Hulp gevraagd bij PowerShell-script

Pagina: 1
Acties:
  • 277 views

Onderwerpen

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Is er iemand die mij zou kunnen helpen met bijgevoegde opdracht?

Relevante software en hardware die ik gebruik
Powershell ISE (of python)

Ik ken nog niet zoveel van powershell en zou een script voor school moeten schrijven.

Het project bestaat er in om een programma te schrijven dat gebruikt kan worden om snel de meest efficiënte manier te vinden om een netwerk onder te verdelen in subnets van een bepaalde grootte.

Alvast bedankt

Gerard
...

Alle reacties

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
Wij gaan je geen oplossing bieden maar we kunnen je wel helpen zoeken naar de oplossing. De oplossing moet echter echt van jou komen. Je moet er wel van leren, natuurlijk! ;)

Ik weet niet precies wat je wilde bijvoegen maar ik denk dat het beter is dat je gewoon je probleem omschrijft.

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
Verwijderd schreef op maandag 11 mei 2020 @ 17:00:
Is er iemand die mij zou kunnen helpen met bijgevoegde opdracht?
Ik zie niets bijgevoegd :? (En dat kan ook niet ;) of je bedoelt dat je er naar toe linkt, in welk geval ik een link mis in je topicstart).

Ik wil je vriendelijk verzoeken onze Quickstart even door te nemen m.b.t. het openen van een topic en lees ook meteen even code tags over hoe je code in je topic kunt plaatsen. We willen en kunnen je best helpen met concrete vragen, maar vragen om je script af te maken / voor je te debuggen / helemaal voor je te schrijven gaan hier niet op. Zie daarvoor ook scriptrequests en Help, mijn script werkt niet (goed).

Je bent van harte welkom een nieuw topic te openen, dit topic bevat te weinig 'voedingsbodem' om uit te groeien tot een nieuw topic. Als je begrijpt wat ik bedoel :)

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Dit topic is gesloten.