[MULTI] Tony Hawk's Pro Skater 1+2 & 3+4 Remastered

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• s0kkie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 07:11

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Mede-auteur:
  • G_Dragon
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 00:37

G_Dragon

[Multi] Tony Hawk's Pro Skater 1 t/m 4 Remastered
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/zbTXfKGij8cXHyL6AlyAyCbX8hQ=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/RmAtCxXQo5F03sVY9gxrgZq1.png?f=user_large

Ontwikkelaar: Vicarious Visions, Neversoft
Uitgever: Activision Blizzard
Platforms: Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/xEDm5tqL1e-c3X4m7m7VmWAc5MQ=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ULMmL7RE3FpIhUXpRWDn9mCN.webp?f=user_largeXbox One, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/ALCt2y1r6Ja_k4YdrKrTkbPfBCg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/dRLp18qBT5AxKAZD1hYOi3aX.webp?f=user_large Xbox Series X|S,
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/h5oOMJR5TojbKCM4-B6axGgGQQI=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/tVz4RcWPFgSCe00B4exuW5uC.webp?f=user_large PlayStation 4|5, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/JovXwo2qQI12I6C71sd5HhkP3Nk=/fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/gPUrSVK8gX68g3hp0jDtpEXK.png?f=user_large Nintendo Switch, Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/v_BVzIgm0UZru7pbpqRD6A7dVTg=/full-fit-in/4920x3264/filters:max_bytes(3145728):no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/ao8cHhkY16Vj7J9MLDz9sjAG.webp?f=user_large PC
Release-datum: 4-9-2020
Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/gWGOgoLAg8wFiHs2j8usCQn05OU=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():strip_exif()/f/image/momCkWpcgAVuwAekSWk5YDKp.png?f=user_large

Tony Hawk's™ Pro Skater™ 1 + 2

Speel de volledig geremasterde Tony Hawk's™ Pro Skater™ en Tony Hawk's™ Pro Skater™ 2 games in één epische collectie, volledig opnieuw opgebouwd in ongelooflijke HD.

Skate als de legendarische Tony Hawk en de originele pro-selectie, plus nieuwe pro's. Luister naar nummers van de baanbrekende soundtrack en nieuwe muziek. Voer waanzinnige trickcombo's uit met de iconische besturing van de Tony Hawk's™ Pro Skater™-serie.

Speel alle originele modi en ga de strijd aan met lokale 2-spelermodi. Laat je stijl en creativiteit zien met de verbeterde Create-A-Park- en Create-A-Skater-functies. Neem het op tegen spelers van over de hele wereld in multiplayermodi en klassementen.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/UHS-G1ZVLHgF_4e7L9cZTDyOcrw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/nawPfvqNKnc4nrw5hwMx3pbL.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/AB-SVKRZxE1ePTphvMwTb_uMpJI=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/pejbRkifmP9EW7Wxy1A5kawo.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/PZyx6u_VQFbAW-mED-d50WFnWoY=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/M4Zh6UJ4BWBPJONwbmmQwlzF.jpg?f=fotoalbum_tile

Tony Hawk's™ Pro Skater™ 3 + 4

Maak je klaar voor de terugkeer van de legendarische franchise met Tony Hawk's™ Pro Skater™ 3 + 4. Alles waar je van hield is terug, maar dan in een nieuw jasje met meer skaters, nieuwe parken, nog heftigere tricks, trommelvliesverbrijzelende muziek en nog veel meer.

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/3fID9O4mEs__SP-WF9UNuwpsx68=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/Qb8xo4vBIniF97dPpZF0gc1k.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/Hp4N-vdQ9fA490yEOxgATpymhYw=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/gHAn7dazfIX7R6cGHtCIt3Xx.jpg?f=fotoalbum_tileAfbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/2ExZKdBXwlCzqGjs4BGtw1PNs5M=/232x232/filters:strip_icc():strip_exif()/f/image/iQnEE03GoYXTca4LaMzerCCO.jpg?f=fotoalbum_tile

Wil je Mede-auteur worden? Doe gerust een PM!
^ Naar boven ^

[ Voor 183% gewijzigd door G_Dragon op 12-06-2025 08:21 . Reden: Jumptag toegevoegd ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 19:45
Zo vet dit, en als je die gameplaybeelden ziet heeft het echt de feeling van De oude THPS delen zoals het hoort. Ik heb hier wel vertrouwen in, ik kan iig niet wachten.

Ik heb een pre-order gedaan voor de collectors edition, met dat skatedeck is dat sowieso geen miskoop volgens mij.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 23:53
iwaarden schreef op zondag 17 mei 2020 @ 01:52:
Zo vet dit, en als je die gameplaybeelden ziet heeft het echt de feeling van De oude THPS delen zoals het hoort. Ik heb hier wel vertrouwen in, ik kan iig niet wachten.

Ik heb een pre-order gedaan voor de collectors edition, met dat skatedeck is dat sowieso geen miskoop volgens mij.
Hier ook een pre-order voor de CE. Wel jammer dat de deluxe content wel wat mager is.. maar goed.. Dat Birdhouse deck maakt een hoop goed. Wat een prachtig verzamelobject. Die gaat bij mij aan de muur.

