Hallo medetweakers,
Ik vraag jullie advies omdat ik er zelf echt NIET uitkom zie ook de weinige topics,
Ik heb een Ryzen 3700x icm een AOrus gen 4 ssd en een x570 bord van MSI aangeschaft en ervaar
Systemspecs:
NZXT 850-E watt
X570 MSI Gaming laatste bios (3 keer connected ATX, 6+4pin)
Ryzen 3 3700x
Watergekoeld met een AIO van coolermaster (gaming temp 65c)
16GB Dual channel 2666Mhz Corsair (XMP profile)
Gigabyte Aorus GTX1080 11gbs op GEN3 setting in UEFI
512GB Gen4 aorus storage
Windows 1906 fresh install
Laatste AMD drivers en Nvidia GTX drivers
4K 34 inch DP connected ultra wide screen
Windows 1906 (fresh install)
-cleanbase (succeeded)
-sfc scannow (no issues found)
Volgend probleem:
Battlenet games:
Modern warfare crashed met DX Dev 6068 en meerdere error in de dx dev serie na enteren van de map
WoW heel random soms na 4 seconden crash to desktop het geluid tript dan snelle loop, complete hangup van het systeem met af en toe geen beeld maar wel geluid
Benchmarks maakt het systeem netjes af
Videokaart is in een Intel systeem getest en werkt daar netjes mee
In me logfiles zie ik errors van Nvidia, Event ID13 nvlddmkm op tijden van crashes
Display driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered. maar als dit gebeurd dan volgt na de recovery meteen de tweede crash.
Informatique gebeld, gegoogled, niets te vinden of men weet niets. Wie o Wie kan mij verder op weg helpen
Ryzen Master staat gewoon op precision boost of standaard alle 2 maakt niets uit
Tweakers! ik doe een oproep aan u!
Ik vraag jullie advies omdat ik er zelf echt NIET uitkom zie ook de weinige topics,
Ik heb een Ryzen 3700x icm een AOrus gen 4 ssd en een x570 bord van MSI aangeschaft en ervaar
Systemspecs:
NZXT 850-E watt
X570 MSI Gaming laatste bios (3 keer connected ATX, 6+4pin)
Ryzen 3 3700x
Watergekoeld met een AIO van coolermaster (gaming temp 65c)
16GB Dual channel 2666Mhz Corsair (XMP profile)
Gigabyte Aorus GTX1080 11gbs op GEN3 setting in UEFI
512GB Gen4 aorus storage
Windows 1906 fresh install
Laatste AMD drivers en Nvidia GTX drivers
4K 34 inch DP connected ultra wide screen
Windows 1906 (fresh install)
-cleanbase (succeeded)
-sfc scannow (no issues found)
Volgend probleem:
Battlenet games:
Modern warfare crashed met DX Dev 6068 en meerdere error in de dx dev serie na enteren van de map
WoW heel random soms na 4 seconden crash to desktop het geluid tript dan snelle loop, complete hangup van het systeem met af en toe geen beeld maar wel geluid
Benchmarks maakt het systeem netjes af
Videokaart is in een Intel systeem getest en werkt daar netjes mee
In me logfiles zie ik errors van Nvidia, Event ID13 nvlddmkm op tijden van crashes
Display driver nvlddmkm stopped responding and has successfully recovered. maar als dit gebeurd dan volgt na de recovery meteen de tweede crash.
Informatique gebeld, gegoogled, niets te vinden of men weet niets. Wie o Wie kan mij verder op weg helpen
Ryzen Master staat gewoon op precision boost of standaard alle 2 maakt niets uit
Tweakers! ik doe een oproep aan u!