mxstream 2 modems 1 abo mogelijk?

Pagina: 1
Acties:

• Mystikal
  • Registratie: Januari 2001
  • Laatst online: 14-08 14:07

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
Is het mogelijk om met mxstream op 2 verschillden adressen in te loggen op een zelfde adres... stel :7 je hebt 2 modems en 1 adres is het dan >:) of :(

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

:? :? :? :? :? Sorry maar ergens bij de eerste zin raak ik je een beetje kwijt :? :? :? :? :?

• HGM
  • Registratie: April 2000
  • Niet online

HGM

beetje wazige vraag, maar lijkt me niet echt te kunnen...

Verwijderd

Euh adsl = vast ip.. en kan je 1 ip tegelijkertijd op 2 verschillende computers gebruiken denk je?

• LuNaTiC
  • Registratie: Februari 2000
  • Niet online

LuNaTiC

Olijke schavuit

Je bedoelt als je 2 modems hebt dat je dan je bandbreedte ook 2 keer zo groot maakt ofzo :?

Dat kan dus niet, misschien technisch gezien wel maar je bandbreedte blijft hetzelfde aangezien je snelheid wordt afgeknepen bij de centrale.

Correct me if I'm wrong.

My own opinion is enough for me, and I claim the right to have it defended against any consensus, any majority, anywhere, any place, any time. And anyone who disagrees with this can pick a number, get in line, and kiss my ass. - Christopher Hitchens

Verwijderd

Sowieso totaal nutteloos, als je een aansluiting op het mxstream netwerk hebt, moet je sowieso een mxstream abo + ISP abo hebben.
Dus al zou het kunnen (niet dus), wat zou je er dan aan hebben?!

• Shadowzon
  • Laatst online: 18-07 12:45
formuleer eerst ff beter je vraag :) Zodat we er dan antwoord op kunnen geven. Ik wordt hier niet wijs uit en andere denk ik ook niet..

No flame intend

• PolarBear
  • Registratie: Februari 2001
  • Niet online
Op maandag 06 augustus 2001 14:56 schreef Mystikal het volgende:
Is het mogelijk om met mxstream op 2 verschillden adressen in te loggen op een zelfde adres... stel :7 je hebt 2 modems en 1 adres is het dan >:) of :(
:( Nog meer conflicten.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
sorry iets te snel getypt..iets te weinig nagelezen..... :)
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen, als je 1 abo hebt op mxstream, en je hebt 2 modems liggen, zou dan iemand anders bij hem/haar thuis ook kunnen inloggen op datzelfde abo.... B-)

Basement Bios ---- Exo-S

Verwijderd

Op dinsdag 07 augustus 2001 09:12 schreef Mystikal het volgende:
sorry iets te snel getypt..iets te weinig nagelezen..... :)
Ik bedoelde eigenlijk te zeggen, als je 1 abo hebt op mxstream, en je hebt 2 modems liggen, zou dan iemand anders bij hem/haar thuis ook kunnen inloggen op datzelfde abo.... B-)
Probeer het eens uit zou ik zeggen!!

Trouwens, bij het internet abo van SURFNET kon je wel bij iemand anders op hetzelfde abo inloggen, ECHTER NIET TEGELIJK!!
Voorwaarde voor ADSL is ook nog dat degene WEL een MX-STREAM abo van KPN heeft, anders zal de modem geen verbinding maken.

• Mystikal

Mystikal

It never hurts to help!

Topicstarter
hmmm inderdaad.. ik ken toevallig iemand die 2 van die modems heeft liggen en ook een abo heeft >:) even kijken of er nog broederliefde bestaat :P

Basement Bios ---- Exo-S

Pagina: 1