Toon posts:

Het grote Bid For Power topic

Pagina: 1 2 Laatste
Acties:
  • 327 views sinds 30-01-2008
  • Reageer

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Hmmm, sorry, maar hebbie wat ips voor me waar je kan spelen? :P

dunno

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon zoeken naar internet games in het menu.. er staan er af en toe wel een paar :)

Verwijderd

Zelf kan ik ook bijna geen internet games vinden. Ik gebruik de q3a patch 1.27g. De bots krijg ik niet aan de praat.

Ik heb wel 2 keer online gespeeld, maar toen werd ik er ook snel uitgegooid (volgens mij geen kick ofzo).

• Peertje
  • Registratie: Januari 2001
  • Niet online
Op zondag 05 augustus 2001 22:55 schreef DMaarten het volgende:
dus NIET waar je hem kan krijgen anders komt er weer een slotje ;)
Tis toch een Q3a mod als ik me vergis die gratis is te downen? Waarom mag ik dan niet vragen wara je hem kan vinden :?

Verwijderd

Topicstarter
Omdat ie nog niet gereleased is en uitgelekte beta's worden blijkbaar als illegaal gezien hier, vandaar :)

Een modje kan het waarschijnlijk officieler zeggen dan ik, maar hier komt het wel op neer :)

• Peertje
  • Niet online
okay weet ik dat ook weer :) Ben absoluut geen DB fan dus hou me ook niet met deze mod bezog :) geef mij maar Urban Terror, dat is mooier als Parijjjjjjjjjjjjs >:)

Verwijderd

Topicstarter
Ik zie trouwens net dit staan op de site..
As many of you know Funimation owns the copyrights to Dragonball Z in the USA and has sold the exclusive rights to publish video games to Infogrames. On December 1st, 2000, the Bid For Power team received a cease and desist order from Funimation.
However, they seemed receptive to the notion of allowing Bid For Power to be released so long as certain conditions were met. We were put in touch with Infogrames who asked us, among other things, to recreate Bid For Power on Wild Tangent, a java-based engine, which would then be posted on the Dragonball Z website for people to play. This engine is incapable of running something as detailed as Bid For Power and we would have had to start work from scratch. Most of the team rejected the idea and talks went downhill from there. Without contact with Infogrames or Funimation the progress of Bid For Power slowed down even though we were sitting on a finished product and had been for some time.
We began dealing with Funimation directly in April when they asked us to send videos of gameplay to them so that they could have TOEI Japan review it. We sent the videos and heard nothing until we emailed them in July asking that we be allowed to release in August, since no objections had be made from TOEI Japan that we knew of. We were then sent another Cease and Desist order by way of Funimation.
We will be making an announcement later this week concerning the release of Bid For Power
Er is nog hoop.. maar het is nu nog gewoon te vroeg om iets definitiefs te kunnen zeggen :(

Verwijderd

Al opgelost :) maar waarom kan ik maar 1 mannetje krijgen de rest is onzichtbaar echt raar??? :?

Verwijderd

Topicstarter
Had ik ook.. toen had ik de 1.29 patch geinstalleerd en het probleem = verholpen :)

Verwijderd

aaaah nice ga ik dan ook maar doen :)

Verwijderd

Topicstarter
M'n eerdere problemen zijn opgelost nu heb ik een nieuwe.. ik heb het scrollwiel van m'n muis als change weapons en zo.. maar af en toe dan doet ie het gewoon niet meer, hij reageert niet meer :( Het is alleen in BFP zover ik weet.

iemand een idee waar dit aan kan liggen?

Verwijderd

Quake 3 heeft vaak last van een scrollmuis die niet werkt. Zelf weet ik niet waar dat aan ligt.

Ik heb nu ook patch 1.29h en daarmee kan ik een stuk meer servers vinden. Het spel speelt nu wel een stuk beter.

