Hoe website op telefoon hetzelfde weergeven als op desktop?

Pagina: 1
Acties:
  • 596 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loganster001
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-12-2021
Mijn website: *snip* spam ziet er anders uit op mijn computer, dan op mijn telefoon. Het werkt ook niet op de telefoon, als je op een pagina klikt is er niks te zien.

Ik had verwacht dat net zoals bij *snip* spam de website op mijn telefoon er hetzelfde uit zou zien als op de computer

Ik heb geprobeerd om alles responsive (met een hamburger menu enzo) te maken voor kleine schermen, maar ik vind het mooier als je gewoon kunt inzoomen op de website op een klein scherm.

[ Voor 15% gewijzigd door RobIII op 28-04-2020 14:57 ]

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• rens-br
  • Registratie: December 2009
  • Laatst online: 13:57

rens-br

Admin IN & Moderator Mobile
@Loganster001 vanaf nu heeft het niet zoveel meer te maken met Hosting en netwerk technologieën, maar meer met de website zelf, dus ik verhuis je topic even van IH naar DEV.

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Room42
  • Registratie: September 2001
  • Niet online
@Loganster001 Kijk eens naar je scrolbalk. 8)7 :z

Begin nou eens met een basiscursus HTML/CSS. Leer daarin vooral de tools te gebruiken om je code (c.q. site) te debuggen en te begrijpen (of Google daarnaar, als je denkt dat je de basis al in de vingers hebt)*. Nu schiet je steeds met hagel op een vlieg en maakt dan een topic om te vragen waarom je de vlieg niet geraakt hebt. :+

* Scratch that. Ik heb je source even bekeken: Jij hebt echt een basisbeginnerscursus HTML+CSS nodig. NOFI!! :D

[ Voor 94% gewijzigd door Room42 op 28-04-2020 14:42 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Raymond P
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:03
@Loganster001 Gezien de tijd tussen nu en je vorig topic vind ik het niet aannemelijk dat je daadwerkelijk geprobeerd hebt het zelf op te lossen.
Als je hoge verwachtingen hebt met zo een skillset en inzet ben je mogelijk beter af bij het installeren van een totaalpakketje.

Om je probleem op te lossen: als je je telefoon 90 graden draait verbetert het resultaat?

- knip -

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Er is niet één antwoord op je vraag.

De opbouw van je site is niet juist. In plaats van die kolommen is het handiger om een div te centreren en daar je content in te plaatsen.

Eigenlijk kan je beter gewoon bootstrap gebruiken. Je kan dan alle kanten op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Loganster001
  • Registratie: December 2017
  • Laatst online: 12-12-2021
Raymond P schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:45:
@Loganster001 Gezien de tijd tussen nu en je vorig topic vind ik het niet aannemelijk dat je daadwerkelijk geprobeerd hebt het zelf op te lossen.
Als je hoge verwachtingen hebt met zo een skillset en inzet ben je mogelijk beter af bij het installeren van een totaalpakketje.

Om je probleem op te lossen: als je je telefoon 90 graden draait verbetert het resultaat?
Als ik mijn telefoon draai werkt het nog niet.

En ik ben hier wel heel erg lang mee bezig geweest. Ik heb lang op internet gezocht om uit te zoeken hoe ik de website er hetzelfde uit kan laten zien op mijn telefoon. Ik weet dat ik een hamburger menu kan maken en dat voor kleine schermen de website kleiner gemaakt kan worden. Maar dat wil ik niet ik wil dat mijn website er op mijn telefoon er hetzelfde uit ziet. Nergens op internet staat hoe je dat zelf kunt doen.

En wat nou skillset en inzet. Als jij zo slim bent waarom praat je niet gewoon Nederlands. Probeer je te zeggen dat ik dom ben ofzo? Het is bepaald niet simpel hoor om een website er op telefoon goed uit te laten zien. Maak 1 tikfout in de code en de hele website doet het niet. Ik ken genoeg mensen die in het derde jaar zitten van ICT en dit soort dingen ook niet kunnen hoor. En niet iedereen heeft het geld om even een dure cursus te volgen.

Acties:
  • +3 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
@Raymond P Z'n pagina is 80020 pixels hoog met kolommen van hard-coded minimaal 80000 pixels hoog. Al houdt ie z'n telefoon op z'n kop of achterstevoren gaat er niks veranderen. Daarnaast gebruikt ie br's om te positioneren en elke regel is een paragraaf.

@hostler Ik vind dat ie beter eerst de basisprincipes van HTML+CSS kan leren voordat ie een framework gebruikt. Anders snapt ie nog steeds niet wat ie doet.

@Loganster001 Lekker bezig, zo gaan mensen je helpen. :F En even for the record: HTML+CSS is heel prima gratis online te leren.

[ Voor 16% gewijzigd door Room42 op 28-04-2020 14:54 ]

"Technological advancements don't feel fun anymore because of the motivations behind so many of them." Bron

Acties:
  • +1 Henk 'm!

• Bas170
  • Registratie: April 2010
  • Niet online

Bas170

Sir Miss-a-Lot

Loganster001 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:51:
[...]
En niet iedereen heeft het geld om even een dure cursus te volgen.
Tip: er zijn ook gratis interactieve online cursussen zoals https://www.codecademy.com daarmee kun je redelijk eenvoudig de basisvaardigheden leren, waarmee je ervoor zorgt dat de website beter werkt.

https://ifuckinghateJira.com
@CodeCaster: Ik kan niet anders dan concluderen dat Bas170 en Maarten van Rossem gelijk hebben

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• hostler
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 13-09 16:56

hostler

Yeahhh dude!

Room42 schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:52:

@hostler Ik vind dat ie beter eerst de basisprincipes van HTML+CSS kan leren voordat ie een framework gebruikt. Anders snapt ie nog steeds niet wat ie doet.
Wellicht is een vooraf geïnstalleerde Wordpress site met kant en klare template een betere oplossing voor de TS :X

Acties:
  • +2 Henk 'm!

• Room42
  • Niet online
hostler schreef op dinsdag 28 april 2020 @ 14:56:
[...]

Wellicht is een vooraf geïnstalleerde Wordpress site met kant en klare template een betere oplossing voor de TS :X
Nou, ik heb het idee dat TS PHP+HTML+CSS aan het leren is. Dat is prima, maar hij wilt meteen met een vrachtwagen op de snelweg rijden terwijl hij eerst met een driewieler op de stoep moet leren fietsen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
@Loganster001 Ik weet niet of iemand je er al eens op gewezen heeft maar gebruik voor een volgend topic a.u.b. onze Quickstart. Verder kun je prima uitleggen wat je probleem is zonder te hoeven linken naar je site en (relevante!) code kun je plaatsen m.b.v. code tags. En als je dan toch per-se ergens naar moet linken dan kan/mag dat naar een 'uigeklede' test-case waar je, wederom, enkel-en-alleen relevante(!) code plaatst om je probleem te demonstreren.

[ Voor 5% gewijzigd door RobIII op 28-04-2020 15:01 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.