Thanks! Ik speel op PC, maar zal dan eens kijken welke knop dat daar wordt
De grind knop.Timbox88 schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:57:
[...]
Thanks! Ik speel op PC, maar zal dan eens kijken welke knop dat daar wordt
Ah! Dat is een stuk makkelijker haha. Dank je!
Gisteren eindelijk kunnen spelen. Het zit er nog best goed in allemaal, maar de scores/combo's >1000.000 heb ik er nog niet uitgekregen. Grappig genoeg ken ik de levels ook helemaal niet goed, ik heb zelf vooral THPS 3 & 4 gespeeld.
Wat is dit een genot om weer te spelen zeg, van de soundtrack tot de geluidjes bij special moves, een grote bak nostalgie met ook nog eens ijzersterke gameplay. Ook online werkte echt goed. Het is dat cyberpunk (hopelijk) nog uitkomt, maar anders was dit vrij zeker mijn GOTY geworden.
Wat is dit een genot om weer te spelen zeg, van de soundtrack tot de geluidjes bij special moves, een grote bak nostalgie met ook nog eens ijzersterke gameplay. Ook online werkte echt goed. Het is dat cyberpunk (hopelijk) nog uitkomt, maar anders was dit vrij zeker mijn GOTY geworden.
psn: jagermeistertim
Wat is dit genieten zeg!!
Ik herken echt bijna alles nog, alleen ben ik bij veel secret tapes vergeten hoe te bemachtigen
Ik herken echt bijna alles nog, alleen ben ik bij veel secret tapes vergeten hoe te bemachtigen
<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>
Dacht ook dat ik de banen nog beter zou kennen dan ik doe. Maar natuurlijk later nog 3 en nieuwer gespeeld dus waas wat weg gevallen.TTHEEBO1 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:11:
Gisteren eindelijk kunnen spelen. Het zit er nog best goed in allemaal, maar de scores/combo's >1000.000 heb ik er nog niet uitgekregen. Grappig genoeg ken ik de levels ook helemaal niet goed, ik heb zelf vooral THPS 3 & 4 gespeeld.
Wat betreft combos doe ik vaak het volgende:
1) Zoek een halfpipe o.i.d. en vul je special balk
2) doe een special grab tijdens een hoge sprong
3) revert/manual bij landen
4) nog een grab/flip aan de overkant van de pipe
5) revert/manual opnieuw
6) ga naar de rand van de pipe en begin met grinden
7) doe afwisselend grind/flip/grind of ga over op manual/flip/manual als je voorbij de zijkant van de pipe komt.
De special grab haalt al makkelijk een base score van boven de 10.000. Dan hoef je maar een multiplier van 10x te hebben voor 100.00 punten combo. Met 2 grabs + 2x rever/manual zit je al op 6x multiplier. Dus nog maar 2x grind+flip en je bent er.
Bewaar de hoge score/combo goals voor later. Als je nog niet zo goed bent dan kan je beter eerst de andere goals proberen te halen, met de stats upgrades die je in alle levels kan verzamelen wordt het een stuk makkelijk om bijv. langer te grinden.
Het maakt ook uit of je goofy of regular op je board staat. Bij de één scoor je hogere punten maar bij de ander kan je hoger springen en heb je meer snelheid.
Het maakt ook uit of je goofy of regular op je board staat. Bij de één scoor je hogere punten maar bij de ander kan je hoger springen en heb je meer snelheid.
[ Voor 35% gewijzigd door Ike. op 08-09-2020 10:01 ]
Dank, dit is hoe ik het ook doe meestal. De 100.000 haal ik vrij makkelijk, 500.000 ook nog wel, die extra 0 erbij is alleen nog wat lastigPhilip Ross schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:46:
[...]
Dacht ook dat ik de banen nog beter zou kennen dan ik doe. Maar natuurlijk later nog 3 en nieuwer gespeeld dus waas wat weg gevallen.
Wat betreft combos doe ik vaak het volgende:
1) Zoek een halfpipe o.i.d. en vul je special balk
2) doe een special grab tijdens een hoge sprong
3) revert/manual bij landen
4) nog een grab/flip aan de overkant van de pipe
5) revert/manual opnieuw
6) ga naar de rand van de pipe en begin met grinden
7) doe afwisselend grind/flip/grind of ga over op manual/flip/manual als je voorbij de zijkant van de pipe komt.