Verwijderd

Topicstarter
Dat klopt.. heb ik hier ook nu alles EINDELIJK goed werkt..
Behalve die scrollmuis die er random mee kapt af en toe :( :( :(

wil iedereen trouwens ff dit bekijken en tekenen?

http://www.petitiononline.com/bfpnow/

Verwijderd

Ik heb RC2 (geloof ik)
maar kan allen spelen met:
-Goku
-Vegeta
-Gohan
-Picollo
-Freeza
-Krillen (maar die file model is corrupt.. OF krillen is opeens 100X zo groot :? )

en volgens mij hoor je andere models te hebben bij RC2 (not sure :) )

Verwijderd

Topicstarter
nope, met die characters kan je spelen in Phase 1 :) Dus het klopt wel.

Verwijderd

Op maandag 06 augustus 2001 01:47 schreef DMaarten het volgende:
nope, met die characters kan je spelen in Phase 1 :) Dus het klopt wel.
[stupid boy mode ON]
/me dacht dat RC1 voor Phase 1 was
RC2 voor Phase 2
RC3 voor Phase 3

[/stupid boy mode ON]

• rove
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 02-06-2022
Op maandag 06 augustus 2001 01:54 schreef Paestero het volgende:

[..]

[stupid boy mode ON]
/me dacht dat RC1 voor Phase 1 was
RC2 voor Phase 2
RC3 voor Phase 3

[/stupid boy mode ON]
Nope.. phase 3 is met RPG mode erin enzo geloof ik..kan je je eigen character opbouwen. Of dat was phase 2..ik weet het niet.

dunno

Verwijderd

maar waarom kunnen de bots dan wel krillin en gohan spelen, en ik niet :'(

Verwijderd

ok ff over rc 2.9/huidige 3.0

die bendy beams kunnen ook helemaal krom worden ... het gebeurt je niet gauw maar het kan..
ik had het 1x keer gehad in 2 uur dat online speelde met aardig wat malen masenko.

de bubbeltjes geven errors op sommige map vanwege het feit dat er waarschijnlijk te veel sprites voor de engine worden genereerd. (wordt gefixed as we speak)

dan is er nog de frozen map die het niet doet. wordt ook aan gewerkt.

ik run nu de 129h patch en dat loopt hier best ik kan de meeste aanraden niet met xtra models te installen.

gewoon de installer de pak 1 en pak2 en mappack en de namekwaters map installen en spelen maar.

scrollwheel was er uit in 129g maar in 129h is nog somewhat buggy idd

Verwijderd

Topicstarter
Dat van die modellen klopt.. elke keer van die paginalange foutmeldingen in het spel + baggertraag door al dat gezeiek.. toen geinstalleerd zonder Trunks ed en teon deed ie het prima :)

Verwijderd

Zit hier nog met BETA 1 hehe ;) , ach ik wacht wel tot dat je euhm gratis kan downen als ie nog uit komt....

Verwijderd

Topicstarter
Op maandag 06 augustus 2001 17:12 schreef T-man het volgende:
Zit hier nog met BETA 1 hehe ;) , ach ik wacht wel tot dat je euhm gratis kan downen als ie nog uit komt....
1 :? :? :? Waarom speel je niet met Rc3 al?

Verwijderd

Iemand die die 1.29 patch naar me kan opsturen of een mirror heeft ik haat fileplanet :(

• Zydell
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 28-11-2025

Zydell

* * * * *

Mag ik ff jullie aandacht?
kijk allemaal effetjes op http://www.bidforpower.com/
Zul je niet echt blij van worden. Ze zijn zo goed als gestopt. Funimation zou alleen akkoord met hen gaan als ze het spel in een of ander stomme java-vorm zouden uitbrengen die dan op de site van Funimation zou komen te staan.
Dikke bagger zooi. Ik hoop dat wij niet hetzelfde lot ondergaan..

Verwijderd

Topicstarter
Dat was al gepost in het andere bfp topic(door mij volgens mij), en ze zijn nog helemaal niet gestopt en doen alles om het uit te kunnen brengen en het is gewoon nog te vroeg om iets zinnigs te kunnen zeggen. Dat krijgen we later deze week wel te horen van hun zelf en op de forum.

