Ziggo Zakelijk alles in 1

Pagina: 1
Acties:
  • 304 views

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pepelstwan
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 31-08 18:55
Beste Tweakers,

Ik zou gaan verhuizen naar een tijdelijk adres en heb voor dat adres Ziggo zakelijk aangevraagd.
Nu blijkt dat de verhuizing niet door kan gaan en ik ook voorlopig geen adres.

Nu was ik van de veronderstelling dat ook op zakelijke contracten 14 dagen bedenktijd zat.
Maar daar ging de mevrouw van de klantenservice even goed tegenin en dat ik geen recht had bij zakelijke aansluitingen op 14 dagen bedenktijd.
Ze verweest me naar de algemene voorwaarden en dat ik dit maar goed moest nalezen.
Natuurlijk moet ik dat altijd lezen maar net als 98% van de Nederlanders klikt aan en gaat door.

Nu verwijst ze me naar artikel 3.2 in de voorwaarden waar staat :Het bepaalde in artikel 3 lid 5 Algemene
Voorwaarden is niet van toepassing.
Dit zou dus beteken dat ik geen recht heb op 14 dagen bedenktijd en dat ik aan jaarcontract vast zit.
Nou lekker duidelijk moet ik zeggen.

Mocht Ziggo recht hebben wil ik jullie hiervoor waarschuwen maar mochten meer mensen dit probleem hebben gehad met Ziggo ZAKELIJK, graag hoor ik jullie ervaring en of jullie tot een oplossing zijn gekomen.

p.s. mevrouw aan de telefoon was niet vriendelijk, en was alleen maar bezig met zsm doorgaan en volgende klant proberen te helpen zodat ze van me af was!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• 418O2
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 11:03
Als ondernemer (neem aan dat je dat bent) zou je moeten kunnen weten dat er vaak andere voorwaarden gelden voor zakelijke overeenkomsten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Justifier
  • Registratie: December 2004
  • Laatst online: 06-04-2024
Helaas is het inderdaad zo dat consumenten rechten, zoals 14 dagen bedenktijd, vaak niet gelden wanneer het een zakelijk bestelling is. Waarschijnlijk zit je er dus een jaar aan vast.

Je zou Ziggo om coulance kunnen vragen en aanbieden om bijvoorbeeld 3 of 6 maanden te betalen aangezien ze in jouw geval ook geen dienst hoeven te leveren. Anders via social media eens vragen. Soms levert dat nog wat op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Yorinn
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online

Yorinn

Moderator General Chat

XOPIUM

Modbreak:Op dit moment lijkt dit topic meer op een waarschuwingstopic dan op een discussie-/vraagtopic. Ik zie hier verder ook weinig discussiewaarde in, gezien je om ervaringen vraagt wat volgens het Shopping Forum - Beleid niet de bedoeling is.

Hier gaat dan ook een slotje op.

After Hours | Dawn FM | Hurry Up Tomorrow
Tweakers Discord || Mijn V&A ads

Dit topic is gesloten.