Waar kan ik de oplaadcase van de AIrpods pro kopen?

Pagina: 1
Acties:
  • 18.538 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenniferruurs
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 03-05 07:26
Waar kan ik "de oplaadcase" van de AIrpods pro kopen?
(Bij apple zelf kost het 109 euro maar wellicht weten jullie plekken waar dat goedkoper kan)

Ik heb de mijne per ongeluk weg gegooid. 8)7

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 20:28
Ik geloof er niks van. Als je zulke dure oordopjes hebt, dan gooi je de case niet zomaar weg.

Je kunt hem bij Apple kopen.

Acties:
  • +4 Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 12:48
FunFair schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 06:38:
Ik geloof er niks van. Als je zulke dure oordopjes hebt, dan gooi je de case niet zomaar weg.

Je kunt hem bij Apple kopen.
Misschien nog even terug je bed in, en er straks met de andere uitstappen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenniferruurs
Om alleen de case te kopen bij apple moet je via creditcard betalen (wat ik niet heb).

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• basvn
  • Registratie: April 2013
  • Laatst online: 04-07 16:10

basvn

Breezand - NHN

https://www.amazon.nl/Ver...Oplaadcover/dp/B082SC5XKL
is geen originele, maar zou wel moeten werken.

3000Wp oost-west pvoutput.org | 550Wp zuid | SSW: Atlantic Explorer 3 200L pvoutput.org| Mitsubishi SRK 35ZS-S pvoutput.org

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jenniferruurs
Is deze kwa uiterlijk bijna identiek aan de orginele? En hebben mensen ervaring met zulke namaak oplaaders?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• De Nelis
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 05-07 17:41

De Nelis

en anders maar niet...

jenniferruurs schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:02:
[...]

Is deze kwa uiterlijk bijna identiek aan de orginele? En hebben mensen ervaring met zulke namaak oplaaders?
Ze zien er op het eerste gezicht redelijk identiek uit, maar het is maar een plaatje. Je zou het op zich kunnen proberen, er kan weinig mee mis gaan verwacht ik. En bevalt/werkt hij niet je kan hem in ieder geval binnen 14 dagen retourneren.

Natuurlijk zal de originele het 'beter' doen en is deze duurder, maar ja die keuze heb je nou eenmaal gemaakt toen je voor de Airpods Pro ging.

Het valt me op dat mensen die voor Apple producten kiezen altijd klagen dat de accessoires zo duur zijn, maar dat wist je al toen je het kocht. Je betaald nu eenmaal een stukje Apple ('exclusiviteit')

[ Voor 5% gewijzigd door De Nelis op 28-05-2020 09:25 ]

time is infinite, but each week is ten hours short..

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
De Nelis schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:25:
[...]

Ze zien er op het eerste gezicht redelijk identiek uit, maar het is maar een plaatje. Je zou het op zich kunnen proberen, er kan weinig mee mis gaan verwacht ik. En bevalt/werkt hij niet je kan hem in ieder geval binnen 14 dagen retourneren.

Natuurlijk zal de originele het 'beter' doen en is deze duurder, maar ja die keuze heb je nou eenmaal gemaakt toen je voor de Airpods Pro ging.

Het valt me op dat mensen die voor Apple producten kiezen altijd klagen dat de accessoires zo duur zijn, maar dat wist je al toen je het kocht. Je betaald nu eenmaal een stukje Apple ('exclusiviteit')
Op zich kan er best veel fout gaan, net als met Chinese adapters zit hier ook gewoon laadtechnologie in. Weliswaar geen batterij maar hij laad er wel een op. Zo'n Chinese laad-case is een perfecte manier om eventueel je AirPods te slopen. Vindt het altijd wel mooi dat mensen de premium voor Apple betalen en dan gaan bezuinigen op snoertjes/opladers en in dit geval dus de laad-case. Hoe gooi je die per ongeluk weg? Dat ding is nou niet bepaald super klein dat die ineens weg is...

Edit: zit wel een batterij in, zou héél voorzichtig zijn met dit soort dingen. Is waarschijnlijk gewoon geïmporteerde no-name Chinese meuk met de gratis extra op een mooie woningbrand.

[ Voor 7% gewijzigd door xh3adshotx op 28-05-2020 09:34 ]

Acties:
  • +5 Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: Juni 2013
  • Laatst online: 16:15
Je gooit ook echt een case weg.. En als je dat hebt wegeggooid dan duik je heel snel de vuilnisbak weer in imho.

Net geregistreerd ook.. Ouwe gappert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-07 23:34
jenniferruurs schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:41:
Om alleen de case te kopen bij apple moet je via creditcard betalen (wat ik niet heb).
Waarom zou je een niet-originele case gebruiken voor een dergelijk nieuw product? Stel dat je oordopjes er schade van ondervinden. Is toch zonde. Maar dat is mijn persoonlijke mening hoor.