Verwijderd

LOL heb denk ik een klote bug ontdekt opeens krijg ik als ik nu speel in third person dat de camera heel dichtbij is dit zuigt heb al geprobeerd in andere mode maar ik krijg het niet meer goed :( daar voor zal die ook nog wel RC zijn :)

Verwijderd

Topicstarter
Ik lost dat altijd op door de cfg's te wissen uit de bfp dir :)

Verwijderd

Dus deze bfp.cfg eruit gooien :?

Verwijderd

Topicstarter
ik gooi ze altijd allemaal dan weg uit de bfp folder, wordt toch wel een nieuwe aangemaakt

Verwijderd

ok bedankt weet ik dat ook weer :)

Verwijderd

Oh, bedankt, ik ga zo die .cfg files weggooien, omdat ik niet kan wisselen van mijn Trunks skin...

Verwijderd

Topicstarter
console
/model trunks
/model goku
/model vegeta
etc

:)

Verwijderd

Dankje DMaarten, want telkens als ik een ander model kies, dan reset hij hem weer naar Trunks. Ik kan nu dus ook geen andere skins kiezen. :(

Verwijderd

Topicstarter
Is het probleem wel of niet opgelost, kan je weer wel of niet een ander model kiezen? Want dat is me niet helemaal duidelijk

Verwijderd

Topicstarter
Maakt het voor mp eigenlijk uit of je bij create game pure server aanzet of niet?

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje: als ik een spel create en iemand probeert te joinen dan staat er vaak : inlligal pk3's adressed.. waar kan dat aan liggen? En als ik bij hem probeer je joinen precies hetzelfde :(

• WoutF
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 17:56

WoutF

Hoofdredacteur
ok mensen, Bid for Power update, barst maar los
At a later date - Chris - 08/09/2001

Bid For Power is close to being released (about a months time) and we will have a lot more details concerning the release next week. What I can tell you is that we will be removing the DBZ characters but it will still keep it's anime feel plus some extra. Stay tuned.
Net als bij HLMatrix wat nu Existence is, ze moeten dus alles waar copyright op rust eruit slopen :(

* WoutF is pissed off

Verwijderd

dit sucked
maar. die characters zijn allemaal al gereleased op rc enzo (nou ja niet officieel dan) dus als iemand handig is vervangt hij zo ff de models :P

Verwijderd

Topicstarter
Ze gaan alles er wel uitslopen voor de release.. maar gaan het wat later wel los te downloaden uitbrengen als add-on. Ik op het forum staat er een heleboel over en het is wel een goede oplossing vind ik.

Verwijderd

trunks model :? die staat er nie bij mij in..

Verwijderd

Ik doe ook mee Bid for Power mag niet stoppen!! :Y)
suc6 verder.

mzzl. Munkie

Verwijderd

Topicstarter
Vraagje: Waarom zie ik staan in de console iets van 3 arena's have been passed to make count dividible by 4 :? Er zijn levels waarvan ik de map zie staan in de bfp folder maar ze worden gewoon overgeslagen :? :? :?

Hoe zit dit en kan ik dit veranderen?

Verwijderd

Op zondag 12 augustus 2001 21:01 schreef DMaarten het volgende:
Vraagje: Waarom zie ik staan in de console iets van 3 arena's have been passed to make count dividible by 4 :? Er zijn levels waarvan ik de map zie staan in de bfp folder maar ze worden gewoon overgeslagen :? :? :?

Hoe zit dit en kan ik dit veranderen?
Geen flauw idee bij mij werken alle levels :)

• SaURoN
  • Niet online
BFP is zo goed als gestopt, ze moeten van funi een java ding doen. Dat zijn ze dus niet vanplan :D

Ik heb hier de
Bid For Power Phase1 [Final Release Candidate] liggen met Bendy beams, engelse geluiden en meer >:)
Iemand van BFP team heeft um geleakt omdat hij de hoop op geeft dat hij normaal kan uitkomen :) Wie het is houd ik voor me zelf :)

Verwijderd

Topicstarter
Op zondag 12 augustus 2001 21:20 schreef SaURoN het volgende:

Ik heb hier de
Bid For Power Phase1 [Final Release Candidate] liggen met Bendy beams, engelse geluiden en meer >:)
Iemand van BFP team heeft um geleakt omdat hij de hoop op geeft dat hij normaal kan uitkomen :) Wie het is houd ik voor me zelf :)
nou nou, exlcusief hoor :) Bijna iedereen heeft rc3 wel met Bendy beams, engelse geluiden enz :)

Verwijderd

Topicstarter
Godver, Dubbelpost :(

• GambitRS
  • Registratie: Juni 2001
  • Laatst online: 13-06-2013

GambitRS

w00t

als je een model hebt, bv goku, dan heeft die meestal 2 skins. door /model goku in te typen krijg je de eerste skin, maar hoe kan je dan toch die tweede skin kiezen (dat de rode goku dus in een blauwe goku verandert).

