Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Waar kan ik de oplaadcase van de AIrpods pro kopen?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 06:38
Ik geloof er niks van. Als je zulke dure oordopjes hebt, dan gooi je de case niet zomaar weg.

Je kunt hem bij Apple kopen.

Acties:
  • +3Henk 'm!

• JDillinger
  • Registratie: januari 2011
  • Laatst online: 07:38
FunFair schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 06:38:
Ik geloof er niks van. Als je zulke dure oordopjes hebt, dan gooi je de case niet zomaar weg.

Je kunt hem bij Apple kopen.
Misschien nog even terug je bed in, en er straks met de andere uitstappen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• xh3adshotx
  • Registratie: oktober 2011
  • Laatst online: 09:44
De Nelis schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:25:
[...]

Ze zien er op het eerste gezicht redelijk identiek uit, maar het is maar een plaatje. Je zou het op zich kunnen proberen, er kan weinig mee mis gaan verwacht ik. En bevalt/werkt hij niet je kan hem in ieder geval binnen 14 dagen retourneren.

Natuurlijk zal de originele het 'beter' doen en is deze duurder, maar ja die keuze heb je nou eenmaal gemaakt toen je voor de Airpods Pro ging.

Het valt me op dat mensen die voor Apple producten kiezen altijd klagen dat de accessoires zo duur zijn, maar dat wist je al toen je het kocht. Je betaald nu eenmaal een stukje Apple ('exclusiviteit')
Op zich kan er best veel fout gaan, net als met Chinese adapters zit hier ook gewoon laadtechnologie in. Weliswaar geen batterij maar hij laad er wel een op. Zo'n Chinese laad-case is een perfecte manier om eventueel je AirPods te slopen. Vindt het altijd wel mooi dat mensen de premium voor Apple betalen en dan gaan bezuinigen op snoertjes/opladers en in dit geval dus de laad-case. Hoe gooi je die per ongeluk weg? Dat ding is nou niet bepaald super klein dat die ineens weg is...

Edit: zit wel een batterij in, zou héél voorzichtig zijn met dit soort dingen. Is waarschijnlijk gewoon geïmporteerde no-name Chinese meuk met de gratis extra op een mooie woningbrand.

[Voor 7% gewijzigd door xh3adshotx op 28-05-2020 09:34]

Acties:
  • +5Henk 'm!

• BlazeMuis
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 08:31
Je gooit ook echt een case weg.. En als je dat hebt wegeggooid dan duik je heel snel de vuilnisbak weer in imho.

Net geregistreerd ook.. Ouwe gappert.

Xbox Series X: BlazeMuis |  MacBook Pro 2018 TB i5, 8GB, 256GB |  iPhone 12 64GB |  Watch S4 | DJI Mavic Mini

Acties:
  • +6Henk 'm!

• alexhooven
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 09:20
BlazeMuis schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 09:34:
Je gooit ook echt een case weg.. En als je dat hebt wegeggooid dan duik je heel snel de vuilnisbak weer in imho.

Net geregistreerd ook.. Ouwe gappert.
He kijk hier liggen oordopjes die niet van mij zijn.....nu nog een case zien te scoren

iPhone 3G, Samsung Galaxy S2, HTC One M7, HTC One M8, Samsung Note 4, Samsung Galaxy S7 Edge, Oneplus 3T, iPhone X, Apple Watch Series 2, Apple Watch Series 6, iPhone 12 Pro.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• FunFair
  • Registratie: maart 2000
  • Laatst online: 06:38
alexhooven schreef op donderdag 28 mei 2020 @ 14:10:
[...]

He kijk hier liggen oordopjes die niet van mij zijn.....nu nog een case zien te scoren
Haha blijkbaar mag je dit wel zeggen om 14u ipv om 6u..

Ik blijf het vreemd vinden. Ik heb zelf ook wireless earbuds en dan ben je er heel bewust van dat je de oplaad case in je handen hebt ipv rommel. Laat staan als je de Apple variant koopt die rete duur is. Dat een user met een registratie datum van vandaag hierom vraagt is gewoon verdacht.
Pagina: 1

Apple iPhone 12 Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5 Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True