Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• xpsmaster
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 19-02 16:03
Na wat zoekwerk naar goede wifi camera's voor buiten kwam ik uit bij de Eufycam2, maar helaas blijken deze camera's niet te voldoen.

Mijn eisen waren:
- scherp beeld
- app (met voldoende instelmogelijkheden)
- geen kabels trekken en lange accuduur
- makkelijke installatie
- geen maandelijkse extra kosten (zoals bij Nest of Ring)

Bij wat testen bleek echter dat:
- camera's pas laat reageren op beweging: pas als iemand voor de camera staat ging deze aan, of als je al weer weg liep.
- op onze oprit werd helemaal niks geregistreerd. Wat blijkt, de camera detecteert eigenlijk alleen zijwaartse bewegingen. We hebben twee auto's van de oprit kunnen halen, zonder dat de camera iets gezien heeft.Je zou de camera dus onder een hoek moeten hangen, zodat iemand zijwaarts door het beeld loopt, maar je wil de juist het gezicht goed van voren te zien krijgen. Dezelfde klacht kwam ik op een forum van Eufy ook tegen.

Daardoor helaas besloten de camera's te retourneren.

Maar nu begint de zoektocht naar beter alternatief, waar ik vooralsnog niet uitkom. Iemand een tip..? :)
Desnoods laat ik de eis van een accu vallen, en leg ik toch maar stroomkabels, maar heeft niet de voorkeur.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• kever678
  • Registratie: augustus 2007
  • Laatst online: 04:22
Zou camera's pakken die gevoed kunnen worden door POE, heb je aan een netwerk kabel genoeg om de verbinding als stroomvoorziening te voorzien.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Basdon1985
  • Registratie: maart 2014
  • Laatst online: 18-06 18:22
Ik gebruik naar redelijke tevredenheid de Eminent EM6360 camera.

Gevoed via power over Ethernet.

Hij slaat alles op, op de micro sd kaart.

Voordeel:
Goed beeld
Doet wat het moet doen
Dome formaat dus niet makkelijk “af te breken” door inbrekers
Instelbaar of je een mail krijgt met een foto na bewegingsdetectie. (Tip: pak een apart camera mail adres zodat je niet te veel in je normale mail krijgt)

Nadeel:
App is wat traag maar dat geldt voor veel merken camera’s
Bewegingsdetectie is wat te gevoellig

Acties:
  • 0Henk 'm!

• AUijtdehaag
  • Registratie: oktober 2006
  • Niet online
Had je deze al gevonden?
Het grote beveiligingscamera's topic - Deel 2

Zelf een combinatie met een synology nas en een dahua 4K camera, welke 24/7 opneemt op de NAS
Via synology heb je dan automatisch de bewegings punten en kan je voor of achteruit er naar toe springen.
Camera over POE

PV Output - Panasonic Hit Kuro Zuid / Solar Frontier Noord- 5 kW Mitsubsidie WP - Aton powerrr to heat

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 08:23

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

Hikvision is toch wel een van de betere merken. Kijk daar eens naar.

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• xpsmaster
  • Registratie: februari 2017
  • Laatst online: 19-02 16:03
bedankt voor het meedenken, het gaat dan waarschijnlijk toch maar een versie zonder accu worden.

• litlleme
  • Registratie: december 2019
  • Laatst online: 20-10-2020
SPAM

[Voor 99% gewijzigd door FeaR op 20-10-2020 17:00]

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True