Het ziet er naar uit dat je dus geen verbinding tussen de ECU-R en je Internet of Things access point meer krijgt.
Dat is op zich logisch als je de unit hebt gereset waardoor de ECU-R je Wifi netwerk niet meer kent
Hoe het volgens mij gaat (maar ik ben een Newbie op ECU-R gebied

):
- Knopje aan de zijkant drukken
- Met Smartphone naar Wifi netwerken zoeken en met [Edit: ECU_R_xxxxx... verbinden (waarbij xxxx getallen zijn) . Ik hier eerste ESP_3C getypt maar dat is niet correct].
- Wifi wachtwoord is '88888888'
- Ik krijg dan de foutmelding 'Internet misschien niet beschikbaar'. Negeren
- ECUAPP starten.
- Daar kun je dan onder 'Settings', 'ID management' de nieuwe APS QS1 toevoegen en 'syncen' (Dit heb ik vanochtend nog voor m'n 2de gedaan. Eerst was er geen ontvansgt van de nieuwe onder 'Inverter signal level'. Later wel. Waarom precies weet ik niet. Ik heb de app opnieuw gestart en opnieuw ingelogd. Maar misschien is het een kwestie van 5 min wachten)
- Je moet nog even onder 'Grid profile' checken onder 'Detail' dat alle omvormers op een 'Over voltage' van 253 V staan. Zo niet, dan weer stapje terug, en 'Netherlands' opzoeken.
- Vervolgens update drukken
- Ik had de indruk dat de omvormers dan opnieuw opstarten (verbinding weas even weg. Er staat ook 'Please check results 5 minutes later'
- Onder 'Settings', 'WLAN' het gewenste Wifi-netwerk waar je de ECU-R mee wil verbinden selecteren.
- Er wordt om het wachtwoord van dat netwerk gevraagd
- Dan kun je je telefoon weer met thet normale netwerk verbinden
- Het access point van de ECU-R schakelt na 1 uur uit.
[
Voor 3% gewijzigd door
WackoH op 19-06-2020 22:02
]