En nog even wat anders, hebben jullie deze teaser gezien in de trailer:

Afbeeldingslocatie: https://tweakers.net/i/SNbNa5d7RWP0mG_Xsrbpepv98VA=/full-fit-in/4000x4000/filters:no_upscale():fill(white):strip_exif()/f/image/brtcg5cptJF4PcfDcLviQPKS.png?f=user_large

[ Voor 18% gewijzigd door doobieters op 17-05-2020 16:20 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Tracklist is inmiddels bekend gemaakt:
https://www.psx-sense.nl/...-skater-12-bekendgemaakt/

Dus de echte classics van de originele games _/-\o_

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
8 nieuwe skaters onthult voor de remaster waaronder de zoon van Tony:
https://www.apparata.nl/n...hawk-pro-skater-1-2-38434

En er is ook naast de originele soundtrack nog meer nieuwe nummers toegevoegd:
https://www.shacknews.com...dtrack-complete-song-list

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex
  • Registratie: April 2005
  • Laatst online: 08:01

Touchdomex

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Poke of the QueenSlow

s0kkie schreef op dinsdag 11 augustus 2020 @ 14:12:
8 nieuwe skaters onthult voor de remaster waaronder de zoon van Tony:
https://www.apparata.nl/n...hawk-pro-skater-1-2-38434

En er is ook naast de originele soundtrack nog meer nieuwe nummers toegevoegd:
https://www.shacknews.com...dtrack-complete-song-list
Ik vind die nieuwe nummers leuker eigenlijk dan die skaters die zijn toegevoegd :+

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
The Verge vat ervaring demo mooi samen:
The Tony Hawk’s Pro Skater remaster feels great - What a relief

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 30-06 06:13
Ronwiel schreef op woensdag 12 augustus 2020 @ 18:10:
The Verge vat ervaring demo mooi samen:
[...]
Na THPS5 durfde ik het niet direct aan, maar nu dus met een grote glimlach een preorder gedaan. Gaat mijn PlayStation voor het eerst in maanden weer eens aan 😊

psn: jagermeistertim

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Ik lees dit net: https://www.polygon.com/2...ease-date-ps4-xbox-one-pc

Dat klinkt allemaal precies als wat ik van deze game wil.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:37

KipCurreh

Nightcrawler

Mute wordt herbenoemd naar Weddle grab om uitvinder te eren

Chris Weddle was de eerste skater om deze trick te doen, had vaak de naam van "That silent mute guy" in het skatepark. Turns out dat Chris wel kon spreken, maar doof was. Vandaar de naamsverandering.

Jammer dat dit exclusief voor Epic store uitkomt op PC, ik heb nl. nog niks op deze store en ook geen zin om nog een extra client te moeten aanmaken voor 1 game.

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Whatever you do, do it well.

Topicstarter
@s0kkie Bedankt dat je mij wou toevoegen als Mede-auteur

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
@G_Dragon is mede-auteur geworden van deze topic en hij heeft de startpost heeeel nice verzorgd! _/-\o_ _/-\o_

[ Voor 4% gewijzigd door s0kkie op 20-08-2020 15:07 ]

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Weet iemand toevallig of deze game ook beschikt over Smart Delivery?

Onze Pokémonkaarten portfolio | Nintendo Switch / Xbox Series X|S / Playstation 5
" Power comes in response to a need, not a desire. You have to create that need.” | Akira Toriyama †

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Registratie: Juni 2009
  • Niet online
G_Dragon schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:18:
Weet iemand toevallig of deze game ook beschikt over Smart Delivery?
Er is nog niets bekend gemaakt over een eventuele (opgepoetste) next gen release.

Ik koop gewoon de retail PS4 versie. PS4 disc is ook speelbaar op de PS5 :+

[ Voor 9% gewijzigd door Ike. op 20-08-2020 16:27 ]

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Er is een nieuwe launch trailer: YouTube: Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 - Launch Trailer | PS4

In de trailer zie je posters hangen voor THPS 3 en 4, ik zou het echt fantastisch vinden als de levels als DLC beschikbaar zouden komen. Ik weet het - vloeken in de kerk - maar ik heb 3 verreweg het meest gespeeld en kijk er nu al naar uit om een local multiplayer toernooi op te zetten met mijn maten waarmee ik het destijds speelde.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
s0kkie schreef op donderdag 20 augustus 2020 @ 15:07:
@G_Dragon is mede-auteur geworden van deze topic en hij heeft de startpost heeeel nice verzorgd! _/-\o_ _/-\o_
Mooi hoor!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
TTHEEBO1 schreef op zaterdag 22 augustus 2020 @ 12:26:
Er is een nieuwe launch trailer: YouTube: Tony Hawk’s Pro Skater 1 and 2 - Launch Trailer | PS4

In de trailer zie je posters hangen voor THPS 3 en 4, ik zou het echt fantastisch vinden als de levels als DLC beschikbaar zouden komen. Ik weet het - vloeken in de kerk - maar ik heb 3 verreweg het meest gespeeld en kijk er nu al naar uit om een local multiplayer toernooi op te zetten met mijn maten waarmee ik het destijds speelde.
Dan heb ik liever een 3+4 Remastered. Dat heeft Tony Hawk trouwens al min of meer bevestigd als de verkopen goed zouden zijn. Nou, daar ziet het wel naar uit :9

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
doobieters schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 14:22:
[...]

