Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Gas licht adviseurs

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spierenburg
  • Registratie: maart 2010
  • Laatst online: 14-06 13:03
Afgelopen dagen ben ik meerdere malen gebeld door een partij die zich voor doet als gas licht adviseurs.

Ze zeggen dat ik korting zou kunnen ontvangen op mijn huidige contract. Om het spelletje mee te spelen vraag ik naar de naam van het bedrijf en waar ze gevestigd zijn. Deze vragen draaien ze omheen en ze worden zelfs boos als je het blijft vragen.

De nummers waar ze mij mee gebeld hebben zijn:

020 205 07 13
035 200 30 50
023 204 46 23
085 013 29 36
onbekend

Ik sta in het bel mij niet register en ervaar dit als zeer irritant.

Hoe kan je hier actie tegen ondernemen? 8)7

Acties:
  • 0Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: mei 2010
  • Laatst online: 00:37
Nummer blokkeren? ( weet niet of ze op je mobiel bellen of vast nummer )

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Microkid
  • Registratie: augustus 2000
  • Laatst online: 22:48

Microkid

Frontpage Admin / Moderator PW/VA

Sunglasses and beards

3000Wp zonnestroom
Life's a waste of time. Time's a waste of life. Get wasted all the time and you'll have the time of your life.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spierenburg
Bedankt voor de tip, heb een melding geplaatst.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spierenburg
corporalnl schreef op vrijdag 15 mei 2020 @ 12:35:
Nummer blokkeren? ( weet niet of ze op je mobiel bellen of vast nummer )
Ze bellen altijd met een ander nummer toe nu toe.

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Spierenburg
Zojuist weer gebeld 1 keer onbekend en van +31850132936.

Hoop dat de melding bij het ACM helpt hierbij. :/

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Schildpadje
  • Registratie: november 2019
  • Niet online
Ik word meerdere malen per week lastiggevallen.. Iedere keer met een ander nummer. Ze beweren soms heel brutaal te bellen namens enexis.. of van de energiebelasting :S. Ik heb alle manieren al geprobeerd uit hun systeem te komen. (bel me niet register hebben ze lak aan). Na gelijk ophangen heb ik al een keer 10 minuten het spelletje meegespeeld en ze zo lang mogelijk aan het lijntje gehouden (voor nee zeggen op het contractaanbod) in de hoop dat ik dan op een zwarte lijst zou komen. Het lijtk nu iets minder geworden...
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True