Vooropgesteld; ik ben niet op zoek naar aankoopadvies
. Volgens mij is dit het beste topic om mijn dilemma te bespreken....
Nu heb ik:
- Sonos Playbar
- Sonos Sub
- Sonos Play:1 2x
Nu wil ik eigenlijk switchen naar een receiver met een 5.1 set van degelijke kwaliteit (denk aan Dali of B&W, maar geen aankoopadvies
)
Mijn set levert op marktplaats €1000,- op heb ik gemerkt.
Ik weet zeker dat ik er met die nieuwe set op vooruitga, zeker qua audiocodecs.
Of.......
Alleen mijn playbar verkopen en de Sonos Arc aanschaffen?
Ik luister veel muziek, voornamelijk internetradio en Spotify en kijk graag films en series waarbij het best een beetje mag dreunen in de kamer (zorgt de sub nu goed voor)
Mijn kamer is ongeveer 5 bij 5 waarbij de bank tegen de muur geplaatst is en de tv er recht tegenover op de ander muur.
Sonos playbar levert denk ik 200 op, dus 600 bijleggen voor de Arc.
Nieuwe set speakers (+ kabel) en receiver kost mij ongeveer € 2000,-
Dus......wat zou jij doen met die poen? En vooral het waarom.....sommigen verklaren mij nl voor gek dat ik dat wil doen...
Nu heb ik:
- Sonos Playbar
- Sonos Sub
- Sonos Play:1 2x
Nu wil ik eigenlijk switchen naar een receiver met een 5.1 set van degelijke kwaliteit (denk aan Dali of B&W, maar geen aankoopadvies
Mijn set levert op marktplaats €1000,- op heb ik gemerkt.
Ik weet zeker dat ik er met die nieuwe set op vooruitga, zeker qua audiocodecs.
Of.......
Alleen mijn playbar verkopen en de Sonos Arc aanschaffen?
Ik luister veel muziek, voornamelijk internetradio en Spotify en kijk graag films en series waarbij het best een beetje mag dreunen in de kamer (zorgt de sub nu goed voor)
Mijn kamer is ongeveer 5 bij 5 waarbij de bank tegen de muur geplaatst is en de tv er recht tegenover op de ander muur.
Sonos playbar levert denk ik 200 op, dus 600 bijleggen voor de Arc.
Nieuwe set speakers (+ kabel) en receiver kost mij ongeveer € 2000,-
Dus......wat zou jij doen met die poen? En vooral het waarom.....sommigen verklaren mij nl voor gek dat ik dat wil doen...
Samsung Qled | Sonos Arc Ultra; Sub 2nd en 2x Era100 | PS5 | DS218+ | TRÅDFRI | Iptv | B&W 607s3 | NAD C338 | Argon tt4SE|