Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Videobewerkingssysteem 4k

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Vegetto
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 18:02
Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.

Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen

Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Videobewerken 4k.

Wat mag het systeem gaan kosten?
2000

Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Randapparatuur is aanwezig.

Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Wil met gemak gewoon vloeiend kunnen video editen, dus ik zat zelf te denken aan de Ryzen ivm de performance daarmee, en 32gb met een 2060?!?

Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Niet perse

Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Niet perse

Ga je overklokken?
Ik ga niet overclocken

Wat verwacht je van ons?[i]

Dit is wat ik zelf heb samen gesteld. Graag op schieten :-) waarvoor dank

#CategoryProductPrijsSubtotaal
1ProcessorsAMD Ryzen 7 3700X Boxed€ 285,-€ 285,-
1MoederbordenGigabyte X570 Aorus PRO€ 249,-€ 249,-
1VideokaartenGigabyte GeForce RTX 2060 Super Gaming OC 8G€ 469,-€ 469,-
1BehuizingenNZXT H510 Zwart€ 74,90€ 74,90
1WaterkoelingNZXT Kraken X63€ 144,05€ 144,05
1Geheugen internCorsair Vengeance LPX CMK32GX4M2B3200C16€ 130,99€ 130,99
1VoedingenCooler Master MWE Gold 650 Full Modular€ 84,90€ 84,90
2Solid state drivesSamsung 970 Evo Plus 1TB€ 216,90€ 433,80
Bekijk collectie
Importeer producten
Totaal€ 1.871,64

Alle reacties

• DutchCrownNL
  • Registratie: mei 2012
  • Laatst online: 18:37
Ga je alle functies gebruiken die een X570 heeft, anders kan je ook een B450/X470 bordje nemen, of als je kan wachten halverwege Juni B550.

Videokaartje is prima maar ik denk dat een GTX 1660 Super ook al zou voldoen.
Waterkoeling is niet noodzakelijk, een goede luchtkoeler houd ook de temperatuur onder controle, al staat dit wel mooier ;)

Corsair geheugen en Ryzen zijn niet altijd vriendjes, je kan beter een setje van Crucial nemen.
Tot slot, de SSD's zijn rete snel maar ook extreem duur, ik zou ze omwisselen voor een pricewatch: Kingston A2000 1TB (verschil ga je amper tot niet merken maar scheelt wel aanzienlijk in de kosten)

Xbox Live Ambassador | Xbox Series X & Xbox One X | Flintstone NL | KPN Glas (Routed iTV) 1000/500 i.c.m. Pfsense.

• Immanent Ike
  • Registratie: oktober 2018
  • Laatst online: 11-05 17:18
Als je nog even wacht dan kan je met dit budget een 3900xt en een 2060 super op een b550 mobo stoppen.

Je kan ook nog flink geld besparen door voor de pricewatch: Kingston A2000 1TB te gaan.

Dat zou ook snel genoeg moeten gaan voor 4k (afhankelijk van je usecase).

• Hackus
  • Registratie: december 2009
  • Niet online

Hackus

Chain DL,SQ,BP,MP, and Flys

@Vegetto Nette build samengesteld.

pricewatch: be quiet! Straight Power 11 450W is een betere voeding dan je nu hebt gekozen en 450w is ruim voldoende.
pricewatch: XPG SX8200 Pro 2TB
Ipv twee losse SSD's van 1TB. deze is erg snel en doet qua prestatie niet onder voor Samsung 970, is alleen goedkoper. verder zou ik niet zoveel geld aan waterkoeler uitgeven, maar liever goede luchtkoeler.

en stabiel RAM pricewatch: Crucial Ballistix BL2K16G32C16U4B

Kiest als MTB' er voor het mulle zand en drek, ipv het naastgelegen verharde pad.

• Vegetto
  • Registratie: november 2013
  • Laatst online: 18:02
Oke dank voor de reacties mannen, ik ga even alles noteren en kijken wat ik nog kan aanpassen. Voor nu alvast bedankt

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True