De special grab haalt al makkelijk een base score van boven de 10.000. Dan hoef je maar een multiplier van 10x te hebben voor 100.00 punten combo. Met 2 grabs + 2x rever/manual zit je al op 6x multiplier. Dus nog maar 2x grind+flip en je bent er.
psn: jagermeistertim
Vandaag besteld voor de PlayStation. Ben erg benieuwd, speelde het vroeger altijd op de pc met een gamepad. Was ook altijd gaaf op de mini lanparties die we hielden met collega's
[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 09-09-2020 07:28 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Heerlijk die mogelijkheid van custom maps, heb net binnen 1 minuut de 10 miljoen trophy gehaald
Gisteren de video van Tony Hawk ‘unlocked’. Deze valt erg tegen. De video is speciaal gemaakt voor dit spel. Erg kort, weinig boeiende tricks. Jammer.
Was toffer geweest als ze een compilatie hadden gemaakt van gave momenten uit zijn carriere.
Was toffer geweest als ze een compilatie hadden gemaakt van gave momenten uit zijn carriere.
Nou, het spel is binnen en ik ben eerst maar de tutorial ingedoken. Man man man, wat een feest der nostalgie zeg! Ik bak er na 20 jaar nog steeds geen moer van, maar de lol is er niet minder door 
Het gaat trouwens wel echt heel snel, kan me niet herinneren dat het in het origineel ook zo rap ging. Of het komt gewoon omdat ik een ouwe sok aan het worden ben
Het gaat trouwens wel echt heel snel, kan me niet herinneren dat het in het origineel ook zo rap ging. Of het komt gewoon omdat ik een ouwe sok aan het worden ben

[ Voor 29% gewijzigd door Vrijdag op 10-09-2020 19:29 ]
De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!
Haha, dat vond ik ook hoor! Maar het went wel, wordt er langzamerhand steeds een beetje beter in, de feeling komt...Vrijdag schreef op donderdag 10 september 2020 @ 19:25:
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Ja, ik merk het ook. Het is echt makkelijk om gewoon een beetje rond te skaten maar tricks en combo's combineren en een perfecte landing steeds, dat is echt wel pittig. En al die doelen die je kan halen, ik ben echt vergeten waar al die dingen zitten. Gelukkig is er nu wel youtube maar ik wil het eerst zelf herontdekken.Milo44 schreef op donderdag 10 september 2020 @ 21:56:
[...]
Haha, dat vond ik ook hoor! Maar het went wel, wordt er langzamerhand steeds een beetje beter in, de feeling komt...
Nou ja en het origineel draaide op net geen 30fps en de nieuwe op 60fps of unlocked op de PCVrijdag schreef op donderdag 10 september 2020 @ 19:25:
Nou, het spel is binnen en ik ben eerst maar de tutorial ingedoken. Man man man, wat een feest der nostalgie zeg! Ik bak er na 20 jaar nog steeds geen moer van, maar de lol is er niet minder door
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
De simpelste truc om lange combo's te maken is om een manual te doen tussen de sprongen in, in plaats van te landen. Dus bijvoorbeeld kickflip, direct manual, grind, direct manual, weer kickflip etc. Manual doe je met d-pad snel omhoog en naar beneden klikken, of L3 omhoog en naar beneden. Elke trick naar manual levert combo +1 op.
Dan kan je beter een manual doen, twee keer op B drukken, en daarna X blijven spammen. Gaat je combo veel sneller van omhoog en je hoeft alleen maar je manual te balanceren.HansPatat050 schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 07:53:
De simpelste truc om lange combo's te maken is om een manual te doen tussen de sprongen in, in plaats van te landen. Dus bijvoorbeeld kickflip, direct manual, grind, direct manual, weer kickflip etc. Manual doe je met d-pad snel omhoog en naar beneden klikken, of L3 omhoog en naar beneden. Elke trick naar manual levert combo +1 op.
Misschien ook wel een handige tip: Zodra je een manual doet kan je ook A (springen) inhouden, dan behoudt je je snelheid. Dit is voor sommige skater tricks echt een vereiste om ze te halen.
Gisteren bezig geweest met Officer Dick vrijspelen, de challenges daarvoor waren prima te doen, op "Downtown Dirty" na want die was echt pittig. Je moest hiervoor een enorm lange jump maken die eindigde in een grind, en ergens in de combo moest ook nog een lip-trick voorkomen.
