Beste tweakers,
m'n ouders vroegen me of ik kon kijken voor een nieuwe computer voor hen.
Aangezien ik niet meer mee ben met alle hardware-topics roep ik graag hulp in.
Ze zijn een cursus Photohop gestart en hun huidige desktop kan dit niet draaien.
Het systeem dat we zoeken moet dus vlotjes PS kunnen draaien (voor de rest sorteren ze fotootjes en surfen/mailen ze wat)
Een 2e scherm kunnen aansluiten is geen must,
mocht het binnen het budget passen is dit een mooie extra.
Mijn vader had me al op weg gezet met zaken die hij vond op remarkt.nl en refurbo.be.
Ik geef dit even mee omdat ik zelf niet meteen geneigd om 2de hands of refurbished te kopen aangezien ik te weinig kennis heb van hardware.
Maar misschien ben ik hier wel diegene die verkeerd is en moet ik mijn idee hierover bijstellen.
Budget tussen de 300 > 500€ (ze hebben alle randaparatuur, de case vd oude pc is niet bruikbaar)
- zelf samenstellen
- refurbished
- 2e hands
Wat zouden jullie adviseren?
Alvast bedankt om mee te denken!
m'n ouders vroegen me of ik kon kijken voor een nieuwe computer voor hen.
Aangezien ik niet meer mee ben met alle hardware-topics roep ik graag hulp in.
Ze zijn een cursus Photohop gestart en hun huidige desktop kan dit niet draaien.
Het systeem dat we zoeken moet dus vlotjes PS kunnen draaien (voor de rest sorteren ze fotootjes en surfen/mailen ze wat)
Een 2e scherm kunnen aansluiten is geen must,
mocht het binnen het budget passen is dit een mooie extra.
Mijn vader had me al op weg gezet met zaken die hij vond op remarkt.nl en refurbo.be.
Ik geef dit even mee omdat ik zelf niet meteen geneigd om 2de hands of refurbished te kopen aangezien ik te weinig kennis heb van hardware.
Maar misschien ben ik hier wel diegene die verkeerd is en moet ik mijn idee hierover bijstellen.
Budget tussen de 300 > 500€ (ze hebben alle randaparatuur, de case vd oude pc is niet bruikbaar)
- zelf samenstellen
- refurbished
- 2e hands
Wat zouden jullie adviseren?
Alvast bedankt om mee te denken!
:strip_exif()/f/image/2oJ7uPTAshQO5VGXB0ryg5dy.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/zR2x92D3VSIYyIq9RUwSqXkk.jpg?f=fotoalbum_large)
:strip_exif()/f/image/yB95BYMLFyiCG9kPf8OT7erb.jpg?f=fotoalbum_large)