Mijn vraag
Ik ben op zoek naar een beveiligingscamera voor buiten om de oprit en de daarop geparkeerde auto te filmen.
Ik ben van plan hem aan de garage te bevestigen en moet dan van vlak onder de camera tot 15 meter (+- lengte oprit) vooruit kunnen kijken.
Zoomen of bewegen van de lens op afstand hoeft van mij niet.
Mooiste is denk ik om beeld van zo groot mogelijke resolutie (4k?) te verkrijgen van de camera? Ik wil deze dan bv een dag of 5 opslaan op mijn NAS met Synology Surveillance Station. Hoeveel ruimte zal dit kosten?
En ook s'nachts zou ik een redelijk scherp beeld (IR leds) willen verkrijgen.
Ik had voorheen (+- 2 jaar geleden) al eens gekeken en kwam toen uit bij een Dahua (dacht model IPC-HDW2831), maar dat is al een tijd geleden. Inmiddels zie ik niet echt de bomen door het bos meer..
Relevante software en hardware die ik gebruik
Synology NAS DS218+
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
Ik ben op zoek naar een beveiligingscamera voor buiten om de oprit en de daarop geparkeerde auto te filmen.
Ik ben van plan hem aan de garage te bevestigen en moet dan van vlak onder de camera tot 15 meter (+- lengte oprit) vooruit kunnen kijken.
Zoomen of bewegen van de lens op afstand hoeft van mij niet.
Mooiste is denk ik om beeld van zo groot mogelijke resolutie (4k?) te verkrijgen van de camera? Ik wil deze dan bv een dag of 5 opslaan op mijn NAS met Synology Surveillance Station. Hoeveel ruimte zal dit kosten?
En ook s'nachts zou ik een redelijk scherp beeld (IR leds) willen verkrijgen.
Ik had voorheen (+- 2 jaar geleden) al eens gekeken en kwam toen uit bij een Dahua (dacht model IPC-HDW2831), maar dat is al een tijd geleden. Inmiddels zie ik niet echt de bomen door het bos meer..
Relevante software en hardware die ik gebruik
Synology NAS DS218+
Wat ik al gevonden of geprobeerd heb
- Compatible zijn met Synology.
- POE zodat er alleen een ethernetkabel naar getrokken hoeft te worden en een stabiele verbinding verkregen wordt
- S'nachts ook beeld
- Budget, volgens mij moet er voor een euro of 200 best wat te krijgen zijn?
[ Voor 4% gewijzigd door Burning_Tyre op 26-05-2020 10:53 ]
12xIQ7+ ZO (125) + 3xIQ7+ NW (310) +3xIQ7+ ZW (214) PVOutput