Beginnen met de lip-trick was niet te doen, omdat je dan te weinig snelheid had voor de jump. Eindigen met de lip-trick was mogelijk, maar tijdens een combo genoeg snelheid hebben om een halfpipe op te komen is best lastig
Wel een beetje jammer: zodra ik alles gehaald had en Officer Dick vrij had gespeeld was ik ook meteen klaar met de game
Leuk karakter, maar je unlocked hem meteen maxed out en voor mij was er geen stimulans meer om de rest van de game te spelen. (De levels had ik al 100% met TH)
Ah, dat scheelt inderdaad al heel wat. Ik heb zelf een custom skater gemaakt (uiteraard een rode chickTouchdomex schreef op vrijdag 11 september 2020 @ 07:27:
[...]
Nou ja en het origineel draaide op net geen 30fps en de nieuwe op 60fps of unlocked op de PCdat is al anders maar het is vooral de feeling die je echt weer moet krijgen.
Weet niet of dat nou zo'n goed idee is en dat ik beter met Tony had moeten beginnen. Maar het voelt wel leuk om zelf een personage samen te stellen.
@HansPatat050 en @Flapperbol bedankt voor die tips, ga ik eens proberen. Heb net School vrijgespeeld en dat is wel een lekker groot level om lange combo's te doen, met al die rails en wallgrinds erbij.
[ Voor 12% gewijzigd door Vrijdag op 11-09-2020 10:20 ]
Eeuwig zonde dat Epic weer zijn vieze nagels hierin moest zetten. Heb de originele schijfjes ook nog liggen maar die resoluties maken het bijna onmogelijk om een beetje behoorlijk te spelen op een ultrawide.
Kan je ook met de numpad controls spelen trouwens? Zo heb ik het altijd gespeeld.
Kan je ook met de numpad controls spelen trouwens? Zo heb ik het altijd gespeeld.
Ik heb de Alien en Officer Dick vrij gespeeld. Ik vind het ook wel jammer dat je niet alle objectives met de andere skaters kunt doen om nog meer skaters te unlocken. Verder vermaak ik mij prima.
Ja old school D-pad kan en werkt voor mijn gevoel veel beter/preciezer dan de linker stick.Unquote schreef op dinsdag 15 september 2020 @ 12:39:
Eeuwig zonde dat Epic weer zijn vieze nagels hierin moest zetten. Heb de originele schijfjes ook nog liggen maar die resoluties maken het bijna onmogelijk om een beetje behoorlijk te spelen op een ultrawide.
Ik bedoel nog old skoolerer dan, op de PC waren de controls de pijltjestoetsen en numpad 2/4/6/8 voor tricks.CrapperDeCrap schreef op woensdag 16 september 2020 @ 19:49:
[...]
Ja old school D-pad kan en werkt voor mijn gevoel veel beter/preciezer dan de linker stick.
Om deze "wellus nietus" nog een laatste staartje te geven. THPS is nooit voor pc verschenen deel 2 wel. Dus voor old school THPS begrippen wordt t niet old skoolerer dan de D-pad op de PSX controller.Unquote schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:34:
[...]
Ik bedoel nog old skoolerer dan, op de PC waren de controls de pijltjestoetsen en numpad 2/4/6/8 voor tricks.
Heb hem laatst gehaald... totaal geen spijt... wel frustratie dat ik mijn mooie combo's (lukt me vaak niet om nog tricks na manual / revert door te laten gaan) niet meer aan elkaar kan stringen... maarja 1 en 2 vroeger minimaal gespeeld... THPS3 daarin tegen... hoop echt dat de levels ervan bijgevoegd worden ofwel als DLC of als aparte Remaster release.
Tip voor de manuals: Zodra je de manual doet meteen de springknop inhouden. Op die manier blijf je snelheid houden en kan je makkelijker door blijven gaan.Plainside schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:41:
Heb hem laatst gehaald... totaal geen spijt... wel frustratie dat ik mijn mooie combo's (lukt me vaak niet om nog tricks na manual / revert door te laten gaan) niet meer aan elkaar kan stringen... maarja 1 en 2 vroeger minimaal gespeeld... THPS3 daarin tegen... hoop echt dat de levels ervan bijgevoegd worden ofwel als DLC of als aparte Remaster release.
AHHH FUUUUUU....Flapperbol schreef op vrijdag 18 september 2020 @ 10:49:
[...]
Tip voor de manuals: Zodra je de manual doet meteen de springknop inhouden. Op die manier blijf je snelheid houden en kan je makkelijker door blijven gaan.
