Ik zoek een?
AV Receiver voor mij LG OLED55C9PLA TV.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 500-1500 euro voor de receiver.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Om een goede thuisbioscoop ervaring te krijgen.
- Voor 4K content voornamelijk Netflix Appletv App etc.
- Dolby Atmos (+ Vision...?)
- Eventueel voor de nieuwe game console.
- Eventueel toekomst bestendig >5-8 jaar
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb totaal geen idee waarop ik moet letten, Marantz SR5014 line heeft bijvoorbeeld een mooi design maar is hun Denon X2600H of X3600H prijs/kwaliteit beter? Of moet ik wat duurder nemen? Ik wil gewoon een mooie betaalbare dolby atmos ervaring, via de tv speaker hoor ik al een verschil betreft atmos of default sound, zijn 2 goede speakers met 1 bass al voldoende of moet ik echt 4 speakers en 1 bass? Heb me er echt nooit in verdiept en met Google krijg ik enorm veel leesvoer waarin ik helemaal verdrink.
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn woonkamer is 4 x 3,5 (Laatste afstand muur zijde tv tot bank zijde ongeveer.)
Iemand nog eventueel tips waar ik het beste na toe kan voor degelijk professioneel advies, waarbij ik gewoon precies krijg wat ik nodig heb zonder enorm veel onzin.
AV Receiver voor mij LG OLED55C9PLA TV.
Wat is je budget?
Ergens tussen de 500-1500 euro voor de receiver.
Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
- Om een goede thuisbioscoop ervaring te krijgen.
- Voor 4K content voornamelijk Netflix Appletv App etc.
- Dolby Atmos (+ Vision...?)
- Eventueel voor de nieuwe game console.
- Eventueel toekomst bestendig >5-8 jaar
Wat heb je zelf al gevonden?
Ik heb totaal geen idee waarop ik moet letten, Marantz SR5014 line heeft bijvoorbeeld een mooi design maar is hun Denon X2600H of X3600H prijs/kwaliteit beter? Of moet ik wat duurder nemen? Ik wil gewoon een mooie betaalbare dolby atmos ervaring, via de tv speaker hoor ik al een verschil betreft atmos of default sound, zijn 2 goede speakers met 1 bass al voldoende of moet ik echt 4 speakers en 1 bass? Heb me er echt nooit in verdiept en met Google krijg ik enorm veel leesvoer waarin ik helemaal verdrink.
Welke vragen heb je hier nog over?
Mijn woonkamer is 4 x 3,5 (Laatste afstand muur zijde tv tot bank zijde ongeveer.)
Iemand nog eventueel tips waar ik het beste na toe kan voor degelijk professioneel advies, waarbij ik gewoon precies krijg wat ik nodig heb zonder enorm veel onzin.
[Voor 7% gewijzigd door DutchWing op 29-05-2020 22:45]
WP: Mitsubishi Ecodan PUHZ-SW75YAA + EHST20D-VM2D