Dan heb ik liever een 1+3 Remastered. Dat heeft Tony Hawk trouwens al min of meer bevestigd als de verkopen goed zouden zijn. Nou, daar ziet het wel naar uit :9
3 & 4 bedoel je? Of het nou DLC is of een losse remaster: TAKE MY MONEY!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Net eindelijk de demo uitgeprobeerd, het speelt wel heel smooth door de 60fps 8)
Ik heb ook het gevoel dat het precies 100% speelt zoals de oude games en gelukkig kan ik het nog steeds na al die jaren :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Joostje123
  • Registratie: September 2010
  • Laatst online: 07-07 20:37
Kan deze crossplay online pc, ps4?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Barista
  • Registratie: Juni 2012
  • Laatst online: 07-07 20:18
[b]KipCurreh schreef op maandag 17 augustus 2020 @ 07:51:
Jammer dat dit exclusief voor Epic store uitkomt op PC, ik heb nl. nog niks op deze store en ook geen zin om nog een extra client te moeten aanmaken voor 1 game.
Dit gevoel had ik in eerste instantie ook maar Epic geeft bijna iedere week wel gratis titels weg. Inmiddels al aardig wat games gratis kunnen claimen: Escapist 2, World War Z, Total War: Troy, ARK: Survival Evolved, GTA V, Just Cause 4, Killing Floor 2, CIV VI, the Stanley Parable. Watch Dogs, Carcassonne en Ticket to Ride.

Toevallig was ook precies de reden dat ik dit topic bezocht om te kijken of deze game een EPIC Exclusive was... En dat blijkt dus zo te zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gogocrazyark
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 31-07-2023
s0kkie schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 17:23:
Net eindelijk de demo uitgeprobeerd, het speelt wel heel smooth door de 60fps 8)
Ik heb ook het gevoel dat het precies 100% speelt zoals de oude games en gelukkig kan ik het nog steeds na al die jaren :p
Ik heb al 2 uur in de demo zitten, zo veel zin in deze game, nostalgie!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• doobieters
Hier meer mensen die de CE gaan halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
doobieters schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:07:
Yes preorder al gedaan op de PS Store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
s0kkie schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 18:44:
[...]

Yes preorder al gedaan op de PS Store :)
CE is niet digitaal te koop, wel de 'Digital Deluxe Edition' met exta DLC

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
TTHEEBO1 schreef op zondag 23 augustus 2020 @ 15:57:
[...]

3 & 4 bedoel je? Of het nou DLC is of een losse remaster: TAKE MY MONEY!
Ik denk niet dat 3 en 4 DLC worden voor dit spel gezien de titel,
DLC zal waarschijnlijk alleen maar extra skaters, kleding, boards etc zijn.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Ike. schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:49:
[...]

CE is niet digitaal te koop, wel de 'Digital Deluxe Edition' met exta DLC
Ja shit, dat is inderdaad niet de CE :p
Ik bedoelde de deluxe digitaal.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Preload staat hier al klaar op de PS4, de download was 21gb.
Vergeleken met de demo dat 6gb was is dat niet heel veel meer :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Ike. schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 20:51:
[...]

Ik denk niet dat 3 en 4 DLC worden voor dit spel gezien de titel,
DLC zal waarschijnlijk alleen maar extra skaters, kleding, boards etc zijn.
Ik ga er ook niet vanuit, maar eens mens mag hopen. Dat gezegd hebbende, ik koop het ook als het een losse uitgave wordt 😋

Waar ik vooral blij mee ben is dat de manuals en reverts uit deel 3 & 4 erin zitten, zonder had ik die games waarschijnlijk echt niet kunnen spelen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• daltona
  • Registratie: Juli 2015
  • Laatst online: 07-07 09:24
hmmm bij epic kan je hem nog niet preloaden..

<Ryzen 7 5800X3D <-> RX 6800XT <-> 1440p>

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik ga hem aankomende vrijdag ophalen bij de Gamemania voor 5 euro :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
G_Dragon schreef op woensdag 2 september 2020 @ 08:39:
Ik ga hem aankomende vrijdag ophalen bij de Gamemania voor 5 euro :)
Dat doe je goed!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Is een actie, 2 games inruilen en dan deze meenemen voor 5 euro! Ik heb F1 2019 & Diablo 3 nog liggen :D

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Meeste zijn wel te doen denk ik. Geen idee hoe lang het duurt voor je career level 100 haalt, volgens mij is dat iets nieuws. Kan me niet herinneren dat de originele spellen zo’n level systeem hadden

[ Voor 14% gewijzigd door Ike. op 02-09-2020 16:34 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• doobieters
Ik kan niet wachten om mijn CE in ontvangst te mogen nemen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Ike. schreef op woensdag 2 september 2020 @ 16:32:
[...]