Dacht dat het juist andersom was... eerst in je manual zijn voor even en dan pas de 'A' (Xbox controller op PC). Nou dat vanavond eens proberen.
Dat kan zeker, ik heb mijn toetsen op WASD+NumLock 2,4,6 en 8 staan. Zo deed ik het vroeger ook idd.Unquote schreef op donderdag 17 september 2020 @ 08:34:
[...]
Ik bedoel nog old skoolerer dan, op de PC waren de controls de pijltjestoetsen en numpad 2/4/6/8 voor tricks.
Op het begin vond ik controller fijner, maar op 1 of andere ben ik met mijn linkerduim dan toch niet snel genoeg voor bepaalde (specifieke) snelle combo's...
I, a stranger and afraid in a world I never made...
Weet iemand of je de HORSE ook online kan spelen bij Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 met een ‘PSN vriend’
Zoja iemand die de Horsin’ Around trophy samen met mij wil behalen??
[ Voor 7% gewijzigd door Ike. op 23-09-2020 14:39 ]
Heb je geen 2e controller dan? Want dan kan je hem gewoon in local multiplayer halen door 1 flip te doen en met de ander steeds te vallen. Je moet dan wel de hele tijd van controller wisselen maar na ongeveer 15 min had ik m wel.Ike. schreef op woensdag 23 september 2020 @ 14:38:
Weet iemand of je de HORSE ook online kan spelen bij Tony Hawk’s Pro Skater 1 + 2 met een ‘PSN vriend’
Ik heb geen 2e controller.Thijs schreef op woensdag 23 september 2020 @ 16:56:
[...]
Heb je geen 2e controller dan? Want dan kan je hem gewoon in local multiplayer halen door 1 flip te doen en met de ander steeds te vallen. Je moet dan wel de hele tijd van controller wisselen maar na ongeveer 15 min had ik m wel.
Tof.Thijs schreef op woensdag 23 september 2020 @ 21:03:
[...]
Ja, dan wordt t lastig. Ik neem aan dat 't wel via PSN kan? Zo ja wil ik je wel even helpen.
Ik weet alleen niet of je HORSE online kan spelen.
Mijn PSN ID is: iikkee
Leuk om te zien dat meneer Hawk ook aardig goed is in zijn eigen spel. 
[ Voor 30% gewijzigd door Slavy op 26-09-2020 10:10 ]
Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!
Heb een hele vervelende bug. Ik mis volgens de game in Mall 1 stat point voor mij CAS. Alleen weet ik heel zeker dat ik die gepakt heb. En hij is ook nergens meer te vinden op de plekken waar die hoort te staan. Dit is mijn laatste stat point die ik nodig heb voor mijn CAS. Meerdere mensen die hier last van hebben?
Er komt een Switch versie later in 2021 maaaaaaar 26 maart komt er een gratis PS5 en Xbox One X update
https://blog.playstation....oming-to-ps5-on-march-26/
Uiteraard alleen gratis als je de PS4 of XBO versie al bezit
https://blog.playstation....oming-to-ps5-on-march-26/
Uiteraard alleen gratis als je de PS4 of XBO versie al bezit
En de next-gen upgrades zijn nu online!
Of na ja, het zijn nu current gen natuurlijk lol
Of na ja, het zijn nu current gen natuurlijk lol
Jammer dat de next-gen upgrade helaas niet zo stabiel is op Xbox. Heb het nu kunnen corrigeren door de Next-gen upgrade te uninstallen, maar hoop dat er snel een fix komt.
Inmiddels wel alle stat-points kunnen vinden. Blijft echt een toffe game. Op twee uur alle goals wel te pakken , maar blijf er plezier uit halen.
Inmiddels wel alle stat-points kunnen vinden. Blijft echt een toffe game. Op twee uur alle goals wel te pakken , maar blijf er plezier uit halen.
Carnavalmarkt.nl - Gratis adverteren met carnaval- en feestartikelen
Ik ben van de week eindelijk met THPS 1+2 op m'n XsX begonnen.
Ik had er eerst wat moeite mee, vind Skate 3 toch wel veel leuker, maar ben toch wel weer een beetje hooked.
M'n manuals lukken me slecht, ik zal wel net niet de goede richting gebruiken van m'n left stick.
Zit er aan te denken om die knoppen te mappen naar m'n back paddles van m'n elite controller. Iemand dit al gedaan?
Ik had er eerst wat moeite mee, vind Skate 3 toch wel veel leuker, maar ben toch wel weer een beetje hooked.
