Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is 7 jaar geleden samengesteld. Toen was de eis: studie, klein beetje films, klein beetje gamen. Studie is al een paar jaar klaar en de PC wordt steeds meer voor ontspanning gebruikt. Zo speel ik bijvoorbeeld AoE DE2 en de PC heeft het er zonder grafisch geheugen maar moeilijk mee. Gister GTA-V op Epic Games gedownload maar die doet het natuurlijk ook niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen idee wat ik moet verwachten. Is het nog de moeite om te updaten of moet ik wat nieuws samenstellen? €300~400?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen updaten wat nodig is. Dus liefst zo veel mogelijk.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Cj8cFaIBxQel0xxM1WV0ChR0.png?f=user_large)
Dit is 7 jaar geleden aangeschaft.
Tussentijds is het moederboard overleden en is er een ASUS H61M-K ingezet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoopte eigenlijk op alleen een nieuwe videokaart. Wellicht werkgeheugen? Graag jullie advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat ik straks een systeem heb wat weer een tijd vooruit kan. Ik ben overal super tevreden mee momenteel behalve dat ik nu sommige games niet kan spelen. Het hoeft allemaal niet over de top maar het moet wel gewoon werken.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Systeem is 7 jaar geleden samengesteld. Toen was de eis: studie, klein beetje films, klein beetje gamen. Studie is al een paar jaar klaar en de PC wordt steeds meer voor ontspanning gebruikt. Zo speel ik bijvoorbeeld AoE DE2 en de PC heeft het er zonder grafisch geheugen maar moeilijk mee. Gister GTA-V op Epic Games gedownload maar die doet het natuurlijk ook niet.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Geen idee wat ik moet verwachten. Is het nog de moeite om te updaten of moet ik wat nieuws samenstellen? €300~400?
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Alleen updaten wat nodig is. Dus liefst zo veel mogelijk.
:fill(white):strip_exif()/f/image/Cj8cFaIBxQel0xxM1WV0ChR0.png?f=user_large)
Dit is 7 jaar geleden aangeschaft.
Tussentijds is het moederboard overleden en is er een ASUS H61M-K ingezet.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik hoopte eigenlijk op alleen een nieuwe videokaart. Wellicht werkgeheugen? Graag jullie advies.
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Nee.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Nee.
Ga je overklokken?
Nee.
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht dat ik straks een systeem heb wat weer een tijd vooruit kan. Ik ben overal super tevreden mee momenteel behalve dat ik nu sommige games niet kan spelen. Het hoeft allemaal niet over de top maar het moet wel gewoon werken.
[ Voor 89% gewijzigd door Verwijderd op 22-05-2020 10:38 ]