Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Accessoires] MacBook Pro 2020

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11-06 23:13
Hi mede-Tweakers!

Afgelopen week heb ik mijn nieuwe MacBook Pro 2020 13" mogen ontvangen. Fantastisch apparaat!
Omdat ik hem regelmatig mee zal nemen, en zuinig ben met mijn nieuwe aankoop ben ik op zoek naar een sleeve om hem in te kunnen vervoeren.

Ik was in de veronderstelling dat mijn sleeve van 2010, ziet er serieus nog als nieuw uit, prima zou functioneren. Weliswaar was dit een 15" MacBook Pro, oops. :P Veel te groot dus en de nieuwe MacBook Pro zwemt in deze oude sleeve.

Heeft iemand aanbevelingen wat betreft sleeves voor de nieuwe MacBook Pro 13" 2020? Een die goed aansluit op de laptop zelf? Die van Apple zelf ziet er interessant uit, maar die sluit niet volledig af- en daarnaast kost deze maar liefst €200,-.

Thanks alvast voor jullie tips! ;)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• mr.paaJ
  • Registratie: februari 2007
  • Laatst online: 21:00

mr.paaJ

generatie cmd+z

Harber london heeft nette leren sleeves, en op Etsy ook genoeg te vinden. Ik heb er hier een van, prima en nette prijs.

Wat voor sleeve had je, en wat voor model zoek je?

[Voor 78% gewijzigd door mr.paaJ op 24-05-2020 16:20]

liever de tong gebrand dan lauwe soep

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ondertussen
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 24-05-2020
Wat leuk man! Veel plezier.

Kan van Case Logic de "Reflect 13" aanraden. Heb deze zelf voor de MBP13" 2020 genomen.
Sluit goed aan, met ritssluiting en medium gevoerd, stootbestendig.

*Mag geen reclame maken, op de website van de koele blauwe jongens kan je hem wel vinden ;)

[Voor 21% gewijzigd door ondertussen op 24-05-2020 17:07]

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Greatsword
  • Registratie: februari 2010
  • Niet online

Greatsword

"...Terra Incognita..."

“…There is nothing either good or bad, but thinking makes it so…”

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Rowinio
  • Registratie: augustus 2009
  • Laatst online: 11-06 23:13
mr.paaJ schreef op zondag 24 mei 2020 @ 16:16:
Harber london heeft nette leren sleeves, en op Etsy ook genoeg te vinden. Ik heb er hier een van, prima en nette prijs.

Wat voor sleeve had je, en wat voor model zoek je?
Thanks, ga ik zeker even kijken! Het liefst een stoffen met een een voering (niet te dik uiteraard).
ondertussen schreef op zondag 24 mei 2020 @ 17:05:
Wat leuk man! Veel plezier.

Kan van Case Logic de "Reflect 13" aanraden. Heb deze zelf voor de MBP13" 2020 genomen.
Sluit goed aan, met ritssluiting en medium gevoerd, stootbestendig.

*Mag geen reclame maken, op de website van de koele blauwe jongens kan je hem wel vinden ;)
Thanks voor je tip! Ik zie ze inderdaad staan, ziet er goed uit. Past ie bij jou perfect- of zit ie toch nog een beetje los/zwemt ie in de hoes?
Dat klopt, alleen de MacBook Pro's verschillen soms ietwat qua maat, per jaar, en de laatste reactie in dit topic stamt uit 2018 over een MacBook Pro 13" 2018. Thanks voor je tip 8)

Acties:
  • 0Henk 'm!

• ondertussen
  • Registratie: december 2013
  • Laatst online: 24-05-2020
Rowinio schreef op zondag 24 mei 2020 @ 20:47:
[...]

Thanks voor je tip! Ik zie ze inderdaad staan, ziet er goed uit. Past ie bij jou perfect- of zit ie toch nog een beetje los/zwemt ie in de hoes?

[...]
In 2 woorden: past perfect.

Tip: bestel er anders 2 online die je wilt en ‘test’ ze thuis ;). Succes!
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True