M'n manuals lukken me slecht, ik zal wel net niet de goede richting gebruiken van m'n left stick.
Zit er aan te denken om die knoppen te mappen naar m'n back paddles van m'n elite controller. Iemand dit al gedaan?
XBL: theArthurrrr
Geruchten zijn er dat er een nieuwe Tony Hawk game aan zit te komen. Deel 3 als DLC? Of volledig nieuwe game? Dat is allemaal nog speculatie. Bron van gerucht is podcast waar een bandlid liet vallen dat er nieuwe game aan zit te komen.
YouTube: E3 LEAKS: Crash Bandicoot Wumpa League & New Tony Hawk's 3!
https://www.pushsquare.co...e_coming_says_cky_drummer
Zal geen DLC zijn.Wom schreef op vrijdag 21 mei 2021 @ 17:05:
Geruchten zijn er dat er een nieuwe Tony Hawk game aan zit te komen. Deel 3 als DLC? Of volledig nieuwe game? Dat is allemaal nog speculatie. Bron van gerucht is podcast waar een bandlid liet vallen dat er nieuwe game aan zit te komen.
Remaster 3+4 en dan daarna een compleet nieuwe game voor alleen de current gen.?!
eindelijk op steam 🥹
https://store.steampowere...ony_Hawks_Pro_Skater_1__2
https://store.steampowere...ony_Hawks_Pro_Skater_1__2
[ Voor 4% gewijzigd door TiezZ_BE op 05-10-2023 20:18 ]
Mijn hoop is dat ze gewoon 3 +4 beschikbaar maken, naast 1+2. Zelfde engine, zelfde feel, gewoon de levels van 3+4 er bij. Dan zou het voor mij al echt perfect zijn. Gooi er nog wat nieuwe skaters in en we kunnen gaan.
Los van bepaalde tricks, was er geen grote wijziging tussen 2 en 3/4 kwa besturing/moves. Van 1 naar twee had je de manuals, maar die hebben ze in de remaster ook aan 1 toegevoegd. Verder zou ik niet direct weten wat er nog anders zijn.
Ik popel in ieder geval!
Los van bepaalde tricks, was er geen grote wijziging tussen 2 en 3/4 kwa besturing/moves. Van 1 naar twee had je de manuals, maar die hebben ze in de remaster ook aan 1 toegevoegd. Verder zou ik niet direct weten wat er nog anders zijn.
Ik popel in ieder geval!
Volgens mij was de revert (R2 vlak voor dat je landt om je trick streak niet te verbreken) nieuw vanaf deel 3 als ik het nog goed kan herinneren en dat hadden ze ook in de 1+2 remaster al toegevoegd.
[ Voor 19% gewijzigd door s0kkie op 24-02-2025 12:11 ]
Spannend hoor, om 19.00 uur weten we het eindelijk, ben echt benieuwd
Heeft wel wat weg van https://tonyhawkgames.fandom.com/wiki/Cruise_Ship ? Of in ieder geval deels met het blauwe water wat er staat.doobieters schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 09:20:
[Afbeelding]
Dit zou de cover art moeten zijn (geblurred nog uiteraard).. Wat zien we daar op de achtergrond? Alcatraz? De Zoo?
_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker
Release Date: July 11th, 2025
Collector's Edition (Xbox Series X / PS5 / Nintendo Switch): $129.99
3 days early access with Deluxe & Collector's Editions
Pre-purchase Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 & receive Wireframe Tony Shader + Access to the Foundry Demo (when released)
🔸 Standard: $49.99
🔹 Deluxe: $69.99 (Doom Slayer & Revenant Skaters + Unmaykr Hoverboard + In-Game Music)
✅ Play Anywhere (PC/Xbox)
Collector's Edition (Xbox Series X / PS5 / Nintendo Switch): $129.99
3 days early access with Deluxe & Collector's Editions
Pre-purchase Tony Hawk's Pro Skater 3 + 4 & receive Wireframe Tony Shader + Access to the Foundry Demo (when released)
🔸 Standard: $49.99
🔹 Deluxe: $69.99 (Doom Slayer & Revenant Skaters + Unmaykr Hoverboard + In-Game Music)
✅ Play Anywhere (PC/Xbox)
:strip_exif()/f/image/3TRSpjFKDUUPVHs6WsXsrkSF.jpg?f=fotoalbum_large)
Hopelijk zit CKY nog steeds in de soundtrack
En weer skaten met Bam Margera, nu ben ik hyped!
