Gaming pc totale budget 1400 euro

Pagina: 1
Acties:

Vraag

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hutspottie
  • Registratie: Januari 2020
  • Laatst online: 10-05-2020
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?

Gamen (Fortnite, Overwatch, Watchdog2 etc

Totale prijs inclusief monitor mag 1600 euro zijn (ik neem geen onderdelen mee)
Ik heb geen merkvoorkeuren
Ik heb weinig verstand van hardware. Ik zie bij gaming pc dat je per onderdelen kunt kopen (dan kom ik uit op Bekijk hieronder het overzicht van jouw samenstelling en pas eventueel naar wens aan.

Cooler Master MasterBox Lite 5 RGB
Geen extra LED verlichting
Intel® Core™ i7-7740X - Quad Core
Stille koeler: Cooler Master H412R
MSI X299-A Pro
GeIL ValueRAM 16GB DDR4-2666
NVIDIA GTX 1660 6GB
Geen 2e grafische kaart
Geen game capture card
SSD 500GB Crucial MX500
SSD 500GB Crucial MX500
Geen optische drive
Geen geheugenkaartlezer
Standaard geluidskaart
1Gbit netwerkkaart
600 Watt Cooler Master
27" iiyama GB2760HSU-B1
Geen accessoires
Windows 10 Home incl. volledige installatie
Geen Office pakket
Nee, laat mijn PC standaard.
Met een prijs van 1702 euro. Waar zitten de zwakke plekken?

Is dit een goede koop of kan ik beter gaan voor zelf onderdelen samenstellen. is dat te doen voor een leek. hoeveel research vraagt dit? (weken? maanden?)

Als ik een kant en klare gaming pc wil kopen wat zijn dan alternatieven?

Is het een optie om op Marktplaats een betere 2e hands gaming pc te kopen? Hoe lang gaat een gaming pc mee? Zijn de belangrijkste onderdelen doorgaans vervangbaar?

Is er een consumentenbond best gaming pc onder 1500 euro getest of waagt de consumentenbond hier zich niet aan?

Waar kan ik goede betrouwbare (niet door de fabrikant opgestelde) echte reviews vinden?

Bedankt voor het meedenken?

Alle reacties

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Uszka
  • Registratie: Maart 2018
  • Laatst online: 15:01
Ik zie alleen maar zwakke plekken. s2066 is een erg oninteressant platform voor gaming, moet je anno nu geen quadcore meer kopen, is het geheugen relatief traag en idem voor de videokaart, de voeding een erg slechte voor een nieuw systeem en door dat alles is de prijs 2x te hoog. Neus eens wat rond in het DAA forum wat je voor een vergelijkbaar budget in huis kunt hebben. Gaming/algemeen/adobe pc tussen de 1000 en 1500 euro. bijvoorbeeld.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Noos
  • Registratie: December 2018
  • Laatst online: 03-02 02:45
Kun je hier a.u.b. even een wenslijstje van maken? Dit doe je door naar elk product te gaan, dan op "willen" en toevoegen aan een wenslijstje. Als het klaar is, ga je naar het wenslijstje, en dan "genereer RML". Kopieer de code en plaats hem in een reactie / edit je post en zet hem daar. Zo kunnen we de prijs direct zien en het makkelijker veranderen.