Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil de pc gebruiken voor gamen, thuiswerken en gebruik vaak photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil de PC zelf in elkaar zetten en mag zoals in de titel maximaal 1400 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung QVO 860 1 tb SSD,
1tb HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijstje wat ik nu in gedachten heb:
Ryzen 7 3700x = 300
MSi B450 tomahawk MAX = 120 / Tuf x570 gaming plus = 210
GIGABYTE Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G = 440 / Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G = 550
Arctic freezer 34 eSports Duo CPU cooler = 34
Coolermaster masterbox MB520 = 75
CORSAIR RMX SERIES RM650X = 122
G.skill trident z rgb f4-3600c16d : 125, vooral gekeken naar de Mhz en Cl die goed scoorde bij deze processor en kwam ik uit bij deze ram, het hoeft van mij niet perse RGB maar het is leuk meegenomen. /
G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC = 170, twijfelde ook of het handiger zou zijn om 32GB te nemen, 16GB is genoeg voor gamen, maar dacht meer een beetje aan future proof.
WD blue sn550 1tb = 140
[b] Eigenlijk wil ik net als ieder ander de beste pc voor de beste prijs, alleen nu twijfel ik vooral heel erg tussen de videokaarten. omdat ik veel gelezen heb over de drivers van de rx5700xt die niet altijd veel belovend zijn geweest maar wel opgelost lijken.
Voor de rest ben ik vooral benieuwd wat jullie anders zouden doen bij deze pc binnen dit budget?[/i]
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
Wil de pc gebruiken voor gamen, thuiswerken en gebruik vaak photoshop.
Wat mag het systeem gaan kosten?
Wil de PC zelf in elkaar zetten en mag zoals in de titel maximaal 1400 euro kosten.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Samsung QVO 860 1 tb SSD,
1tb HDD
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Het lijstje wat ik nu in gedachten heb:
Ryzen 7 3700x = 300
MSi B450 tomahawk MAX = 120 / Tuf x570 gaming plus = 210
GIGABYTE Radeon RX 5700 XT GAMING OC 8G = 440 / Gigabyte GeForce RTX 2070 Super Windforce OC 3X 8G = 550
Arctic freezer 34 eSports Duo CPU cooler = 34
Coolermaster masterbox MB520 = 75
CORSAIR RMX SERIES RM650X = 122
G.skill trident z rgb f4-3600c16d : 125, vooral gekeken naar de Mhz en Cl die goed scoorde bij deze processor en kwam ik uit bij deze ram, het hoeft van mij niet perse RGB maar het is leuk meegenomen. /
G.Skill Ripjaws V F4-3600C16D-32GVKC = 170, twijfelde ook of het handiger zou zijn om 32GB te nemen, 16GB is genoeg voor gamen, maar dacht meer een beetje aan future proof.
WD blue sn550 1tb = 140
[b] Eigenlijk wil ik net als ieder ander de beste pc voor de beste prijs, alleen nu twijfel ik vooral heel erg tussen de videokaarten. omdat ik veel gelezen heb over de drivers van de rx5700xt die niet altijd veel belovend zijn geweest maar wel opgelost lijken.
Voor de rest ben ik vooral benieuwd wat jullie anders zouden doen bij deze pc binnen dit budget?[/i]