En weer skaten met Bam Margera, nu ben ik hyped!
Waarom eigenlijk die DOOM content bij de deluxe editie? Wat heeft DOOM als franchise met THPS te maken?
Wat een slechte trailer, zo veel hype al weken creëeren en zelfs met een countdown, en dan laat je maar één level zien en twee niet boeiende characters…
Puur gericht op het verkopen van de deluxe versie en niet eens om de game te laten zien
Puur gericht op het verkopen van de deluxe versie en niet eens om de game te laten zien
Quote:
The parks from THPS3 and THPS4 have been authentically remade in jaw dropping 4K resolution* with streamlined goals in a two minute format.
Dus de open-level missiestructuur van THPS4 is vervangen met de traditionele 2-minuut speelstijl van THPS1-3. Ik snap het ergens wel, want dat zorgt voor meer eenheid tussen de games, maar die missies waren tof, en men hoopte dat dat in een eventuele remake zou dienen als basis voor Underground 1+2 en dat zal dus ook niet zo zijn. Jammer…
The parks from THPS3 and THPS4 have been authentically remade in jaw dropping 4K resolution* with streamlined goals in a two minute format.
Dus de open-level missiestructuur van THPS4 is vervangen met de traditionele 2-minuut speelstijl van THPS1-3. Ik snap het ergens wel, want dat zorgt voor meer eenheid tussen de games, maar die missies waren tof, en men hoopte dat dat in een eventuele remake zou dienen als basis voor Underground 1+2 en dat zal dus ook niet zo zijn. Jammer…
Er is een normale trailer ook, ik heb niks gezegd

Ik gok omdat ze de engine van 1+2 gebruikt hebben en vanuit die structuur 3+4 hebben gemaakt. Hoop echt dat hij speelt zoals 1+2, ondanks de andere studio. Heb iig de pre-order geplaatst.doobieters schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:47:
Quote:
:strip_exif()/f/image/KvgrqSegWultr9r1iXQePXoc.jpg?f=fotoalbum_large)
Nu maar wachten tot de Foundry demo er is
Overigens komt de game ook uit voor Game Pass, niet onbelangrijk, 1+2 is dat tot op heden nog niet
[ Voor 20% gewijzigd door Wom op 04-03-2025 22:30 ]
Op verzoek de titel aangepast zodat ook de Remastered 3+4 erin vermeld staat.
Every Game has A Story, Only One is A Legend.
Om mezelf maar even te quoten..doobieters schreef op dinsdag 4 maart 2025 @ 19:47:
Quote:
Ik kwam dit online nog tegen, dat stelt wel wat gerust:
From the Xbox press release for THPS 3+4. They state that "This new game is faithfully remade from the ground up" and "plus a Career Mode that includes the original tours from both". The words "faithufully remade" and "original tours" just give more of an idea that they will adhere to the original games rather than making a drastic change to the 2 min structure.
en van de Steam pagina: on the steam page the same line states "streamlined goals AND the epic 2 minute format"
Enkel Deluxe als ik het goed begrepen heb.doobieters schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 08:36:
[...]
Krijg je de demo bij iedere pre-order of alleen bij de deluxe editie? (dat laatste dacht ik namelijk)
Was toch aangenaam verrast dat er nog een PS4 versie komt!! 😄 Heel blij mee, want ik was al bang dat deze release alleen current gen zou worden.
"Any sufficiently advanced technology is indistinguishable from magic" - Arthur C. Clark
Hier heb ik echt veel zin in! Heel goed met 1+2 vermaakt. Platinum zal wederom te hoog gegrepen zijn, maar de game komt er zeker!
Ik lees online en op de socials echter dat Bam Margera niet in de game zit (nog niet op de grote sites gezien, maar Google staat vol). Dat zou wel echt een aderlating zijn zeg....
Ik lees online en op de socials echter dat Bam Margera niet in de game zit (nog niet op de grote sites gezien, maar Google staat vol). Dat zou wel echt een aderlating zijn zeg....
fookin mad fer it
Ik kan je toch aanraden om platinum te proberen. Ik dacht ook eerst dat dit totaal onmogelijk zou zijn (hard get theres) maar eens het begint te klikken, gaat het redelijk vlot. Enorme voldoening toen de trophy popte.DikkeBMW schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 22:09:
Hier heb ik echt veel zin in! Heel goed met 1+2 vermaakt. Platinum zal wederom te hoog gegrepen zijn, maar de game komt er zeker!
