Pimp Your Bike
Dit topic gaat over het opleuken van je twee- of driewieler.Waarom blijven rondrijden zoals hij de fabriek heeft verlaten? Je leukt je auto toch ook op met persoonlijke dingetjes?
In basis is het wel zo dat de ene fiets zich beter laat pimpen dan de andere. Er is een wezenlijk verschil tussen een Low Rider en een racefiets, en dan hebben we het nog niet eens over ligfietsen.
De voorkeur gaat hier uit naar de fiets zonder hulpmotor, maar mooie e-bikes kunnen geen kwaad.
En denk nu niet dat het iets is voor kinderen, nee, zeker in deze tijdis het gewoon leuk om iets te doen met je vrije tijd. Je gaat deze zomer no way (meer) op holiday; je leeft je uit met trippen dichterbij huis.
Leeftijd speelt geen enkele rol; bike pimpen is voor jong en oud.
Laat het wat leuker worden op straat!
Nu heeft iedereen andere ideeën over hoe en wat.
Wat willen we WEL zien

Wat willen we NIET zien

Voorbeeldje.

Kom maar door met je ideeën, laat je creaties maar zien. Vertel ons alles over je bike wat je er maar over kwijt wilt. Je laskunsten en creaties, je zadelbreiwerkje, laat het zien. Waar je je spullen vandaan hebt bijvoorbeeld.
Links
Aanvullingen zijn welkom, als je mede TS wil worden stuur mij maar een DM of tag mij hier.
credits naar Mrs Redhair voor de TS
Er zat een scheur in de stuurpen van mijn tweedehands racefiets. Dus die heb ik vervangen en later besloten dat ik een iets kortere nodig had, dus nu zit deze erop:

Helaas net even een andere geeltint dan de rest van de fiets, maar met het licht buiten valt dat minder op.
[ Voor 96% gewijzigd door Outerspace op 14-05-2020 21:04 ]