Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Mijn Pc upgraden

Pagina: 1
Acties:
  • 66 views

Vraag

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Duncan2711
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 11-11-2020
Ik heb zelf nu een i5 3470 met een 0kcr95 moederbord en vlgm een gare oem 750ti en iets van 275 watt. En dell optiplex 7010mt dus

mijn vraag was dat ik het wou gaan upgraden naar een vs550 en een rx 570/580 8gb maar ik weet dus niet zo goed wat voor problemen daarvan kunnen komen

Want ik weet dat ik een 8 pin connector nodig heb maar nou weet ik niet of deze psu dat heeft. Ik vind het niet erg om een andere te kopen zolang niet meer dan 60 euro is ofzo. De gpu past vlgm wel maar iedereen zegt wat anders waar ik ook lees. Verder wou ik dit allemaal kopen op azerty maar ik weet ook weer niet of dat een vertrouwbare website was.

Alle reacties

Acties:
  • 0Henk 'm!

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 12:57
Maak even in wenslijst de pc die je hebt,
gebruik de linkjes van pricewatch voor de onderdelen die je voor ogen hebt.
Dat maakt het geheel een stuk overzichtelijker :)

Wat je nodig hebt kunnen we dan makkelijk zien, en waar je het koopt kan worden gevonden zodra de onderdelen gekozen zijn.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• dion_b
  • Registratie: september 2000
  • Laatst online: 07:58

dion_b

Moderator Harde Waren

say Baah

1) Aankoopadvies vragen mag... maar niet hier - lees eerst dit!

Aankoopadviesvragen horen in de aankoopadviesfora. Move VB -> CAA

2) CAA beleid
Eigen onderzoek is nog steeds vereist (dit is en blijft GoT!) en we verwachten dat je zelf al een idee hebt opgedaan. Voor sommige componenten kun je in dit forum al beginnen met lezen van het *Algemeen Advies*. Doe dit dan ook voordat je hier post!
Post je zelf bedachte onderdelen met behulp van de wenslijst in de pricewatch hier. Dat geeft je mede-Tweakers inzicht in waar je zelf aan hebt gedacht en hoe er binnen je budget betere of andere keuzes te maken zijn.

Het is dus verplicht eerst zelf met een voorstel te komen en dit voorstel te onderbouwen. Een simpele opsomming van eisen/wensen is niet wenselijk; je topic wordt in dat geval dan ook gesloten.
Bij dezen.

Zie ook:
Voeding advies en informatie topic - Deel 34

Soittakaa Paranoid!

Dit topic is gesloten.

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True