Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Werk gerelateerde computer voor 95% met gebruik van 2x 1440p schermen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Schatting was €2500 voor de totale computer zonder randapparatuur aangezien ik deze al heb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
64gb geheugen aangezien ik momenteel 32 heb en deze redelijk goed gevuld geraakt, 2x displayport uitgang, bluetooth, wifi, usb-c aansluitingen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zeer stille en zuinige computer
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht pure tweakers stijl, budget tot het minimale brengen terwijl het eigenlijk niet zo veel uitmaakt. bang for the buck is niet zo belangrijk maar graag had ik wel binnen 5jaar deze computer nog opgestart en het gevoel gehad dat ik met een snelle computer bezig ben.
Wil deze pc bestellen en laten assembleren bij Alternate belgie dus heb bepaalde onderdelen daarop gebaseerd, sta gerust open voor andere merken maar wél belangrijk is de levensduur, goedkoper mag maar dit hoeft geen duurkoop te worden.
Altijd gedacht dat intel beter zou zijn maar uiteindelijk toch voor AMD gekozen met het advies dat ik hier overal lees en in de BBG.
Werk gerelateerde computer voor 95% met gebruik van 2x 1440p schermen
Wat mag het systeem gaan kosten?
Schatting was €2500 voor de totale computer zonder randapparatuur aangezien ik deze al heb
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
64gb geheugen aangezien ik momenteel 32 heb en deze redelijk goed gevuld geraakt, 2x displayport uitgang, bluetooth, wifi, usb-c aansluitingen
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
zeer stille en zuinige computer
Wat verwacht je van ons?
Ik verwacht pure tweakers stijl, budget tot het minimale brengen terwijl het eigenlijk niet zo veel uitmaakt. bang for the buck is niet zo belangrijk maar graag had ik wel binnen 5jaar deze computer nog opgestart en het gevoel gehad dat ik met een snelle computer bezig ben.
Wil deze pc bestellen en laten assembleren bij Alternate belgie dus heb bepaalde onderdelen daarop gebaseerd, sta gerust open voor andere merken maar wél belangrijk is de levensduur, goedkoper mag maar dit hoeft geen duurkoop te worden.
Altijd gedacht dat intel beter zou zijn maar uiteindelijk toch voor AMD gekozen met het advies dat ik hier overal lees en in de BBG.
# | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
1 | Processors | AMD Ryzen 9 3900X Boxed | € 449,- | € 449,- |
1 | Moederborden | Asus ROG Strix X570-E Gaming | € 295,- | € 295,- |
1 | Videokaarten | Asus Dual Radeon RX 5500 XT EVO 8GB | € 226,90 | € 226,90 |
1 | Behuizingen | NZXT H710 Zwart/Wit | € 140,95 | € 140,95 |
1 | Besturingssystemen | Microsoft Windows 10 Pro NL 64bit OEM | € 139,15 | € 139,15 |
1 | Processorkoeling | be quiet! Dark Rock Pro 4 | € 74,55 | € 74,55 |
1 | Ventilatoren | Noctua NF-S12A ULN, 120mm | € 19,05 | € 19,05 |
1 | Geheugen intern | G.Skill Ripjaws V F4-2800C14Q-64GVK | € 344,- | € 344,- |
1 | Voedingen | be quiet! Dark Power Pro 11 550W | € 138,70 | € 138,70 |
1 | Solid state drives | Samsung 970 Evo Plus 1TB | € 218,88 | € 218,88 |
Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 2.046,18 |