MechWarrior || Monsters Game

Verwijderd

Topicstarter
bij het character scherm waar je je mannetje kiest kan je je skin veranderen, en ook je naam, ook terwijl je aan het spelen bent.

Weet iemand ook een manier om de bots tegen wie je speelt een andere skin dan de standaard te geven?

Verwijderd

Op dinsdag 14 augustus 2001 16:19 schreef DMaarten het volgende:

[..]

nou nou, exlcusief hoor :) Bijna iedereen heeft rc3 wel met Bendy beams, engelse geluiden enz :)
Bijna iedereen :(
ik nie
(wel RC2.8 (ofzo))

Verwijderd

Topicstarter
Dan moet je ook maar ff zorgen dat je de nieuwste versie hebt he :P

Verwijderd

stel je voor dat ik de rc3 ergens vind, hoe groot is die dan ongeveer, want om thuis met een 56K modem zo'n file op te halen is denk ik een langdurig karweitje of niet?
Op school zal dit korter zijn, daar haal ik de 300k mat gemak 8-)
het zou dus wel makkelijk zijn als ik dit van tevoren weet, want als het maar 10 tot 15 MB is doe ik het thuis wel.

Verwijderd

Topicstarter
10-15 mb... hahaha grapjas :) De installer alleen al is al 70.* mb.. en de zip die ik heb op een ftp (extra maps, bendy beams enz, enz, enz) is 149 mb :) Dus.. :) :)

Verwijderd

dan weet ik wat me te doen staat....wachten tot ik weer op school ben en die rc daar te downloaden en dan op 2 zips naar huis meenemen.

Verwijderd

Of gewoon kabel aanschaffen :P

Verwijderd

Topicstarter
Op dinsdag 14 augustus 2001 21:24 schreef Serious_Sam het volgende:
Of gewoon kabel aanschaffen :P
Precies!! :)

• Chop2000
  • Registratie: Augustus 2000
  • Laatst online: 26-01 22:26

Chop2000

Vroem

Sorry dat ik het vraag maar waar kan ik em d/l en?

niks

Verwijderd

Topicstarter
Dat mag niet hier(toch :? ) Maar check je meel maar ff. :P

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:34
PLEASE mail mij ook effe die link, ik zoek er nu al zo lang naar, en op de vorige topics over BFP was ik altijd net te laat en was de link al door een modje verwijdert en wilde niemand de link naar mij toe icq'en of mailen

• arnoman
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 16:34
Ik moet het nog steeds doen met RC1 :(

Verwijderd

Maarten , watis er met je logo gebeurd :?

• Sebastian
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
Op zich is dit ook een beetje illegaal, maar aan de andere kant: Iedereen had het kunnen bedenken.

RC3=Kazaa >:)

Verwijderd

Op woensdag 15 augustus 2001 14:42 schreef Sebastian het volgende:

RC3=Kazaa >:)
RC3=Kazaa=f*cking lang w8en :P

Verwijderd

Hoe vaak moet het nog gezegd worden geen warez requests hier |:(

Verwijderd

Topicstarter
Op woensdag 15 augustus 2001 10:31 schreef arnoman het volgende:
PLEASE mail mij ook effe die link, ik zoek er nu al zo lang naar, en op de vorige topics over BFP was ik altijd net te laat en was de link al door een modje verwijdert en wilde niemand de link naar mij toe icq'en of mailen
check je meel :P
Op woensdag 15 augustus 2001 12:29 schreef Serious_Sam het volgende:
Maarten , watis er met je logo gebeurd :?
Ik heb nu een andere genomen. Ik vergiste me vaak omdat veel mensen precies hetzelfde icoon hadden als ik, hij wat outdated, en ik wou gewoon een andere :)

*** N O T I T I E ***

Mensen.. warez requests en zo moeten per meel of ICQ gebeuren.. die staan in de profile en dan lopen we ook niet het risico dat hier een slotje op komt, of dat iemand een waarschuwing krijgt.

