Voor zover ik het nu kan zien zit de kloksnelheid, bij passieve koeling, zonder netstroom rond de 1,6 ghz bij weinig actie.
:strip_exif()/f/image/Lxw06Ab9ei7OpnB2D2dY7ByZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D4N0WiGd96x3iaEcC4IYWyjO.jpg?f=fotoalbum_large)
Zodra de laptop aan de netstroom hangt, en over gaat over de actieve koeling, geef hij aan dat hij om en nabij de 2,4ghz zit. van 3,35 tot 2,4.
:strip_exif()/f/image/yGMCeu5Lv7A5kA61tQpq1Cvc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XnrKSaEuuBN8jgWotuMwwfzl.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik heb gebruikt: browser: Microsoft Edge waarop ik een willekeurige netflix film heb afgespeeld, spotify die aan staat. en ik surf wat op internet (tweakers.net/ Autoweek.nl/marktplaats.nl/)
is dit normale belasting? Ik kan er namelijk niet uithalen dat er een of meerdere updates worden gedraaid of binnen worden gehaald.
mvg
:strip_exif()/f/image/Lxw06Ab9ei7OpnB2D2dY7ByZ.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/D4N0WiGd96x3iaEcC4IYWyjO.jpg?f=fotoalbum_large)
Zodra de laptop aan de netstroom hangt, en over gaat over de actieve koeling, geef hij aan dat hij om en nabij de 2,4ghz zit. van 3,35 tot 2,4.
:strip_exif()/f/image/yGMCeu5Lv7A5kA61tQpq1Cvc.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/XnrKSaEuuBN8jgWotuMwwfzl.jpg?f=fotoalbum_large)
Wat ik heb gebruikt: browser: Microsoft Edge waarop ik een willekeurige netflix film heb afgespeeld, spotify die aan staat. en ik surf wat op internet (tweakers.net/ Autoweek.nl/marktplaats.nl/)
is dit normale belasting? Ik kan er namelijk niet uithalen dat er een of meerdere updates worden gedraaid of binnen worden gehaald.
mvg