En als je geen creditcard hebt zou ik gewoon even kijken of je iemand kent die er wel een heeft. Er zijn tegenwoordig meer en meer mensen die er 1 hebben.

@xh3adshotx ik ben ook niet verliefd op dit soort niet-originele accessoires..

[ Voor 7% gewijzigd door Volkan1984 op 28-05-2020 09:49 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haruhi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 16:50
jenniferruurs schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:02:
[...]

Je kan ook naar de applestore gaan of een AASP zoals Microfix/Card services.
Daar kan je gewoon langs hoppen, inboeken, een nieuwe laten bestellen en binnen een paar dagen heb je een nieuwe in huis.

Dan heb je wel een echte.

[ Voor 3% gewijzigd door Haruhi op 28-05-2020 10:14 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Volkan1984
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 05-07 23:34
Haruhi schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:13:
[...]

Je kan ook naar de applestore gaan of een AASP zoals Microfix/Card services.
Daar kan je gewoon langs hoppen, inboeken, een nieuwe laten bestellen en binnen een paar dagen heb je een nieuwe in huis.
De Apple Store is al een paar maanden dicht dus daar zou ik dan niet heen gaan. Echter is een AASP wel een goed idee ja. Zou allereerst gewoon contact opnemen met Apple Support als je niet weet waar je heen kan in jouw buurt @ TS.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Haruhi
  • Registratie: Januari 2012
  • Laatst online: 04-07 16:50
Volkan1984 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 10:14:
[...]

De Apple Store is al een paar maanden dicht dus daar zou ik dan niet heen gaan. Echter is een AASP wel een goed idee ja. Zou allereerst gewoon contact opnemen met Apple Support als je niet weet waar je heen kan in jouw buurt @ TS.
Oh ja. Ik zie dat Microfix practisch naast de apple store in A'dam zit. Hebben ook een winkel in Leiden (als je den haag hebt
Card services zitten in Utrecht en Zwolle, dat is handig als je aan het midden of oosten van het land zit.

https://www.cardservices.nl/
https://microfix.nl/

Edit: Ik zie dat Microfix ook kosteloos de verzending verzorgt als het om Apple toestellen gaat, op hun website. Of dat ook oortjes zijn, moet je ff bellen

[ Voor 10% gewijzigd door Haruhi op 28-05-2020 10:19 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bulligan
  • Registratie: Februari 2002
  • Nu online
jenniferruurs schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 08:41:
pay2d kopen bij primera en opladen. Kost je wel wat extra uiteindelijk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

xh3adshotx schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:31:
[...]

Edit: zit wel een batterij in, zou héél voorzichtig zijn met dit soort dingen. Is waarschijnlijk gewoon geïmporteerde no-name Chinese meuk met de gratis extra op een mooie woningbrand.
Overdrijven is tegenwoordig echt een professioneel vak geworden op Tweakers.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472287

Wat je hier vooral onderbouwd is dat zowel EU als non-EU aangekochte laders en accu's gevaarlijk zijn. Niks nieuws dus.

Extragratis huisbrand is gewoon zwaar overtrokken, anders was mijn huis al 10x afgebrand. Wat WEL schade heeft aangebracht binnen mijn huis was een Apple telefoon, een Dell laptop en een Gamma-stekkerblok.

Tegenwoordig koop ik veelal "kwaliteit" chinese meuk. Baseus, Xiaomi en dat soort merken. Mijn huis staat (nog) overeind :)

Dat ongegronde china-bashen op letterlijk alles moet echt eens stoppen (en deze komt dan nog van Amazon.NL ook, dus als je huis afbrand is de aansprakelijkheid zeer makkelijk buiten China te leggen)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: Oktober 2011
  • Laatst online: 28-02-2023
Anoniem: 472287 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 13:36:
[...]

Wat je hier vooral onderbouwd is dat zowel EU als non-EU aangekochte laders en accu's gevaarlijk zijn. Niks nieuws dus.

Extragratis huisbrand is gewoon zwaar overtrokken, anders was mijn huis al 10x afgebrand. Wat WEL schade heeft aangebracht binnen mijn huis was een Apple telefoon, een Dell laptop en een Gamma-stekkerblok.

