Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Darkmode/donkere modus

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JoepB11
  • Registratie: juni 2018
  • Laatst online: 14-06 17:07
Ik (en ik verwacht vele anderen) zullen veel plezier kunnen beleven aan een donkere modus op Tweakers. Vele andere sites hebben al een darkmode, denk hierbij bijvoorbeeld aan Twitch en Youtube.
Hier op Tweakers kan je de achtergrond hooguit wat grijzer maken, helaas is het effect hiervan niet erg groot.

Zelfs met de slider op donker krijg ik snel last van mijn ogen en vaak ook hoofdpijn, een donkere modus verhelpen deze problemen voor mensen die wat slechter tegen de witte pagina's kunnen. Ook zal een darkmode zorgen dat wij als Tweakers langer door kunnen browsen op de website zonder pauzes! ;)

Dus hierbij mijn vraag om een echte darkmode als feature op Tweakers te krijgen.

Dit was mijn eerste forumpost hier op Tweakers dus please don't be too hard on me :P

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Marco1994
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 00:36
Dit is echt al 20 keer gevraagd. De conclusie is, dat dit mogelijk is dmv custom css en dat de crew niet op gaat pakken vanwege langere ontwikkeltijd(onderhouden van de normale site als de donkere modus)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 08:27

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Ah, I wish. Er loopt al een tijdje een topic hierover. Mijn workarounds:

- Dark Reader extension op Chromium-based browsers.

- Op mobiel: Samsung's internet browser met dark mode aangezet dat automatisch alle sites een dark mode geeft in mooi leesbaar formaat. De enige reden waarom ik die browser blijf gebruiken. :P

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hahn
  • Registratie: augustus 2001
  • Laatst online: 22:52
2 topics lager staat dit topic met ruim 350 posts: Feature Tweakers.net Nachtmodus.

The devil is in the details.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 22:53

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Trinsec schreef op maandag 1 juni 2020 @ 21:16:
- Op mobiel: Samsung's internet browser met dark mode aangezet dat automatisch alle sites een dark mode geeft in mooi leesbaar formaat. De enige reden waarom ik die browser blijf gebruiken. :P
Gooi 'm eraf en installeer dan Opera, die heeft 'night mode' wat hetzelfde doet. Geen idee welke engine die Samsung browser gebruikt, maar Opera is iig Chromium based.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Superkiwi
  • Registratie: april 2007
  • Laatst online: 02:06

Superkiwi

Hoi doei

Dit gebruik ik ook en het kijkt inderdaad erg fijn.
Het enige nadeel is dat zaken die in spoilertags staan in de dark mode gewoon zichtbaar zijn ;)

PSN ID = zuperkiwi // Fanatec Formula V2 // Fanatec Clubsport V3 // Sim-Lab GT1-Evo // GT Omega RS9

Acties:
  • +3Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 05:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
Ah, I wish. Er loopt al een tijdje een topic hierover. Mijn workarounds:

- Dark Reader extension op Chromium-based browsers.

Vergeet custom CSS niet, ik gebruik dat nu al met enige tijd en is eigenlijk meer dan prima. Ik gebruik de volgende Snippets:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Trinsec
  • Registratie: februari 2003
  • Laatst online: 08:27

Trinsec

Huffi-Muffi-Guffi

Hero of Time schreef op maandag 1 juni 2020 @ 22:46:
[...]

Gooi 'm eraf en installeer dan Opera, die heeft 'night mode' wat hetzelfde doet. Geen idee welke engine die Samsung browser gebruikt, maar Opera is iig Chromium based.
Niet meer nodig. Vivaldi voor Android ondersteunt het nu ook. :)

when the Darkness fell upon us
when the Evil Ones came!
Creatures from the darkest pits of hell they were.
Trinsec's Journal

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: oktober 2004
  • Laatst online: 16-06 22:53

Hero of Time

Moderator NOS

There is only one Legend

Trinsec schreef op dinsdag 9 juni 2020 @ 14:25:
[...]

Niet meer nodig. Vivaldi voor Android ondersteunt het nu ook. :)
offtopic:
Had niet verwacht dat Vivaldi ook op Android zou komen. Heb FF en hun preview er ook op staan, maar dat valt toch tegen. Vivaldi er maar eens bij zetten, kijken hoe die is naast Opera.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• FinalLight
  • Registratie: juli 2017
  • Niet online
zou heel graag van tweakers zelf een dark mode willen hebben zonder dat ik een extensie etc moet installeren op mijn browser.
het is 2021 heb op alles zowat dark mode, zodra ik op tweakers beland lijkt het alsof ik een flashbang in mijn gezicht krijg hehe. :P

• DaFeliX
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 17-06 14:43

DaFeliX

Tnet Devver
FinalLight schreef op woensdag 27 januari 2021 @ 03:05:
zou heel graag van tweakers zelf een dark mode willen hebben zonder dat ik een extensie etc moet installeren op mijn browser.
het is 2021 heb op alles zowat dark mode, zodra ik op tweakers beland lijkt het alsof ik een flashbang in mijn gezicht krijg hehe. :P
Het beste kun je dan een duimpje geven in Feature Tweakers.net Nachtmodus. ; het topic waar je nu in hebt gereageerd is een duplicaat

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True