Meeste zijn wel te doen denk ik. Geen idee hoe lang het duurt voor je career level 100 haalt, volgens mij is dat iets nieuws. Kan me niet herinneren dat de originele spellen zo’n level systeem hadden
Nee inderdaad, dat is nieuw voor deze remaster, in de demo zit het er ook in maar daar doet het verder nog niks.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• t mac
  • Registratie: April 2008
  • Laatst online: 07-07 19:47
Trophies zijn idd wel te doen. In dit soort games vind ik dat wel wat toevoegen. Ik heb er zin in :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DaitoX
  • Laatst online: 21:34
doobieters schreef op zondag 30 augustus 2020 @ 17:07:
Ik twijfel een beetje.

Ga je het bord gebruiken of hang je hem op als decoratie?

Vindt het aan de ene kant een beetje zonde om hem te gebruiken als ik hem zou halen, want dan is ie met een paar maanden afgeragd en ziet het er niet meer uit. Maar ophangen als decoratie zou ik mezelf nou ook niet echt doen.

Dus dan is een nieuw bord los halen weer en de normale editie halen misschien handiger.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Nostalgie hoor _/-\o_
Ben net in de 2e map en level 7. Super veel mogelijkheden voor het creëren van je skater en parken. Zometeen even multiplayer ook proberen :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Henkie_NtA
  • Registratie: November 2018
  • Nu online
Inderdaad behoorlijke bak nostalgie.
Is nog wel ff wennen, de combostrings zijn nog niet echt op niveau.

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• gibsonneke
  • Registratie: November 2012
  • Laatst online: 07:24
Iemand die de game op pc speelt? Hoe bevalt deze?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• KipCurreh
  • Registratie: Oktober 2013
  • Laatst online: 08:37

KipCurreh

Nightcrawler

Ik denk dat ik ga wachten op een steam release als die er ooit gaat komen..

Heb niet veel zin om weer een nieuwe launcher te moeten gebruiken, en momenteel heb ik enkel de Steam Controller als controller. Dus ook geen zin in weer zoveel gepiel om dat ding een beetje werkend te krijgen

Jammer want hier keek ik echt wel naar uit

Steam | Ryzen 7 3700X Sapphire Pulse RX7900 GRE 16GB Asus Prime X470 Pro

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
gibsonneke schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 09:07:
Iemand die de game op pc speelt? Hoe bevalt deze?
Wou deze vraag net posten :)
Ik haal hem vanavond op, kan maandag wel laten weten wat ik ervan vind!

[ Voor 15% gewijzigd door G_Dragon op 04-09-2020 09:58 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• link_mario
  • Registratie: Februari 2005
  • Laatst online: 06-07 16:13

link_mario

Ofwa?

s0kkie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 08:44:
Nostalgie hoor _/-\o_
Ben net in de 2e map en level 7. Super veel mogelijkheden voor het creëren van je skater en parken. Zometeen even multiplayer ook proberen :)
Helemaal mee eens! Skill level (van mijzelf) is wel wat lager dan op de PC. Het in 1 run uitspelen van Hangar en daarna school lukt helaas niet meer.. O-) .

Heb 3 rondjes gespeeld, vanmiddag na het werk weer verder proberen!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Net besloten om hem toch maar te gaan halen morgen. :D

Zit alleen mij af te vragen of die ook in 60FPS op mijn Xbox One S zal draaien. Hoop wel :')

_@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' Bombus Flavifrons adoratie _@/' _@/' _@/' _@/' _@/' _@/'? '\@_ || Let's Play: Paradox-billiards-vostroyan-roulette-fourth dimensional-hypercube-chess-strip-poker

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Milo44
  • Registratie: April 2010
  • Laatst online: 22:15
Vanochtend de Deluxe Edition gekocht, en ben hem nu aan het installeren.
Ik heb zo veel zin in deze game, pure nostalgie uit de tijd dat ik zelf ook deed skateboarden, heerlijk!

I, a stranger and afraid in a world I never made...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Registratie: Januari 2013
  • Nu online
Fysieke versie word hij morgen ochtend bezorgd. Heb vandaag toch geen tijd.

Helaas heeft de vriend met wie ik dit vroeger heel veel gespeeld heb geen PS4 dus hoop dat er in de toekomst cross platform met PC gespeeld kan gaan worden. Tot die tijd maar split screen op de bank.

Verder zijn de meeste reviews die ik gezien heb zeer positief, dus heb er erg veel zin in. Samen met CTR waren dit toch wel de spellen die ik het meest gespeeld heb vroeger dus ik ben helemaal happy dat ik daar vorig jaar een PS4 voor aangeschaft heb.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
  • Registratie: November 2015
  • Laatst online: 07:12
Heerlijke game hoor.

Ik mis alleen iets van een storyline?

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Jack_Mojo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:18:
Heerlijke game hoor.

Ik mis alleen iets van een storyline?
Dat was nooit bij een THPS game :P
Gewoon de objectives per level doen en zo lang mogelijke combo's achter elkaar plakken 8)

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

s0kkie schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:26:
[...]

Dat was nooit bij een THPS game :P
Die was er bij Underground en Underground 2 in ieder geval wel :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Touchdomex schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 11:30:
[...]

