Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben mijn hele leven een console gamer geweest maar ik wil toch eindelijk de stap maken om een pc te bouwen omdat ik dat al jaren van vrienden wordt aangeraden
het liefst speel ik games zoals; Warzone maar ook single-player games zoals Metro Exodus
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum bedrag dat ik kan uitgeven is €1500, het liefst zitten hier ook verzend kosten bij als dit niet mogelijk is kan het ook nog tussen de 1500/1600 inzitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenboord,muis en monitor (HDMI) (1ms) wil ik later vernieuwen want die heb ik al staan. Voor de rest niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben opzoek naar een build die het meeste uit mijn budget haalt en waar ik gewoon de meeste nieuwe games kan runnen, dat is het belangerijkste
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf weinig verstand van computers, ik heb wel rond gezocht op de forums en ben ik iemand tegen gekomen die eingelijk ook de overstap maakte van console naar computer, ik heb dit opgeslagen maar ik ben benieuwd of dit nog steeds een goede build is!
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan zou het natuurlijk fijn zijn als de computer niet te veel geluid maakt maar een beetje mag, ik heb toch voornamelijk mijn headset op haha! De grote van de kast maakt niet uit.
Ga je overklokken?
Ik heb even rondgestruind wat het betekent maar ik ga er van uit van niet.
Wat verwacht je van ons?
Zoals ik al aangaf heb ik zelf niet echt verstand van computers
ik heb een paar vrienden die hier en daar wel wat weten maar niet alles! Daarom vraag ik jullie om hulp ik weet dat er zeker mensen hier zijn die er veel verstand er van hebben dus die vraag ik graag op hulp met het zoeken van de beste build voor mijn geld.
Als er meer informatie nodig is wil ik dat altijd leveren! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Ik ben mijn hele leven een console gamer geweest maar ik wil toch eindelijk de stap maken om een pc te bouwen omdat ik dat al jaren van vrienden wordt aangeraden
Wat mag het systeem gaan kosten?
Mijn maximum bedrag dat ik kan uitgeven is €1500, het liefst zitten hier ook verzend kosten bij als dit niet mogelijk is kan het ook nog tussen de 1500/1600 inzitten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Toetsenboord,muis en monitor (HDMI) (1ms) wil ik later vernieuwen want die heb ik al staan. Voor de rest niks.
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Ik ben opzoek naar een build die het meeste uit mijn budget haalt en waar ik gewoon de meeste nieuwe games kan runnen, dat is het belangerijkste
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Ik heb zelf weinig verstand van computers, ik heb wel rond gezocht op de forums en ben ik iemand tegen gekomen die eingelijk ook de overstap maakte van console naar computer, ik heb dit opgeslagen maar ik ben benieuwd of dit nog steeds een goede build is!
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 7 3700X Boxed | € 295,- | € 295,- |
| 1 | Moederborden | ASRock B450M Pro4 | € 78,90 | € 78,90 |
| 1 | Videokaarten | Gigabyte GeForce RTX 2080 Super Windforce 8G | € 778,01 | € 778,01 |
| 1 | Behuizingen | Fractal Design Focus G Mini | € 47,90 | € 47,90 |
| 1 | Processorkoeling | Gelid Solutions Phantom Black | € 28,95 | € 28,95 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial Ballistix BL2K8G36C16U4R | € 101,67 | € 101,67 |
| 1 | Voedingen | Seasonic Focus GX-550 | € 79,90 | € 79,90 |
| 1 | Solid state drives | Crucial P1 1TB | € 114,45 | € 114,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 1.524,78 | ||
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
Als het kan zou het natuurlijk fijn zijn als de computer niet te veel geluid maakt maar een beetje mag, ik heb toch voornamelijk mijn headset op haha! De grote van de kast maakt niet uit.
Ga je overklokken?
Ik heb even rondgestruind wat het betekent maar ik ga er van uit van niet.
Wat verwacht je van ons?
Zoals ik al aangaf heb ik zelf niet echt verstand van computers
Als er meer informatie nodig is wil ik dat altijd leveren! Ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.