Tegenwoordig koop ik veelal "kwaliteit" chinese meuk. Baseus, Xiaomi en dat soort merken. Mijn huis staat (nog) overeind :)

Dat ongegronde china-bashen op letterlijk alles moet echt eens stoppen (en deze komt dan nog van Amazon.NL ook, dus als je huis afbrand is de aansprakelijkheid zeer makkelijk buiten China te leggen)
Je zegt zelf al dat je veelal "kwaliteit" Chinese meuk koopt. De namen die je noemt zijn redelijk bekende merken. In mijn oorspronkelijke post zeg ik ook dat dit op een no-name Chinese laad-case lijkt aangezien nergens op Amazon een merk genoemd word. Daarnaast word het artikel niet door Amazon zelf verkocht maar door "Lenture", volgens de voorwaarde van Amazon zijn zij dan ook niet direct het aanspreek punt. Als je de bedrijfsinformatie van Lenture ziet weet ik niet hoe makkelijk een claim word:
Bedrijfsnaam:Guangzhoushi Shuifangmaoyiyouxiangongsi
Bedrijfstype:Ltd
Handelsregister-nummer:91440111320955658A
Btw-nummer:FR77879245884
Vestigingsadres:
9Hao A Dong 4406 Fang
Tianhequ Tangdonghenglingerlu 7Hao
Guangzhoushi
Guangdongsheng
510000
CN
Daarnaast is het wel degelijk een feit dat no-name Chinese meuk over het algemeen gevaarlijk(er) is dan spullen van bekendere merken.

Acties:
  • +6 Henk 'm!

• Alekz87
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 09:44
BlazeMuis schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:34:
Je gooit ook echt een case weg.. En als je dat hebt wegeggooid dan duik je heel snel de vuilnisbak weer in imho.

Net geregistreerd ook.. Ouwe gappert.
He kijk hier liggen oordopjes die niet van mij zijn.....nu nog een case zien te scoren

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro, iPhone 14 Pro, iPhone 16 Pro, Apple Watch Series 10.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 01-07 20:28
Alekz87 schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:10:
[...]

He kijk hier liggen oordopjes die niet van mij zijn.....nu nog een case zien te scoren
Haha blijkbaar mag je dit wel zeggen om 14u ipv om 6u..

Ik blijf het vreemd vinden. Ik heb zelf ook wireless earbuds en dan ben je er heel bewust van dat je de oplaad case in je handen hebt ipv rommel. Laat staan als je de Apple variant koopt die rete duur is. Dat een user met een registratie datum van vandaag hierom vraagt is gewoon verdacht.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-06 11:37
Waarschijnlijk ben ik ook mijn case verloren..van mijn AirPods pro

Ik gebruik ze altijd op de fiets...airpods in, case in tas...
maar toen ik vanochtend op mijn werk kwam geen case in de tas...en thuis ook nergens...WHAAAAAAH..

Hierdoor ben ik ook gaan denken, ik moet er gewoon 2 hebben....1 thuis en 1 op het werk...

maar ja, dan is wel 2x de  prijs...(2 x 75.-)

zijn de alternatieven allemaal slecht...of zijn die überhaupt weleens getest?

ze hoeven van mij niet draadloos te zijn..(ik heb ze nog nooit draadloos opgeladen)
en hoe ze eruit zien, ook niet echt belangrijk....maar ik moet iig wel weer een lader hebben...

k hoor graag als iemand een advies heeft _/-\o_

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• wwwmarcel
  • Registratie: April 2018
  • Laatst online: 19-06 11:37
Waarschijnlijk ben ik ook mijn case verloren..van mijn AirPods pro

Ik gebruik ze altijd op de fiets...airpods in, case in tas...
maar toen ik vanochtend op mijn werk kwam geen case in de tas...en thuis ook nergens...WHAAAAAAH..

Hierdoor ben ik ook gaan denken, ik moet er gewoon 2 hebben....1 thuis en 1 op het werk...

maar ja, dan is wel 2x de  prijs...(2 x 75.-)

zijn de alternatieven allemaal slecht...of zijn die überhaupt weleens getest?

ze hoeven van mij niet draadloos te zijn..(ik heb ze nog nooit draadloos opgeladen)
en hoe ze eruit zien, ook niet echt belangrijk....maar ik moet iig wel weer een lader hebben...

k hoor graag als iemand een advies heeft _/-\o_

ps.maakt het uit? een case voor AirPods of voor AirPods pro?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• silvan1907
  • Registratie: Januari 2022
  • Laatst online: 03-01-2022
kan iemand mij een directe link sturen naar de airpods pro oplaadcase op de apple site? ik ben nog niet heel lang bekend met apple en ben mijn airpods pro case verloren. ik heb 2 weken lang gezocht en denk dat het toch maar tijd word voor een nieuwe. dankjulliewel alvast

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Archer_VC10
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 14:40

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

@silvan1907 andermans topic kapen wordt niet echt gewaardeerd. Dit topic gaat dan ook op slot. Je mag een nieuw topic openen, maar lees dan eerst Het algemeen beleid 'ns goed door, met name de quickstart.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.