Die was er bij Underground en Underground 2 in ieder geval wel :P
Ja precies, verwar ik het daar mee.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Jack_Mojo
Dat je vroeger hier je uren mee kon vermaken. :p

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb hem geretourneerd. Leuk voor de nostalgie, maar thats it.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Nu online
Jack_Mojo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:35:

Ik durf het bijna niet te zeggen, maar heb hem geretourneerd. Leuk voor de nostalgie, maar thats it.
Denk dat de lol hem vooral zit in het competitieve element en de uitdagingen die je jezelf wil stellen in dit spel. En natuurlijk de multiplayer.

Ben heel benieuwd, behendigheidsspellen zoals deze worden normaal vrij goed uit en blijven vaak leuk.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Luxicon
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 18-07-2021
Grappig al die remakes. Kunnen ze niks nieuws wat net zo goed is qua speelstyle tegenwoordig? :)

...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• BeSD
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 11-06 14:20
Luxicon schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:38:
Grappig al die remakes. Kunnen ze niks nieuws wat net zo goed is qua speelstyle tegenwoordig? :)
Nostalgie verkoopt goed. Ook ik ga THPS1+2 vanavond aanschaffen, zodat ik mezelf weer twintig jaar jonger kan voelen.

Daarnaast heb ik nog een paar remakes op mijn wishlist staan
Mafia
Spacebase Startopia
Evil Genius

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Luxicon schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 13:38:
Neuh grote kans dat als je zoiets maakt dat het niet hetzelfde gaat zijn of vergelijkbaar is met wat ze vroeger maakte.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ronwiel
  • Registratie: Juli 2004
  • Niet online
Als je de tutorial afrondt wordt er gezegd dat er iets ergens voor klaar gelegd is. Maar ik zat niet te luisteren. Iemand een idee of er een reward is na de tutorial :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Ronwiel schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 14:19:
Als je de tutorial afrondt wordt er gezegd dat er iets ergens voor klaar gelegd is. Maar ik zat niet te luisteren. Iemand een idee of er een reward is na de tutorial :)
Ja volgens mij een deck in de skate store :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jeroenzer
  • Registratie: Januari 2006
  • Laatst online: 03-07 15:18
geweldig vermaakt hiermee.
Was het deel 2 of 3 dat je die agent kon vrij spelen met ze donuts.
Heerlijk!

als ik thuis ben zo haal ik hem gelijk digitaal binnen.

Als dat jasje van jouw beschadigd is en je wilt er wat aan doen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Jeroenzer schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 15:28:
geweldig vermaakt hiermee.
Was het deel 2 of 3 dat je die agent kon vrij spelen met ze donuts.
Heerlijk!

als ik thuis ben zo haal ik hem gelijk digitaal binnen.
Officer Dick 😉
Die zat in alle eerste 4 de THPS spellen als ik me niet vergis.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Nol_NL
  • Registratie: Mei 2011
  • Nu online
Jack_Mojo schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 12:35:

Ja, mooi is dat. Zo blijft iedereen ook maar roepen dat deeltje 1 van NFS de beste was. Soms kan je inderdaad je nostalgie maar beter laten zoals het is.

https://wibnet.nl/mens/hersenen/je-geheugen-een-leugen ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online

[ Voor 44% gewijzigd door Ike. op 04-09-2020 21:43 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Ik vind het jammer dat het bloed eruit is gehaald wanneer je bijv valt :)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• TheAnthonyNL
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 24-06 13:55

TheAnthonyNL

PC Gamer

Game is geweldig, ga er zeker de nodige uurtjes in steken :D.

Add me on Steam

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
Local split screen loopt helaas wel heel haperend hier en ik heb een PS4 Pro met een SSD er in. Online multiplayer mist weer een paar gamemodes dat local split screen wel weer heeft :P
Gisteravond wel een aantal potjes online gewonnen maar er zijn soms gasten dat 500K punten halen en dan denk ik wel hoe de fuck doen ze dat nou weer, ik haal in een goed potje net de 200K soms :o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Heb al met veel plezier zitten spelen gisteren B-) Heerlijk om weer te spelen, vind wel de snelheid soms echt een beetje te veel van het goede 8)7

Loop verder alleen nog vast op de 150k high score in The Mall en het toernooi in het volgende level (Skate Park) die ik niet kan winnen.
Dat betekend dus dat ik even beter aan mijn combo's moet gaan werken zodat ik hogere scores kan maken.

Oefening baart kunst zeggen ze dan :X

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Milo44 schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 10:46:
Heb al met veel plezier zitten spelen gisteren B-) Heerlijk om weer te spelen, vind wel de snelheid soms echt een beetje te veel van het goede 8)7

Loop verder alleen nog vast op de 150k high score in The Mall en het toernooi in het volgende level (Skate Park) die ik niet kan winnen.
Dat betekend dus dat ik even beter aan mijn combo's moet gaan werken zodat ik hogere scores kan maken.

