met een ESP32-S2 mini (wemos) krijg ik nu alles door (device en firmware) ook de auto calibratie werkt (tijdens worden nu wel aangepast), maar ook veel garbage (ik vermoed dat de esp8266 dit dus inderdaad niet aan kan).
Op ESP32-S2 krijg ik daarnaast ook veel
Maar wat ik zo online kan vinden zou dit een specifiek probleem kunnen zijn van de ESP32-S2 (ik krijg deze foutmelding ook als de AXA niet aangesloten is).
Ik vermoed (en ik krijg als het goed is morgen de andere MCP's binnen) dat wanneer ik alles opnieuw soldeer met de ESP32 dat alles dan opgelost gaat zijn (op misschien de " timer out at byte 0" melding na). Met andere woorden de manier van aansluiten / voeden van de MCP het probleem is in deze.
Zodra ik meer weet zal ik weer een update doen.
Op ESP32-S2 krijg ik daarnaast ook veel
code:
1
| [E][uart:015]: Reading from UART timed out at byte 0! |
Maar wat ik zo online kan vinden zou dit een specifiek probleem kunnen zijn van de ESP32-S2 (ik krijg deze foutmelding ook als de AXA niet aangesloten is).
Ik vermoed (en ik krijg als het goed is morgen de andere MCP's binnen) dat wanneer ik alles opnieuw soldeer met de ESP32 dat alles dan opgelost gaat zijn (op misschien de " timer out at byte 0" melding na). Met andere woorden de manier van aansluiten / voeden van de MCP het probleem is in deze.
Zodra ik meer weet zal ik weer een update doen.