maar het geeft mij niet het gevoel dat ik hem kan vertrouwen.
Hij buigt verder door dan een goede uitschuif ladder en je hebt per sport een mechaniek wat kan falen.

Ik heb zelf een 3 deloge uitschuif ladder en een 8 tree double Decker daar kan ik alles mee doen in en om het huis. (7 treden was ook goed geweest)
Voor de ramen/vrouw nog een 3 tree double Decker erbij gekocht.

Een vouwladder die je ook als brug/steiger kan neerzetten is ook erg handig.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DeKlusman
  • Registratie: Juni 2021
  • Laatst online: 27-06-2021
*knip*
Het topic schoppen met een marketing verhaal lijkt erg op spam.

[ Voor 91% gewijzigd door tweakduke op 26-06-2021 14:24 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k
  • Registratie: Augustus 2011
  • Laatst online: 03-05 15:51

mark-k

AKA markkNL

En hoe denk je met zo'n telescoop ding tot de nok van je zolder te komen? Tenzij alleen de zijkanten goed is moet je hem toch echt ergens tegenaan zetten. Je bent dan denk ik beter af met zo'n vouwtrap dan een ladder.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 12:25
mark-k schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 01:06:
[...]

En hoe denk je met zo'n telescoop ding tot de nok van je zolder te komen? Tenzij alleen de zijkanten goed is moet je hem toch echt ergens tegenaan zetten. Je bent dan denk ik beter af met zo'n vouwtrap dan een ladder.
We zijn inmiddels een jaar en ruim 3 weken verder, ik gok dat 'ie inmiddels wel een ladder of trap gevonden heeft :P

The devil is in the details.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Hahn schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 01:08:
[...]

We zijn inmiddels een jaar en ruim 3 weken verder, ik gok dat 'ie inmiddels wel een ladder of trap gevonden heeft :P
Ah kak, ik zag juni en dacht ok dit is nog wel recent, jaartje te laat though.
To be fair, de nutteloze bump was niet van mij :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• mark-k

mark-k

AKA markkNL

Geen troll vraag maar ik vraag het me oprecht af, hoe kom je in godsnaam bij een topic als dit met een post als de jouwe? Ga je dan actief op zoek naar mensen die misschien iets overwegen wat jij laatst hebt aangeschaft?

[ Voor 39% gewijzigd door tweakduke op 26-06-2021 15:52 . Reden: Quote aangepast ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• engessa
  • Registratie: Juni 2001
  • Niet online
Nee, dit is gewoon marketing. Topics kicken met een review en een goedbedoeld advies die omzet voor de fabrikant oplevert.

Het account is waarschijnlijk zelfs speciaal daar voor aangemaakt aangezien het nog geen dag oud is.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sméagol
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 01:28

Sméagol

Master of Mayhem

Is 't dan voor de SEO niet handig om ook die quote boven weg te halen?

Make lovecraft not warcraft.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweakduke
  • Registratie: December 2001
  • Nu online

tweakduke

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit
Sméagol schreef op zaterdag 26 juni 2021 @ 15:47:
Is 't dan voor de SEO niet handig om ook die quote boven weg te halen?
Inderdaad is nu weg. Dat mag je ook via een topic report Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif melden. Dit topic gaat verder dicht.

Tweakers Discord

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.