Oefening baart kunst zeggen ze dan :X
Je kan deel 1 en 2 door elkaar spelen. Zoek eerst zoveel mogelijk stat upgrades in beide delen voordat je de lastige objectives gaat doen. Met 100% stats zijn die een stuk makkelijker.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

G_Dragon schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 23:01:
Ik vind het jammer dat het bloed eruit is gehaald wanneer je bijv valt :)
Dat vind ik ook maar dan had het niet de huidige leeftijdsrating gehad. Wat ik een stuk vervelender vind is dat de nummers gecensureerd zijn :+

Verder hier een middagje gespeeld nu en het voelt gewoon goed. Eventjes snel pakken. Wat levels doen en dan weer eventjes wat anders. Scores worden steeds hoger en je krijgt weer een flow in de levels.

Erg fijne poort en zit erg goed in elkaar en draait ook gewoon goed. Dit is wel de soort remake die in mijn ogen eer doet aan het spel van weleer.
Nol_NL schreef op vrijdag 4 september 2020 @ 19:25:
[...]

Ja, mooi is dat. Zo blijft iedereen ook maar roepen dat deeltje 1 van NFS de beste was. Soms kan je inderdaad je nostalgie maar beter laten zoals het is.

https://wibnet.nl/mens/hersenen/je-geheugen-een-leugen ;)
Neuh dat was voor mij de 1e most wanted. Heb die zelfs recent weer gespeeld en nog steeds gewoon tof :+

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Mars18
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 07-07 08:53
Gisteren digitaal gekocht voor de PS4, vond het nog moeilijk genoeg om de besturing onder de knie te krijgen.
Nog niet gelukt ook.

Geweldig jeugd sentiment van vroeger Tony Hawk 1 en 2

Mars Game Events organiseert FIFA en FORTNITE toernooien op de Playstation 5 ! Ook voor Bedrijfs of groepsarrangementen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Gisteren besteld, vandaag binnen (via Bol.com).

Papa Roach op School II en Evil Eye op Skatepark, I rest my case.

20 jaar geleden (en dit meen ik) hoopte ik ooit deze levels online te kunnen spelen met vrienden, wat mooi dat die wens is uitgekomen. :)

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
  • Registratie: Juni 2020
  • Laatst online: 17-06 12:11
Misschien een domme vraag, maar kan het echt niet vinden: heb wat gear gekocht zoals twee petten en ook nog een tattoo. Maar hoe kun je die ergens gebruiken? Ik vind ze nergens terug...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Milo44
Ike. schreef op zaterdag 5 september 2020 @ 14:07:
[...]

Je kan deel 1 en 2 door elkaar spelen. Zoek eerst zoveel mogelijk stat upgrades in beide delen voordat je de lastige objectives gaat doen. Met 100% stats zijn die een stuk makkelijker.
Ik wist dat je de delen door elkaar kon spelen, maar wilde eerst deel 1 doen.
Echter wist ik niet dat je ook stat upgrades in deel 2 kon vinden die dan weer invloed hadden op deel 1.
Super handige tip, thnx! Ga het gelijk ff doen, vandaag toch niets bijzonders te doen, lekker laidback in mijn stoel THPS doen 8) :D

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Timbox88 schreef op zondag 6 september 2020 @ 11:14:
Misschien een domme vraag, maar kan het echt niet vinden: heb wat gear gekocht zoals twee petten en ook nog een tattoo. Maar hoe kun je die ergens gebruiken? Ik vind ze nergens terug...
Kan alleen voor de custom skater.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• rwbk
  • Registratie: Februari 2015
  • Laatst online: 07-07 18:26
Wel raar dat je dus niet de punten die je gehaald hebt op 1 skater niet kan overzetten naar een andere skater.
Moet je ze dan weer opnieuw halen?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Slavy
  • Registratie: December 2007
  • Niet online

Slavy

The War Drags Ever On!

Is het mogelijk om uit te zetten dat de muziek elke keer zachter gaat als je valt? Dit is het enige waar ik mij nu aan irriteer.

Come hear the moon is calling, The witching hour draws near, Hold fast the sacrifice, For now it's the time to die, All hell breaks loose, WITCHING HOUR!

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• iwaarden
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 07-07 19:45
rwbk schreef op zondag 6 september 2020 @ 20:06:
Wel raar dat je dus niet de punten die je gehaald hebt op 1 skater niet kan overzetten naar een andere skater.
Dit is de spelmechaniek, als je een skater full stat hebt gemaakt dan heb je die skater “uitgespeeld” en krijg je een video van die skater.

Nu heb je nog 700 extra challenges er in zitten maar die zaten er origineel niet in. Dat was dus de voornaamste incentive om met alle skaters te spelen.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
rwbk schreef op zondag 6 september 2020 @ 20:06:
Alleen de skill points per level even snel opnieuw zoeken.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Ike. schreef op zondag 6 september 2020 @ 20:44:
[...]

Alleen de skill points per level even snel opnieuw zoeken.
Skillpoints zijn ook per skater op andere plekken. Beetje afhankelijk van de specialiteit lijkt het.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:48
Zaterdagmiddag het spel in de Epicstore gehaald, gisteravond beide spellen op 100% (Met Tony Hawk als skater)
Vanavond even kijken hoe we Officer Dick unlocken, dan daarmee aan de slag.

