Verkruimelde rubber afstandshouders in Philips F7230

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikidonp
  • Registratie: Mei 2020
  • Laatst online: 05-06-2020
Mijn vraag
Vorige week een mooie Philips 7230 op de kop getikt. Na de vele tips op dit forum gelezen te hebben 👍 nu begonnen met wat onderhoud. Zojuist echter behoorlijk geschrokken nu de onderkant openligt. Er zitten van die oranje rubbers in waarmee de stangetjes op hun plaats worden gehouden. Precies 1 is nog buigzaam, de rest is hard en afgebrokkelt. Net een koekje.

Ik heb het onderdelennummer kunnen achterhalen 4822 325 80229. Maar op internet niets gevonden. Weet ook niet hoe dit onderdeel genoemd wordt. Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord (via Aikidonp op 23-05-2020 13:51)

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik neem aan dat dat een F7230 platenspeler betreft?

Onderdelen zoeken wordt lastig denk ik, maar een stukje rubber is een stukje rubber dus daar moet ongetwijfeld iets op te verzinnen zijn. Heb je goto's en maten van het spul? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Acties:
  • Beste antwoord
  • +1 Henk 'm!

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 12:01

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik neem aan dat dat een F7230 platenspeler betreft?

Onderdelen zoeken wordt lastig denk ik, maar een stukje rubber is een stukje rubber dus daar moet ongetwijfeld iets op te verzinnen zijn. Heb je goto's en maten van het spul? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikidonp
Foto heb ik, maten nog niet. Idd de F7230.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/t1U3Czov1j2MXDLBmVb-SO8IY0o=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/cvAksW3uwBocJ4OrZNefEKNi.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• FeaR
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 11:14

FeaR

In GoT we trust

Dan zet ik dat ook even in de titel. Google gaf mij op "Philips 7230" namelijk de GC7230, een "Stoomgenerator met stoom onder druk". Ik kon de link met audio al niet zo snel leggen :P

Some people just need a high-five.... In the face.... With a chair.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 11:49

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

Eventueel laten 3D printen? Dit zijn van die onderdelen die vergaan met tijd want flexibel en gewoon niet te krijgen zijn.

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikidonp
Voorlopig even gemaakt met een stukje slang. Zou het echter graag weer in oude staat willen brengen. Houd mij aanbevolen voor verdere tips.
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/mZLW_pNmvElBrIoPQ5PIK6XZvZI=/800x/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/kimXRHTIrenCXTxQfXj5GlMt.jpg?f=fotoalbum_large

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Aikidonp
Haha... FEAr ! Aan stoomgeneratoren heb ik nog niet gesleuteld.
3D is idd een idee. Ik vraag binnenkort even bij een bekende na; die heeft al eens horlogedelen laten printen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Toonidi
  • Registratie: Januari 2018
  • Laatst online: 30-03-2024
Dank voor de tip met de slangetjes. Ik heb dat naar voorbeeld van jou ook zo gerepareerd.
Het werkt perfect.
Pagina: 1