Bij gameresource trouwens voor 44.95 in de pre-order te zetten. Prima prijs!
https://www.gameresource....s-pro-skater-3-4-ps5.html
https://www.gameresource....s-pro-skater-3-4-ps5.html
Helaas, toch niet.doobieters schreef op woensdag 5 maart 2025 @ 10:50:
[...]
Om mezelf maar even te quoten..
Ik kwam dit online nog tegen, dat stelt wel wat gerust:
From the Xbox press release for THPS 3+4. They state that "This new game is faithfully remade from the ground up" and "plus a Career Mode that includes the original tours from both". The words "faithufully remade" and "original tours" just give more of an idea that they will adhere to the original games rather than making a drastic change to the 2 min structure.
en van de Steam pagina: on the steam page the same line states "streamlined goals AND the epic 2 minute format"
Activision confirms THPS4 in THPS 3+4 will not have the original career mode. "Instead, like in the first three games, each THPS4 level will feature a list of challenges to complete in a 2-minute run." kotaku.com/thps-3-4-ton...
— Wario64 (@wario64.bsky.social) 6 maart 2025
https://kotaku.com/thps-3...eer-mode-timer-1851768305
Het is zeker jammer, maar ben ook wel benieuwd naar de nieuwe take vanuit de remake.. Heb er wel vertrouwen dat ze er een logisch geheel van maken.. en misschien levert het nog wat extra gratis post-content op gezien de backlashRaem schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:05:
[...]
Helaas, toch niet.
[Bluesky]
De CE was trouwens bestelbaar bij Amazon.de.. maar nu alweer uitverkocht.. ik heb 'm zelf nog kunnen bestellen, maar heb het jammer genoeg niet tijdig kunnen delen hier.. Waar blijven die NL webshops met de CE?
Nog wel te bestellen bij Amazon.co.uk.. kost je wel wat extra duiten..
https://www.amazon.co.uk/...PlayStation/dp/B0DZD72NSD
[ Voor 11% gewijzigd door doobieters op 07-03-2025 11:28 ]
Geen Bam Margera dus voor mij komt deze game er niet, wel jammer.
Is dat al officieel bevestigd dan?s0kkie schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 11:13:
Geen Bam Margera dus voor mij komt deze game er niet, wel jammer.
Nog niet vanuit Activision of Tony en Bam zelf, maar het internet staat er wel vol mee dat het niet gaat gebeuren, voorbeeld:
https://www.nme.com/news/...r-3-4-bam-margera-3844073
Oef dat is wel een grote dobber. Dan wordt het meer een spel wat leuk is in de aanbieding in plaats van dit is een must have op dag 1.Raem schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 09:05:
[...]
Helaas, toch niet.
[Bluesky]
Inmiddels weer beschikbaar!doobieters schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 10:53:
[...]
De CE was trouwens bestelbaar bij Amazon.de.. maar nu alweer uitverkocht.. ik heb 'm zelf nog kunnen bestellen, maar heb het jammer genoeg niet tijdig kunnen delen hier.. Waar blijven die NL webshops met de CE?
https://www.amazon.de/dp/B0DZDDZBHB
Bij Amazon.de weer uitverkocht, maar wel weer beschikbaar bij Amazon.fr: https://www.amazon.fr/-/en/dp/B0F13JCTN9doobieters schreef op vrijdag 7 maart 2025 @ 19:31:
[...]
Inmiddels weer beschikbaar!![]()
https://www.amazon.de/dp/B0DZDDZBHB
Ik praat wel verder hier tegen mezelf hoor haha
:strip_exif()/f/image/wKT5sPoQ9Xv7J9EeN3bx1aCs.jpg?f=fotoalbum_large)
De eerste wave van de officiele soundtrack van THPS3+4 staat op spotify: https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DWU4xkATYcbh7
Dit wave 1 van 3..
:strip_exif()/f/image/wKT5sPoQ9Xv7J9EeN3bx1aCs.jpg?f=fotoalbum_large)
De eerste wave van de officiele soundtrack van THPS3+4 staat op spotify: https://open.spotify.com/playlist/37i9dQZF1DWU4xkATYcbh7
Dit wave 1 van 3..
