Cookies op Tweakers

Tweakers is onderdeel van DPG Media en maakt gebruik van cookies, JavaScript en vergelijkbare technologie om je onder andere een optimale gebruikerservaring te bieden. Ook kan Tweakers hierdoor het gedrag van bezoekers vastleggen en analyseren. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Cookies accepteren' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt? Bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie
Toon posts:

Welke flatground trampoline?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • +4Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19:49
Ik weet niet hoeveel je je tuin gaat slopen met ingraven maar een goedkope oplossing:
Koop een paar stukken rioolbuis, laat die in het gat uitkomen en het andere uiteinde ergens in de planten met een roostertje oid erop. Dan kan je daarop "ontluchten" en hoef je geen dure trampoline te kopen.

Acties:
  • +18Henk 'm!

• leecher
  • Registratie: december 2004
  • Laatst online: 19:57
ybos schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 18:05:
Ik weet niet hoeveel je je tuin gaat slopen met ingraven maar een goedkope oplossing:
Koop een paar stukken rioolbuis, laat die in het gat uitkomen en het andere uiteinde ergens in de planten met een roostertje oid erop. Dan kan je daarop "ontluchten" en hoef je geen dure trampoline te kopen.
Ja, en dan een debietmeter erin doen met een ESP eraan. Springstats uploaden naar een dashboard dingetje en als ze 3 kuub lucht hebben verplaatst krijgen ze een koekje.

Acties:
  • +2Henk 'm!

• ybos
  • Registratie: juni 2013
  • Laatst online: 19:49
leecher schreef op woensdag 6 mei 2020 @ 20:04:
[...]

Ja, en dan een debietmeter erin doen met een ESP eraan. Springstats uploaden naar een dashboard dingetje en als ze 3 kuub lucht hebben verplaatst krijgen ze een koekje.
:+ maarre, 3 kuub lucht heb je 5x springen verplaatst denk ik, mag je de nodige grootverpakkingen koekjes inslaan ;)
Of koppelen aan de ventilatie in huis, gratis ventileren. Wel minimaal een uur per dag fanatiek springen, anders geen zakgeld 8)

[Voor 11% gewijzigd door ybos op 06-05-2020 20:07]

Acties:
  • +3Henk 'm!

• FreshMaker
  • Registratie: december 2003
  • Niet online
Nieknikey schreef op vrijdag 8 mei 2020 @ 07:24:
[...]

Vergeet dan het roostertje niet, het zou jammer zijn als er een keer een eekhoorn o.i.d. in zou kruipen en er niet meer uit komt :/
Zorgt de luchtverplaatsing daar niet voor dan ?

Of kijk ik teveel TV ?
Pagina: 1

Apple iPad Pro (2021) 11" Wi-Fi, 8GB ram Microsoft Xbox Series X LG CX Google Pixel 5a 5G Sony XH90 / XH92 Samsung Galaxy S21 5G Sony PlayStation 5 Nintendo Switch Lite

Tweakers vormt samen met Hardware Info, AutoTrack, Gaspedaal.nl, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer DPG Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2021 Hosting door True