Vond de prijs wel stevig, incl korting was hij €45 voor de PC, maar heb mij er wel flink mee vermaakt. Daarnaast erg tof dat de game zowel Ultrawide als HDR support, hoewel de rewards-cam niet helemaal lekker gaat met ultrawide, dan krijg je hele funky beelden te zien :p

De muziek, hoewel gecensureerd, is toch wel een pluspuntje. Ook erg blij hoe makkelijk het is om nummers uit te schakelen: Sommige nieuwe nummers zijn prima, maar al die rap die erbij is gekomen had van mij niet gehoeven.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Touchdomex

Touchdomex

Poke of the QueenSlow

Flapperbol schreef op maandag 7 september 2020 @ 07:55:
Zaterdagmiddag het spel in de Epicstore gehaald, gisteravond beide spellen op 100% (Met Tony Hawk als skater)
Vanavond even kijken hoe we Officer Dick unlocken, dan daarmee aan de slag.

Vond de prijs wel stevig, incl korting was hij €45 voor de PC, maar heb mij er wel flink mee vermaakt. Daarnaast erg tof dat de game zowel Ultrawide als HDR support, hoewel de rewards-cam niet helemaal lekker gaat met ultrawide, dan krijg je hele funky beelden te zien :p

De muziek, hoewel gecensureerd, is toch wel een pluspuntje. Ook erg blij hoe makkelijk het is om nummers uit te schakelen: Sommige nieuwe nummers zijn prima, maar al die rap die erbij is gekomen had van mij niet gehoeven.
Dan haal je ze er toch gewoon uit 8) Dat vind ik nog het allerprettigste. Nummers waarvan je toch preventief op skiip zou drukken kun je er gewoon uithalen zodat het niet meer langs komt *O*

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
Pff wat is het allemaal weer wennen na 20 jaar :o
Ik ben nu met Tony Hawk 1 bij die competitie en die kan ik elke keer net niet halen O-)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Flapperbol
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 21:48
G_Dragon schreef op maandag 7 september 2020 @ 08:16:
Ik ben nu met Tony Hawk 1 bij die competitie en die kan ik elke keer net niet halen O-)
De competities vond ik op het begin erg lastig, maar zijn uiteindelijk erg makkelijk te halen met een trucje..

Wat ik zelf meestal doe is ergens een stuk grinden met een paar kickflips etc ertussenin, hierdoor geef je de score een boost, daarna van de rail afspringen en een manual doen (omlaag/omhoog)
Zodra je de manual landt twee keer op B drukken (zodat je een soort handstand op het skateboard doet) en daarna X spammen. Hierdoor schiet je multiplier omhoog en kan je, afhankelijk hoe goed je bent in het balanceren van manuals :+, een paar honderd duizend punten halen met een enkele combo.

Bij mij is de score dan vaak rond de 12.000-15.000, en met een multiplier van 40x gaat het dan erg hard :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• s0kkie

s0kkie

Cowabunga

Topicstarter
G_Dragon schreef op maandag 7 september 2020 @ 08:16:
De eerste haal ik telkens zilver maar de tweede haalde ik gelijk goud :P

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• G_Dragon

G_Dragon

Topicstarter
@Flapperbol @s0kkie
Bedankt voor de tips, ik zal er naar kijken :).
Ik haal soms al met moeite 30.000 score en zit stom verbaast naar dit onderste filmpje te kijken.
Hoe de *** kan je zo goed zijn? ( wat een tricks )

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• servival7
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-07 14:26
nvm

[ Voor 97% gewijzigd door servival7 op 07-09-2020 12:01 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Stylze
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 07:04
G_Dragon schreef op maandag 7 september 2020 @ 11:12:
@Flapperbol @s0kkie
Bedankt voor de tips, ik zal er naar kijken :).
Ik haal soms al met moeite 30.000 score en zit stom verbaast naar dit onderste filmpje te kijken.
Hoe de *** kan je zo goed zijn? ( wat een tricks )

[YouTube: Tony Hawk's Pro Skater 1+2 - SKATE PARK COMPETITION]
Gewoon rete veel spelen, hij heeft waarschijnlijk die demo ook al platgespeeld en teveel vrije tijd haha. En als je vroeger die tony hawks veel heb gespeeld dan weet je daar ook nog wel het één en ander van natuurlijk.

Playstation 5

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Ike. schreef op zondag 6 september 2020 @ 19:58:
[...]

Kan alleen voor de custom skater.
Custom skater kun je zelf maken dus? Waar zit dat dan, dat vind ik zo snel ook niet...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Timbox88 schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:28:
[...]

Custom skater kun je zelf maken dus? Waar zit dat dan, dat vind ik zo snel ook niet...
Driehoekje (PS4) in het hoofdmenu

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Timbox88
Ike. schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:50:
[...]

Driehoekje (PS4) in het hoofdmenu
Thanks! Ik speel op PC, maar zal dan eens kijken welke knop dat daar wordt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Timbox88 schreef op maandag 7 september 2020 @ 12:57:
[...]

