Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Hulp bij search

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +1Henk 'm!

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Wellicht is dit er al maar kan ik het niet vinden:

Ik zou graag een overzicht van de trucjes in de zoekmachine op GoT. En dan vooral zaken als 'zoeken in titel' en 'exacte keywords'. Binnen het zoeken is het totaal onbeschreven wat je kunt doen om je zoekopdracht beter te maken.

Voorbeeld: zoeken naar 'boosteroid'
Dit geeft allemaal resultaten over Wifi Boosters. zoeken naar '%22boosteroid%22' tussen aanhalingstekens helpt niet. zoeken naar '%2Bboosteroid' helpt niet.

Daarna ben ik blanco. Hoe moet het dan wel? Ik kan er (op die pagina) geen documentatie(linkje) over vinden. Ook geen logisch veld aan de zijkant.

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Acties:
  • +1Henk 'm!

• DaFeliX
  • Registratie: december 2002
  • Laatst online: 21:24

DaFeliX

Tnet Devver
In de Forum FAQ staat informatie hoe je de zoekmachine kan gebruiken. Is dit wat je zoekt?

Einstein: Mijn vrouw begrijpt me niet

• u34186
  • Registratie: september 2001
  • Niet online
Ja, dat helpt. :) Maar dan zou ik dat zeker ook linken op de zoekresultatenpagina!

Block ads en trackers: uBlock Origin, uMatrix, Pi-Hole
YouTube: SponsorBlock en YoutubeVanced

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True