Om je beter te kunnen helpen, vragen we je om tenminste op de onderstaande vragen antwoord te geven. Je mag de toelichting in italic wissen en daar je antwoord geven. Natuurlijk mag je ook zelf vragen of wensen toevoegen. Hoe meer informatie we hebben, hoe beter we je kunnen helpen.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
mid end gamen, voornamelijk total war warhammer 2 en straks twwh3, Mount and blade bannerlord, doom2016 en doom eternal.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een richprijs van 500 euro exclusief toetsenborden etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het moet de eerder genoemde spellen redelijk kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Heb ik eerder wel gedaan maar ben het niet van plan tenzij er veel uit te halen valt
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik ben er voornamelijk op uit om zo goedkoop mogelijk een redelijke game PC te bouwen, het lijstje wat ik heb is daarop gebaseerd. Mijn doel voor dit topic is om erachter te komen of alles bij elkaar past, of er niks in zit wat er niet in past, of de voeding goed genoeg is en of er geen idiote keuzes in zitten.
Er is ook een speciaal topic over het configureren van een desktop. Het "Geschikte Onderdelen Kiezen" topic vind je hier: [Guide] Geschikte Onderdelen Kiezen
Wat wil je doen met je nieuwe systeem?
mid end gamen, voornamelijk total war warhammer 2 en straks twwh3, Mount and blade bannerlord, doom2016 en doom eternal.
Wat mag het systeem gaan kosten?
ik heb een richprijs van 500 euro exclusief toetsenborden etc.
Zijn er componenten of randapparatuur die je al hebt en mee wil nemen naar je nieuwe systeem?
Nee
Wat denk je allemaal nodig te hebben?
| # | Category | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Processors | AMD Ryzen 5 1600 (12nm) Wraith Stealth koeler Boxed | € 108,90 | € 108,90 |
| 1 | Moederborden | ASRock A320M-HDV R4.0 | € 47,- | € 47,- |
| 1 | Videokaarten | XFX RX 570 RS XXX Edition 8GB | € 157,58 | € 157,58 |
| 1 | Interne harde schijven | Seagate Barracuda, 1TB | € 37,35 | € 37,35 |
| 1 | Behuizingen | L-Link LEONIS | € 50,59 | € 50,59 |
| 1 | Geheugen intern | Crucial CT2K8G4DFS8266 | € 68,40 | € 68,40 |
| 1 | Solid state drives | Crucial BX500 240GB | € 38,70 | € 38,70 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 508,52 | ||
Heb je nog bepaalde (merk)voorkeuren?
Naar welk merk gaat je voorkeur uit? Kun je vertellen waarom? Sta je open voor andere merken? Zet hier neer wat je zelf al hebt gevonden.
Heb je nog bepaalde eisen/wensen?
het moet de eerder genoemde spellen redelijk kunnen draaien.
Ga je overklokken?
Heb ik eerder wel gedaan maar ben het niet van plan tenzij er veel uit te halen valt
Wat verwacht je van ons?
De laatste en eigenlijk belangrijkste vraag: Vertel hoe we je kunnen helpen met het maken van je keuze. Wil je het nieuwste/snelste/beste/mooiste systeem dat je je maar kunt wensen binnen je budget, of speelt geld geen rol? Wil je weten of/hoe je je build moet aanpassen om aan de gewenste doelen te kunnen voldoen? Of wil je de kosten gewoon zoveel mogelijk terugbrengen en zo veel mogelijk bang-for-buck krijgen?
Ik ben er voornamelijk op uit om zo goedkoop mogelijk een redelijke game PC te bouwen, het lijstje wat ik heb is daarop gebaseerd. Mijn doel voor dit topic is om erachter te komen of alles bij elkaar past, of er niks in zit wat er niet in past, of de voeding goed genoeg is en of er geen idiote keuzes in zitten.