Oeh dit is al een mooie combinatie van oud en nieuw door elkaar. Dat is wel mooi.doobieters schreef op vrijdag 14 maart 2025 @ 09:36:
Ik praat wel verder hier tegen mezelf hoor haha
[Afbeelding]
Dit wave 1 van 3..
Ben nog niet hyped maar in de aanbieding wil ik hem tzt echt wel halen. Daar ben ik wel genoeg hyped voor al
Steeds meer berichten online dat Bam Margera toch in 3+4 gaat komen
https://www.pushsquare.co...ude-bam-margera-after-all
https://www.pushsquare.co...ude-bam-margera-after-all
Wat ik uit een aantal previews op YouTube begrijp, is dat de Foundry ergens tussen 6-9 juni zou moeten verschijnen. Begint te korten!
Demo is er!
[ Voor 88% gewijzigd door Wom op 09-06-2025 00:21 ]
Wel erbij vermelden dat de demo enkel speelbaar is, voor mensen met gamepass.
Of als je de game ge pre orderd hebt.
Of als je de game ge pre orderd hebt.
Net een uurtje met de demo gespeeld, de nostalgie kwam direct weer bovendrijven. Zoals verwacht speelt hij net zoals de 1+2 remake, wat helemaal prima is natuurlijk.
Demo heeft ook 120hz modus, heb ik zelf niet kunnen testen. Maar ziet er meer dan prima uit verder.
Demo heeft ook 120hz modus, heb ik zelf niet kunnen testen. Maar ziet er meer dan prima uit verder.
Zo, ik heb ook ff de demo gespeeld. M´n muscle memory van vroeger THPS 4 spelen zat er nog! Wat een heerlijk gevoel om weer combo´s te maken. Lijkt me erg leuk later de missies weer te spelen!
Kun je de demo ook verkrijgen met een fysieke pre order?Wom schreef op zondag 8 juni 2025 @ 22:45:
Demo is er!
Volgens mij niet, helaas.doobieters schreef op dinsdag 10 juni 2025 @ 22:20:
[...]
Kun je de demo ook verkrijgen met een fysieke pre order?
Ik krijg zojuist een mail van Bol met een code voor de demo omdat ik de Collector's Edition had besteld
Voor welk platform? En heb je daar nog iets voor moeten doen? Hier nog niks namelijk.. ook CE bij bol.com, PS5s0kkie schreef op woensdag 11 juni 2025 @ 15:59:
Ik krijg zojuist een mail van Bol met een code voor de demo omdat ik de Collector's Edition had besteld
En belangrijk nog: hoe bevalt de demo?
[ Voor 9% gewijzigd door doobieters op 12-06-2025 10:44 ]
Voor de PS5, ik had de CE al een paar maanden geleden besteld (zonder betaling nog) bij Bol, ik had geen code verwacht, maar kreeg het gisteren toch.doobieters schreef op donderdag 12 juni 2025 @ 10:27:
[...]
Voor welk platform? En heb je daar nog iets voor moeten doen? Hier nog niks namelijk.. ook CE bij bol.com, PS5
En belangrijk nog: hoe bevalt de demo?
Ik moest alleen de code bij Activision activeren en het platform kiezen, daarna kreeg ik een code voor de PS store.
De Foundry level was sowieso al nooit een van mijn favoriete, maar de College level is een classic THPS, het speelt heel soepel en eigenlijk precies zoals de 1+2 remaster.
Wat ik wel jammer vind is als je valt en je het 'bail' geluidje hoort dat de soundtrack dan even gedempt wordt, maar misschien kan dit uitgezet worden.
Sowieso weer skaten met Motorhead en CKY was nostalgisch
Net even de tutorial al gedaan en 1 rondje in het eerste level, Bam Margera unlocken kost 5.000 in de shop en ik kreeg na een rondje al gelijk 6.000, dus heb Bam al
Vanavond even sporten en daarna kan ik ook aan de slag. Kijk er al naar uit. De demo kan ik wel al dromen inmiddels.
Reviews zijn ook allemaal prima. Gemiddeld zo rond de 8,5 als ik het zo snel zie.
Reviews zijn ook allemaal prima. Gemiddeld zo rond de 8,5 als ik het zo snel zie.
Wekker om 6:15, dus maar slapen. Maar dit is wel weer tof hoor. Het format van 2 min werkt ook in THPS4 wat mij betreft. Mis wel wat originele tracks, maar de game is echt heel compleet. Hier gaan weer vele uurtjes inzitten.
Handig ook de Create A Park custom maps door anderen gemaakt om sommige trophies te halen