Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Zigbee stick downloader cable

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tweak_
  • Registratie: mei 2014
  • Laatst online: 18-06 21:13
Hallo, ik weet niet of het hier mag? anders hoor ik het wel.. Ik en een vriend van me hebben een tijd terug een Zigbee stick besteld via Aliexpress (https://nl.aliexpress.com...042311.0.0.576b4c4dt2b1Sk) laat binnen gekregen door Corona gedoe.. Maar goed we hebben het binnen gekregen!

Ik had ook een downloader cable besteld, dit zodat ik de stick kan aansluiten op een raspberry pi om te flashen. Deze cable komt maar niet binnen! Is er iemand in de omgeving Mill/Nijmegen waarvan ik hem misschien even mag lenen? Dit duurt namelijk wel erg lang zo :( het gaat dus alleen om alleen een soort convertor (kleine pinnentjes op de stick naar grotere) zodat er dupont kabeltjes op kunnen.

• Knielen
  • Registratie: december 2009
  • Laatst online: 10:15
Je hebt die kabel niet nodig als je een soldeerbout hebt:
https://www.youtube.com/watch?v=RguRQUXWLCY

Anders kan je in de topicstart van het Zigbee2MQTT topic kijken, daar staat een lijst met Tweakers die je graag willen helpen.

[Voor 12% gewijzigd door Knielen op 27-05-2020 12:42]

• Tweak_
Thnx ik heb een soldeerbout maar als ik zie hoe die port eruit ziet.. dan gebruik ik liever een kabeltje.
Zal het daar vragen en hopen dat er iemand in de buurt zo een kabeltje heeft.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Tweak_
Deze mag slotje, andere topic heeft mij inderdaad geholpen :)

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True