Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

Acties:
  • 0Henk 'm!

• Mcavoy87
  • Registratie: september 2011
  • Laatst online: 27-07 19:55
Voor zover ik het nu kan zien zit de kloksnelheid, bij passieve koeling, zonder netstroom rond de 1,6 ghz bij weinig actie.

Zodra de laptop aan de netstroom hangt, en over gaat over de actieve koeling, geef hij aan dat hij om en nabij de 2,4ghz zit. van 3,35 tot 2,4.

Wat ik heb gebruikt: browser: Microsoft Edge waarop ik een willekeurige netflix film heb afgespeeld, spotify die aan staat. en ik surf wat op internet (tweakers.net/ Autoweek.nl/marktplaats.nl/)

is dit normale belasting? Ik kan er namelijk niet uithalen dat er een of meerdere updates worden gedraaid of binnen worden gehaald.

mvg
Pagina: 1

Apple iPhone SE (2020) Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 4a CES 2020 Samsung Galaxy S20 4G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2020 Hosting door True