We willen graag een flatground trampoline hebben. €700 is toch wel het maximale. Echter lees ik veel over het luchtverplaatsingsprobleem bij dit type trampolines: de lucht kan niet weg, waardoor je weerstand krijgt bij elke sprong. Dat wil je natuurlijk juist niet, dus een aantal fabrikanten hebben een oplossing bedacht: of een extra luchtdoorlatende springmat, of de lucht kan ontsnappen tussen de beschermrand en de mat door een hoogteverschil.
Ik zit te kijken naar Salta (meest goedkope merk), Exit (ietsje duurder), MAgic Circle of anders de duurdere merken (Akrobat heeft er één die nog wel in het budget past). Echter prijzen variëren van 450,- tot 730,-.
Uitproberen of zelfs bekijken is niet mogelijk ivm de coronacrisis. Ervaringen of recensies: NERGENS TE VINDEN (dat is nog wel het meest vreemde van het verhaal.. Iemand een verklaring?!)
Mijn vraag: wie heeft ervaringen en kan iets adviseren?
Ik zit te kijken naar Salta (meest goedkope merk), Exit (ietsje duurder), MAgic Circle of anders de duurdere merken (Akrobat heeft er één die nog wel in het budget past). Echter prijzen variëren van 450,- tot 730,-.
Uitproberen of zelfs bekijken is niet mogelijk ivm de coronacrisis. Ervaringen of recensies: NERGENS TE VINDEN (dat is nog wel het meest vreemde van het verhaal.. Iemand een verklaring?!)
Mijn vraag: wie heeft ervaringen en kan iets adviseren?