Hmmm, ik ga hier maar even verder want naar mijn idee is mijn vorige topique ten onrechte gesloten. Als ik iets verkeerd doe of heb gedaan, zeg dat dan alstjeblieft even, want het was niet bewust.
Hier mijn reactie op het laatste bericht:
Nogmaals, ik wil best met NAT en een hub werken (graag zelfs, dan hoef ik niet elke keer de server PC aan te zetten), dus als iemand een duidelijke uitleg heeft welke poorten ik moet doormappen en hoe ik dat precies moet doen ben ik ook weer heel blij!
Hier mijn reactie op het laatste bericht:
Klopt, maar je kunt het e.e.a. aanpassen om ervoor te zorgen dat je netwerkkaart het ip adres naar buiten krijgt (staat ook uitgelegd op www.bruring.com/adsl), dus zonder NAT.Op maandag 06 augustus 2001 00:20 schreef johnny appleseed het volgende:
Euh, als je die tweak hebt uitgevoerd _heb_ je al die problemen met portmappen ed. al.
Of je het nou aan een hub hangt maakt dan niet uit.
Nogmaals, ik wil best met NAT en een hub werken (graag zelfs, dan hoef ik niet elke keer de server PC aan te zetten), dus als iemand een duidelijke uitleg heeft welke poorten ik moet doormappen en hoe ik dat precies moet doen ben ik ook weer heel blij!
edit:
Oeps, sorry, even het een en ander niet gelezen in dat vorige topique
. Als iemand dit even wil verplaatsen naar network troubleshooting ben ik erg blij!
Oeps, sorry, even het een en ander niet gelezen in dat vorige topique