Ik ben bezig met een PC build voor
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor 80% gamen en 20% Workstation. Workstation taken zijn foto-bewerken en videobewerken. Voor videobewerken wordt Hitfilm Express gebruikt. Games worden gespeelt op 1440P 144hz (Daarom ook een monitor erbij). Games zijn vooral Forza Horizon 4, Assetto Corsa (3 schermen), iRacing (3 schermen), Fortnite, GTA V, Battlefield V
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1800 Incl. Monitor. Ik weet al dat ik een 1440P 144HZ wil, maar ben nog niet uit over werlke. Aanradingen zijn welkom
Systeem kosten zijn trouwens incl. assemblage van Azerty voor €89
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op het moment een 120GB SSD en 2 1TB HDD's, deze vervang ik het liefst allemaal met een 2TB SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige PC, alle randapparatuur (behalve monitor) heb ik al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Groot fan van ASUS ROG en Corsair.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB
Verder niks
Ga je overklokken?
Op het begin niet, later wil ik denk ik een 240MM of 280MM Radiator kopen en dan de CPU overclocken. GPU ga ik wel overclocken want dat gaat heel makkelijk
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op feedback op mijn lijstje, ik heb een paar specifieke keuzes gemaakt voor een paar redenen. 2700X ipv 3600 vanwege 8 cores en de game performance is bijna even goed. 750W PSU met oog op de toekomst en de opties met betrekking tot Ryzen 4xxx.
Verder had ik een vraagje:
- Wat is een goede 1440P 144HZ monitor? Deze heb ik buiten het lijstje gehouden zodat het overzichtelijker blijft.
Alvast bedankt!
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Voor 80% gamen en 20% Workstation. Workstation taken zijn foto-bewerken en videobewerken. Voor videobewerken wordt Hitfilm Express gebruikt. Games worden gespeelt op 1440P 144hz (Daarom ook een monitor erbij). Games zijn vooral Forza Horizon 4, Assetto Corsa (3 schermen), iRacing (3 schermen), Fortnite, GTA V, Battlefield V
Wat mag het systeem gaan kosten?
€1800 Incl. Monitor. Ik weet al dat ik een 1440P 144HZ wil, maar ben nog niet uit over werlke. Aanradingen zijn welkom
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Ik heb op het moment een 120GB SSD en 2 1TB HDD's, deze vervang ik het liefst allemaal met een 2TB SSD.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Volledige PC, alle randapparatuur (behalve monitor) heb ik al.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Groot fan van ASUS ROG en Corsair.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
RGB
Ga je overklokken?
Op het begin niet, later wil ik denk ik een 240MM of 280MM Radiator kopen en dan de CPU overclocken. GPU ga ik wel overclocken want dat gaat heel makkelijk
Wat verwacht je van ons?[i]
Ik hoop op feedback op mijn lijstje, ik heb een paar specifieke keuzes gemaakt voor een paar redenen. 2700X ipv 3600 vanwege 8 cores en de game performance is bijna even goed. 750W PSU met oog op de toekomst en de opties met betrekking tot Ryzen 4xxx.
Verder had ik een vraagje:
- Wat is een goede 1440P 144HZ monitor? Deze heb ik buiten het lijstje gehouden zodat het overzichtelijker blijft.
Alvast bedankt!
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 7 2700X Wraith Boxed | € 205,- | € 205,- |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix B450-F Gaming | € 117,90 | € 117,90 |
1 | Videokaarten | Asus ROG Strix Radeon RX5700 XT O8G Gaming | € 465,05 | € 465,05 |
1 | Behuizingen | Corsair iCUE 465X RGB Smart Case Wit | € 124,63 | € 124,63 |
1 | Geheugen intern | Corsair Vengeance RGB Pro CMW16GX4M2C3200C16 | € 91,41 | € 91,41 |
1 | Voedingen | Cooler Master MWE Gold 750 Full Modular | € 94,90 | € 94,90 |
1 | Solid state drives | Intel 660p 2TB | € 262,91 | € 262,91 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.361,80 |