• Sebastian
  • Niet online
Op woensdag 15 augustus 2001 15:33 schreef Serious_Sam het volgende:

[..]

RC3=Kazaa=f*cking lang w8en :P
Ach, met kabel wil ik best 3 uurtjes wachten :o

Verwijderd

MMM lekker nu wordt mijn BFP RC3 als RC1 gezien met nieuwe maps denk dat het ligt aan dat ik een addon heb geinstalleerd krijg nu ook tournament maps erin van qauke 3 :? erg vreemd

• Sebastian
  • Niet online
Is er al iemand die phase 2 heeft? Ik had stiekem gehoopt op nieuwe models bij RC3, maar eer zijn helaas alleen maar nieuwe maps :(

Verder speelt het wel fijner dan RC2

• GambitRS

GambitRS

w00t

Op dinsdag 14 augustus 2001 16:33 schreef GambitRS het volgende:
als je een model hebt, bv goku, dan heeft die meestal 2 skins. door /model goku in te typen krijg je de eerste skin, maar hoe kan je dan toch die tweede skin kiezen (dat de rode goku dus in een blauwe goku verandert).
Op dinsdag 14 augustus 2001 17:18 schreef DMaarten het volgende:
bij het character scherm waar je je mannetje kiest kan je je skin veranderen, en ook je naam, ook terwijl je aan het spelen bent.

Weet iemand ook een manier om de bots tegen wie je speelt een andere skin dan de standaard te geven?
Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik kan dus geen character selecteren omdat als ik dat doe mijn character verdwijnt en ik vervolgens een spectator wordt omdat er een typfout zit in het bestand dat het spel verteld waar de character files zich bevinden.

Verwijderd

Topicstarter
Heb je de 1.29 patch? daarmee waren mijn probs met verdwijnende mannetjes opgelost...

Verwijderd

Topicstarter
*** Bericht *** Aan degene die hem wilden van me.. hij staat er eindelijk op :)

Dat was het :)

Verwijderd

jongesjonges... ik zal het jullie eens vertellen (/me heeft 982 posts op BFP forum), phase 1 is saiyan/freeza saga, phase 2 is cell saga en phase 3 zou rpg mode worden in Buu saga. RC2 en RC3 EN nu ook Phase 1 zijn uitgelekt, dus RC2 en RC3's zijn de betas van phase 1 (final release). Phase 1 met engelse geluiden en andere tier/attack icoontjes kan je ondertussen al op veel plekken dl'en, en het is een dondersgoed spel :P Dragonball Q (andere uitgebreidere (verwacht veel betere) DBZ mod) zal ook wel probs krijgen met funimation denk ik. deze reply ff voor de verduidelijking.

Verwijderd

en gambit, installeer em gewoon overnieuw. je problemen zullen verholpen zijn (INC PATCH 1.29h beta!)

• GambitRS

GambitRS

w00t

toch niet, want dat heb ik dus al geprobeerd. Ik heb dus een of andere vage release want er zit een typfout (ja, typfout!) in de file die het spel vertelt waar de skins zich bevinden. Hoe ik dat weet? Omdat in de console de namen van de spelers niet goed zijn getypt wanneer je naar de foutmelding kijkt.

Phase1 werkt goed, maar die heeft nog geen bendybeams en zo, daar heb je die 2 extra bestandjes bfp1.pk3 en bfp2.pk3 voor nodig. Daar zit die typfout dus in, niet in de phase1 release zonder bendybeams. Ik vindt het heel irri dat ik steeds om een mannetje te kiezen die twee extra pk3's moet renamen en weer terug moet zetten als ik wil spelen.