Thanks! Ik speel op PC, maar zal dan eens kijken welke knop dat daar wordt :)
De grind knop.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Timbox88
Ah! Dat is een stuk makkelijker haha. Dank je!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Gisteren eindelijk kunnen spelen. Het zit er nog best goed in allemaal, maar de scores/combo's >1000.000 heb ik er nog niet uitgekregen. Grappig genoeg ken ik de levels ook helemaal niet goed, ik heb zelf vooral THPS 3 & 4 gespeeld.

Wat is dit een genot om weer te spelen zeg, van de soundtrack tot de geluidjes bij special moves, een grote bak nostalgie met ook nog eens ijzersterke gameplay. Ook online werkte echt goed. Het is dat cyberpunk (hopelijk) nog uitkomt, maar anders was dit vrij zeker mijn GOTY geworden.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• daltona
Wat is dit genieten zeg!!
Ik herken echt bijna alles nog, alleen ben ik bij veel secret tapes vergeten hoe te bemachtigen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• flugelisoke
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 08:46
Deze game is écht goed hoor! :9~ :9~

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Philip Ross
  • Nu online
TTHEEBO1 schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:11:
Gisteren eindelijk kunnen spelen. Het zit er nog best goed in allemaal, maar de scores/combo's >1000.000 heb ik er nog niet uitgekregen. Grappig genoeg ken ik de levels ook helemaal niet goed, ik heb zelf vooral THPS 3 & 4 gespeeld.

Wat is dit een genot om weer te spelen zeg, van de soundtrack tot de geluidjes bij special moves, een grote bak nostalgie met ook nog eens ijzersterke gameplay. Ook online werkte echt goed. Het is dat cyberpunk (hopelijk) nog uitkomt, maar anders was dit vrij zeker mijn GOTY geworden.
Dacht ook dat ik de banen nog beter zou kennen dan ik doe. Maar natuurlijk later nog 3 en nieuwer gespeeld dus waas wat weg gevallen.

Wat betreft combos doe ik vaak het volgende:
1) Zoek een halfpipe o.i.d. en vul je special balk
2) doe een special grab tijdens een hoge sprong
3) revert/manual bij landen
4) nog een grab/flip aan de overkant van de pipe
5) revert/manual opnieuw
6) ga naar de rand van de pipe en begin met grinden
7) doe afwisselend grind/flip/grind of ga over op manual/flip/manual als je voorbij de zijkant van de pipe komt.

De special grab haalt al makkelijk een base score van boven de 10.000. Dan hoef je maar een multiplier van 10x te hebben voor 100.00 punten combo. Met 2 grabs + 2x rever/manual zit je al op 6x multiplier. Dus nog maar 2x grind+flip en je bent er.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Ike.
  • Niet online
Bewaar de hoge score/combo goals voor later. Als je nog niet zo goed bent dan kan je beter eerst de andere goals proberen te halen, met de stats upgrades die je in alle levels kan verzamelen wordt het een stuk makkelijk om bijv. langer te grinden.

Het maakt ook uit of je goofy of regular op je board staat. Bij de één scoor je hogere punten maar bij de ander kan je hoger springen en heb je meer snelheid.

[ Voor 35% gewijzigd door Ike. op 08-09-2020 10:01 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TTHEEBO1
Philip Ross schreef op dinsdag 8 september 2020 @ 09:46:
[...]

Dacht ook dat ik de banen nog beter zou kennen dan ik doe. Maar natuurlijk later nog 3 en nieuwer gespeeld dus waas wat weg gevallen.

Wat betreft combos doe ik vaak het volgende:
1) Zoek een halfpipe o.i.d. en vul je special balk
2) doe een special grab tijdens een hoge sprong
3) revert/manual bij landen
4) nog een grab/flip aan de overkant van de pipe
5) revert/manual opnieuw
6) ga naar de rand van de pipe en begin met grinden
7) doe afwisselend grind/flip/grind of ga over op manual/flip/manual als je voorbij de zijkant van de pipe komt.

De special grab haalt al makkelijk een base score van boven de 10.000. Dan hoef je maar een multiplier van 10x te hebben voor 100.00 punten combo. Met 2 grabs + 2x rever/manual zit je al op 6x multiplier. Dus nog maar 2x grind+flip en je bent er.
Dank, dit is hoe ik het ook doe meestal. De 100.000 haal ik vrij makkelijk, 500.000 ook nog wel, die extra 0 erbij is alleen nog wat lastig ;)

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Vrijdag
  • Registratie: Januari 2005
  • Nu online

Vrijdag

De Zwarte

Vandaag besteld voor de PlayStation. Ben erg benieuwd, speelde het vroeger altijd op de pc met een gamepad. Was ook altijd gaaf op de mini lanparties die we hielden met collega's :)

[ Voor 7% gewijzigd door Vrijdag op 09-09-2020 07:28 ]

De ware eloquente, hoogbegaafde en goedgeïnformeerde kwaliteitsposter begint een post met "Let wel", "In mijn optiek", "Iets met..."of "Je vergeet dat..." en eindigt met "...dat moeten we niet willen". Jíj bent die kwaliteitsposter!

Pagina: 1 2 Laatste