Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Verkruimelde rubber afstandshouders in Philips F7230

Pagina: 1
Acties:

Vraag

• Aikidonp
  • Registratie: mei 2020
  • Laatst online: 05-06-2020
Mijn vraag
Vorige week een mooie Philips 7230 op de kop getikt. Na de vele tips op dit forum gelezen te hebben 👍 nu begonnen met wat onderhoud. Zojuist echter behoorlijk geschrokken nu de onderkant openligt. Er zitten van die oranje rubbers in waarmee de stangetjes op hun plaats worden gehouden. Precies 1 is nog buigzaam, de rest is hard en afgebrokkelt. Net een koekje.

Ik heb het onderdelennummer kunnen achterhalen 4822 325 80229. Maar op internet niets gevonden. Weet ook niet hoe dit onderdeel genoemd wordt. Kan iemand mij helpen?

Beste antwoord (via Aikidonp op 23-05-2020 13:51)

• The Eagle
  • Registratie: januari 2002
  • Laatst online: 20:03

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Ik neem aan dat dat een F7230 platenspeler betreft?

Onderdelen zoeken wordt lastig denk ik, maar een stukje rubber is een stukje rubber dus daar moet ongetwijfeld iets op te verzinnen zijn. Heb je goto's en maten van het spul? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

Alle reacties

Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True