Verwijderd

Ik heb nu ook zoiets vaags ik had ook di bfp 1 en 2 geinstalleerd herkent ie um nou als RC2 of RC 1 want als ik vlieg dan gaat er niks van dat balkje af waar ki staat dat had ik dus in RC 2 in qauke 3 als ik daar bij mods kijk zie ik staan Bid For Power RC1 :? heb al opnieuw geinstalleerd die 1.29 f beta patch ofzo erover heen geknald maar het helpt niet erg vreemd :? en ik heb toch echt RC3 gedownload want eerst deed die dat niet :? krijg um niet meer goed zal straks nog wel ff kijken in regedit kijke of dat werkt :'(

Verwijderd

Topicstarter
Gewoon RC3 halen, en de oude dan deleten. Sim-pel :P

Verwijderd

Bij mij doet alles het nu

Maar die bendy beams zijn nie echt super spannend

Verwijderd

Topicstarter
Inderdaad.. hopenlijk dat ze in de final wat beter zijn wanneer die (in delen :? ) uitgebracht gaat worden.

Verwijderd

Op donderdag 16 augustus 2001 17:43 schreef DMaarten het volgende:
Gewoon RC3 halen, en de oude dan deleten. Sim-pel :P
Die heb ik al dus en eerst was die wel normaal nu niet meer begrijp er geen f*ck meer van :) ach dan download ik um wel ergens overnieuw :)

Verwijderd

Ik heb laatst dus RC3 'gevonden' :evil maar hoe zit het nou precies met die characters.

Ik kan eigenlijk alleen met Vegeta spelen (niet dat het erg is, want dat is toch de kewlste gast in de tekenfilm), maar het leek me wel leuk dat wanneer ik multi-playerde met anderen dat die dan ook met anderen konden spelen.

Ook vraag ik me af hoe het zit met die bendy-beams, want ik weet niet hoe je die kunt besturen of zo :? .

'Vroeger' zag ik ook hele kewle pics op de bidforpower-site, maar ik snap niet waar die gemaakt zijn, zoals Goku die je als SSJ2 een beam afschiet (waarschijnlijk Phase 2, maar ik dacht ik vraag het toch maar efkes).

Oh ja dit was ik bijna vergeten |:( . Er zou ook blijvende landschapdamage komen, maar dat is in deze versie niet echt te zien of hebben ze dat er weer uitgehaald.

Na al deze 'mankementen' twijfel ik er best wel over of het wel echt de RC3 is, maar het is wel overduidelijk die versie vind ik eigenlijk een beetje (file heet zo, in de install zie je het ook geloof ik)

• M@NIC
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 26-01 11:29
Vraagje, ik kan alleen Vejiita(Vegeta) zijn met Bid for Power, hij wil niet op andere characters ..... heeft iemand dit wel eens gehad :?

• BoumaBouma
  • Laatst online: 13-08-2025
Op woensdag 19 september 2001 15:48 schreef Manic het volgende:
Vraagje, ik kan alleen Vejiita(Vegeta) zijn met Bid for Power, hij wil niet op andere characters ..... heeft iemand dit wel eens gehad :?
ik heb dus de laatste leak gedownload (RC3) en ik heb dat ook wel eens. ik heb dan ook dat als ik een ander model selecteer dat ie hem dan niet kan vinden omdat ie in de verkeerde directory zoekt. als ik goku selecteer zoekt ie in: oku/blah. met krillin zoekt ie in: rillin/blah. hij laat dus bij alle models de eerste letter van de directory weg. (8> oplossing: ram op tilde (~) en typ: '/model [naam model]' zonder de aanhalingtekens. [naam model] is dan gewoon de naam van de speler, dus goku, piccolo, freeza, vegeta, gohan of krillen. of een andere model dus. het in de console selecteren van een model werkt ook als je alleen Vegeta kan kiezen. ik hoop je hiermee geholpen te hebben.

• Scorchor
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 22-11-2025
Ehm allemaal heel kool hoor maar waar kan ik de site van disney vinden?

• HitmanWVU
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 04-08-2025
Ik heb de full versie....... (dus de versie die eigenlijk uitgebracht moest worden) Die is stukken beter als je het mij vraagt.

