Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Microfoon jack op MSI B450M PRO-VDH MAX werkt niet

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zatarra2222
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 04-06 07:58
Beste Tweakers, ik heb hetzelfde probleem als de topicstarter.
Net nieuwe desktop gebouwd met een MSI B450M PRO-VDH MAX met alle nieuwe drivers.
windows 10

De mic wordt wel herkend als ik m inplug, maar vervolgens geen signaal. alle instellingen nagelopen, de mic werkt in m'n macbook, drivers verwijderd en opnieuw geinstalleerd etc.

De oplossing in de vorm van een splitter ga ik zeker proberen met de oordopjes van m'n telefoon, maar ik heb een aparte mic (zo'n clip dingetje voor op je shirt) en koptelefoon. 2 minijacks dus.

Hebben jullie tips voor mij?

Ik wil uit principe dat dit werkt, en pas als allerlaatste optie ga ik een nieuwe headset kopen met mic en koptelefoon in 1 :p

of moet ik dit kopen:

https://www.bol.com/nl/p/...5KBA_0_38.49.ProductTitle

[Voor 12% gewijzigd door Zatarra2222 op 18-05-2020 13:27]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• br00ky
  • Registratie: januari 2014
  • Laatst online: 15:32

br00ky

Moderator Harde Waren
Zatarra2222 schreef op maandag 18 mei 2020 @ 13:25:
Beste Tweakers, ik heb hetzelfde probleem als de topicstarter.
Maar daarom een 3 jaar oud topic uit de sloot trekken is niet de bedoeling ;). Afgesplitst van Microfoon jack op moederbord werkt niet.

[Voor 11% gewijzigd door br00ky op 18-05-2020 13:31]

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zatarra2222
oh excuus, ik dacht dat dat juist overzichtelijker was. ivm eerder aangedragen ideeen enzo. en zo kon ik laten zien dat ik al gezocht had :)

dank voor het verplaatsen iig.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• thomas_n
  • Registratie: mei 2011
  • Nu online
Gaat het over de roze microfoonaansluiting achterop je moederbord? Of de front-panel aansluiting? Of werken ze allebei niet?

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zatarra2222
allebei!
als ik de mic inplug registreert windows dus wel dat er een mic in zit, maar vervolgens krijg ik geen input.

ook in bv chrome, als ik naar zo'n mic-test site ga, doet ie niks.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Zap_pa
  • Registratie: juni 2010
  • Laatst online: 13:40
Microfoon-privacy instellingen, toegang geven (ook apps, scroll naar beneden) wellicht:

• Zatarra2222
heb alle software instellingen al afgelopen. thanks!

ik ga denk ik maar een geluidskaart kopen?

Acties:
  • +1Henk 'm!

• Nielson
  • Registratie: juni 2001
  • Laatst online: 15:52
Heeft die microfoon wel ooit gewerkt op een (oudere) computer? Kan het niet aan de microfoon zelf liggen, dat deze bijvoorbeeld een fantoomvoeding vereist?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True