Vraag

• RubenK85
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 29-05-2020
Wat is op dit moment de beste koop?
Ik twijfel tussen de Xiaomi Mi 9T of de Huawei P30

Wat is je budget?
Ze vallen allebei binnen het budget, maar bij welke telefoon ben je op dit moment het het beste mee in de keuze?

Ik wil het apparaat gaan gebruiken om ......
Appen, spelletjes, browsen, foto's maken

Wat heb je zelf al gevonden?
Beide vallen binnen de juiste maten, heb nu een LG G6. Dit zijn eigenlijk de enige 2 opties qua maatvoering die wat kunnen zijn.

Welke vragen heb je hier nog over?
Hoe zit het met de ondersteuning voor Android bij Huawei?

Alle reacties

Acties:
  • +1Henk 'm!

• swhnld
  • Registratie: december 2005
  • Laatst online: 09:15
De P30 is van voor de ban door de VS, dus krijgt nog steeds updates, alleen nieuwere modellen krijgen dat niet meer.

Zelf zou ik de Mi 9T echter adviseren, simpelweg omdat dat een enorm populair toestel is, wat goed is voor support, hoesjes, custom roms, etc. Mijn verwachting is dat je langer hier mee kunt doen dan met de P30.

• 99ruud99
  • Registratie: december 2018
  • Laatst online: 08:05
P30 als je foto's maken belangrijkste vind,

voor de rest is de mi 9t handiger, zoals swhnld ook zegt.

• RubenK85
  • Registratie: januari 2016
  • Laatst online: 29-05-2020
Bedankt voor de reacties!

Geldt dat ook als je de accuduur belangrijk vindt? Vergeten te benoemen in mijn eerste post.

Daarnaast, zie ik nu ook de opties Mi 9 en Mi 9SE. Zie weinig echte verschillen, alleen in de processor en een klein beetje afmetingen. Welke van deze 3 (Mi 9T, Mi 9 en Mi 9SE) zou dan de betere zijn?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• 99ruud99
ik heb zelf de mi 9t pro, die heeft bijna dezelfde specs, en daarmee heb ik 1 probleem: hij trekt net niet 2 dagen, dus ik vergeet vaak op te laden (moet ik halverwege dag 2 opladen).

De mi 9 se heeft stuk kleinere batterij
mi 9 is voorloper van mi9t, en dus al wat ouder, zou ik niet pakken (mede ook omdat hij VEEEEEEL minder populair is in de EU, en dus minder custom roms en ondersteuning)

Acties:
  • +1Henk 'm!

• P3TER_
  • Registratie: oktober 2019
  • Laatst online: 10:37
RubenK85 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:52:
Bedankt voor de reacties!

Geldt dat ook als je de accuduur belangrijk vindt? Vergeten te benoemen in mijn eerste post.
Hier een indicatie van de accuduur door GSMArena. Ik zou ook nog even wat tests kijken, maar de 9T heeft een betere accuduur zo op het oog.

ETS2 2021 "Heart of Russia" DLC kaart: https://www.google.com/maps/d/u/0/edit?mid=1M4nYlxJEsQ12v0KXBVwuHoKGuB8NQhH9&usp=sharing

• 99ruud99
Enige waar je nog naar moet kijken is dat de mi 9t hard in prijs is gestegen (waar mobieltjes normaal dalen in prijs). Het kan nuttig zijn om hem vanuit china te bestellen: https://www.kimovil.com/e...edmi-k20-pro-6gb-128gb-cn
Let op! pak de k20 pro enkel als je van plan bent er een nieuwe ROM op te zetten (zie mi 9t (pro)custom rom forum)
Pagina: 1

Nintendo Switch (OLED model) Apple iPhone 13 LG G1 Google Pixel 6 Call of Duty: Vanguard Samsung Galaxy S21 5G Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True

Tweakers maakt gebruik van cookies

Bij het bezoeken van het forum plaatst Tweakers alleen functionele en analytische cookies voor optimalisatie en analyse om de website-ervaring te verbeteren. Op het forum worden geen trackingcookies geplaatst. Voor het bekijken van video's en grafieken van derden vragen we je toestemming, we gebruiken daarvoor externe tooling die mogelijk cookies kunnen plaatsen.

Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Sluiten

Forum cookie-instellingen

Bekijk de onderstaande instellingen en maak je keuze. Meer informatie vind je in ons cookiebeleid.

Functionele en analytische cookies

Deze cookies helpen de website zijn functies uit te voeren en zijn verplicht. Meer details

janee

Cookies van derden

Deze cookies kunnen geplaatst worden door derde partijen via ingesloten content en om de gebruikerservaring van de website te verbeteren. Meer details

janee