Verwijderd

hoeveel versies is die full dan verwijderd van de RC3?

• Cassius
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Sorry dat ik deze topic omhoog haal, maar ik wil BFP goed kunnen spelen :'(

Ik heb zojuist quake3 geïnstalled en de 1.31 point release erover heen gedaan. Dan unzip ik alle RC3 bestanden in de quake 3 map en ga spelen.

Afijn, ik kan bij mods gewoon Bid For Power RC3 kiezen, so far so good. Maar dan kan ik alleen maar Goku kiezen, ik zie de plaatjes van de andere mensjes wel (totaal zijn het er zes), maar als ik die aanklik blijft het 3D model Goku !!!! Ook kan ik dan niet op next drukken en volgens mij komt na next de game ... en DIE wil ik dus doen :'( ???

Ook zit ik met het probleem dat ik alleen op internet kan spelen --> als ik play zeg, dan gaat hij meteen servers zoeken en ik kan niet gewoon normaal thuis zonder internet kiezen !! Ook zie ik geen 'find the drabonballz' en 'RPG mode' ... dit is echt rot !

Wat is er fout --> heb de officeale Quake3 cd met juiste cd-key en officiele BFP RC3 versie (96 MB) ??? hellup !!! Ook met de search kan ik hierover niets vinden.

De meeste mensen deugen!

• Maverick
  • Registratie: Oktober 2001
  • Laatst online: 17:45
[robeer eens een ander pointrelease, dit is voor mij al heel lang geleden, maar volgens mij kun je beter versie 1.29 of 1,27G hebben.

kun jij mij dan vertellen waar ik het DBZ pack vind? :)

PSN: DutchTrickle PVoutput

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op maandag 27 mei 2002 21:59 schreef Maverick het volgende:
[robeer eens een ander pointrelease, dit is voor mij al heel lang geleden, maar volgens mij kun je beter versie 1.29 of 1,27G hebben.

kun jij mij dan vertellen waar ik het DBZ pack vind? :)
Als jij mij vertelt waar ik die files kan vinden (Ja modjes die zijn legaal ;) ) dan zeg ik jou dit -->

DBZ packs zat op www.dragonbfp.com

Maar kan ik die 1.31 dan downgraden??

De meeste mensen deugen!

• Maverick
Op maandag 27 mei 2002 22:02 schreef marzzman het volgende:

[..]

Als jij mij vertelt waar ik die files kan vinden (Ja modjes die zijn legaal ;) ) dan zeg ik jou dit -->

DBZ packs zat op www.dragonbfp.com

Maar kan ik die 1.31 dan downgraden??
sorry, ik weet niet waar je die kunt vinden, waarschijnlijk wel met google of kazaa, daar vond ik ze altijd, die 1.31 kun je eraf halen in het configuratiescherm bij teovoegen verwijderen software!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op maandag 27 mei 2002 22:04 schreef Maverick het volgende:

[..]

sorry, ik weet niet waar je die kunt vinden, waarschijnlijk wel met google of kazaa, daar vond ik ze altijd, die 1.31 kun je eraf halen in het configuratiescherm bij teovoegen verwijderen software!
Thnx, dan nog een vraagje --> dan zet ik die update erover heen en dan draai ik hem (weer :P ) ...

Kan ik dan wel andere caracters kiezen, en wat komt er na het knopje NEXT bij caracter ??? Is daar het ECHT single player spel ? Daar kom ik dus nie in ...

De meeste mensen deugen!

• Maverick
Op maandag 27 mei 2002 22:06 schreef marzzman het volgende:

[..]

Thnx, dan nog een vraagje --> dan zet ik die update erover heen en dan draai ik hem (weer :P ) ...

Kan ik dan wel andere caracters kiezen, en wat komt er na het knopje NEXT bij caracter ??? Is daar het ECHT single player spel ? Daar kom ik dus nie in ...
er is geen single player in quakeIII :)

maar, dan moet je gewoon zelf een server opstarten met bots, dat noemen ze dan single player :)

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Weet iemand welke point-release dan echt het beste is ???
Dan neem ik die en speel BFP !!!

En weet er iemand wat er na het knopje next komt bij caracter, ga ik dan de non-internet games in.

Want als ik in het hoofdmenu op play klik, dan kan ik alleen maar op dingen met een modem (local, network, internet, Mplayer online, dat wil ik dus niet !!!)

Jammer is dit, ik dacht, hoe nieuwer de point-release hoe beter, niet dus :'(

:?

De meeste mensen deugen!

• Maverick
Op maandag 27 mei 2002 22:15 schreef marzzman het volgende:
Weet iemand welke point-release dan echt het beste is ???
Dan neem ik die en speel BFP !!!

En weet er iemand wat er na het knopje next komt bij caracter, ga ik dan de non-internet games in.

Want als ik in het hoofdmenu op play klik, dan kan ik alleen maar op dingen met een modem (local, network, internet, Mplayer online, dat wil ik dus niet !!!)

Jammer is dit, ik dacht, hoe nieuwer de point-release hoe beter, niet dus :'(

:?
nog 1 keer dan.

VROEGER: toen bfp alleen nog maar gelekt was, en niet officieel, was 1.27G altijd de beste!

als je in dat menu komt moet je gewoon create server oid aan klikken en dan bots maken, dan heb je " single player"

snappie? :)

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op maandag 27 mei 2002 22:17 schreef Maverick het volgende:

[..]

nog 1 keer dan.

VROEGER: toen bfp alleen nog maar gelekt was, en niet officieel, was 1.27G altijd de beste!

als je in dat menu komt moet je gewoon create server oid aan klikken en dan bots maken, dan heb je " single player"

snappie? :)
Ja ik loop te zeiken, want ik wil het gewoon spelen |:(

Dus na het knopje next komt geen story mode ofzo ... jammer !!!

Nou, dan moet ik dus create drukken, en fight druk ik als ik een game join --> gesnapt :P

De meeste mensen deugen!

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op maandag 27 mei 2002 22:14 schreef Maverick het volgende:

[..]

er is geen single player in quakeIII :)

maar, dan moet je gewoon zelf een server opstarten met bots, dat noemen ze dan single player :)
Sorry , dees had ik niet gelezen |:( ;(

F5 drukken was te moeilijk :)

De meeste mensen deugen!

• Maverick
Op maandag 27 mei 2002 22:19 schreef marzzman het volgende:

[..]

Ja ik loop te zeiken, want ik wil het gewoon spelen |:(

Dus na het knopje next komt geen story mode ofzo ... jammer !!!

Nou, dan moet ik dus create drukken, en fight druk ik als ik een game join --> gesnapt :P
idd, er is geen story mode, maar die verzin je dan toch zelf :? dat doe ik ook altijd :P

gewoon met goku tegen frieza op namek gaan vechten en doen alsof alles ervan afhangt >:) :)

Verwijderd

Clan-KI (als jullie die gekent hebben) for ever....
For my dearest friends, if you say BFP you say Clan-KI

- lance
- Akira
- Rade
- Niekos
- Joker
- Sauron

And the guys I forgot

RIP

• Cassius
  • Niet online

Cassius

Moogles!

Op maandag 27 mei 2002 22:21 schreef Maverick het volgende:

[..]

idd, er is geen story mode, maar die verzin je dan toch zelf :? dat doe ik ook altijd :P

gewoon met goku tegen frieza op namek gaan vechten en doen alsof alles ervan afhangt >:) :)
Lolz, zal ik doen, thnx Maverick :)
(Damn, al die bots vliegen kei snel, kan ze bijna niet raken :? )

De meeste mensen deugen!

• Schuey
  • Registratie: Augustus 2001
  • Laatst online: 22:17
Gebruik je Ki als je ook zo snel wilt vliegen, duidelijk toch? (ki gebruiken, kijk gewoon naar de serie ;))

Verwijderd

ro-bfpdbz_pack1

Ik heb zonet custom models gedownload..
maar hoe werken die dingen?

Dit bestandje zit erin: "RO-BfpDbz_pack1.pk3"

Ik dacht gewoon in de bfp map gooien

Maar dan werkt die hier nog niet :?

iemand enig idee?
Pagina: 1 2 Laatste