dunno
Verwijderd
Ik heb wel 2 keer online gespeeld, maar toen werd ik er ook snel uitgegooid (volgens mij geen kick ofzo).
Tis toch een Q3a mod als ik me vergis die gratis is te downen? Waarom mag ik dan niet vragen wara je hem kan vindenOp zondag 05 augustus 2001 22:55 schreef DMaarten het volgende:
dus NIET waar je hem kan krijgen anders komt er weer een slotje
Een modje kan het waarschijnlijk officieler zeggen dan ik, maar hier komt het wel op neer
Er is nog hoop.. maar het is nu nog gewoon te vroeg om iets definitiefs te kunnen zeggenAs many of you know Funimation owns the copyrights to Dragonball Z in the USA and has sold the exclusive rights to publish video games to Infogrames. On December 1st, 2000, the Bid For Power team received a cease and desist order from Funimation.
However, they seemed receptive to the notion of allowing Bid For Power to be released so long as certain conditions were met. We were put in touch with Infogrames who asked us, among other things, to recreate Bid For Power on Wild Tangent, a java-based engine, which would then be posted on the Dragonball Z website for people to play. This engine is incapable of running something as detailed as Bid For Power and we would have had to start work from scratch. Most of the team rejected the idea and talks went downhill from there. Without contact with Infogrames or Funimation the progress of Bid For Power slowed down even though we were sitting on a finished product and had been for some time.
We began dealing with Funimation directly in April when they asked us to send videos of gameplay to them so that they could have TOEI Japan review it. We sent the videos and heard nothing until we emailed them in July asking that we be allowed to release in August, since no objections had be made from TOEI Japan that we knew of. We were then sent another Cease and Desist order by way of Funimation.
We will be making an announcement later this week concerning the release of Bid For Power
Verwijderd
iemand een idee waar dit aan kan liggen?
Verwijderd
Ik heb nu ook patch 1.29h en daarmee kan ik een stuk meer servers vinden. Het spel speelt nu wel een stuk beter.
Behalve die scrollmuis die er random mee kapt af en toe
wil iedereen trouwens ff dit bekijken en tekenen?
http://www.petitiononline.com/bfpnow/
Verwijderd
maar kan allen spelen met:
-Goku
-Vegeta
-Gohan
-Picollo
-Freeza
-Krillen (maar die file model is corrupt.. OF krillen is opeens 100X zo groot
en volgens mij hoor je andere models te hebben bij RC2 (not sure
Verwijderd
[stupid boy mode ON]Op maandag 06 augustus 2001 01:47 schreef DMaarten het volgende:
nope, met die characters kan je spelen in Phase 1Dus het klopt wel.
/me dacht dat RC1 voor Phase 1 was
RC2 voor Phase 2
RC3 voor Phase 3
[/stupid boy mode ON]
Nope.. phase 3 is met RPG mode erin enzo geloof ik..kan je je eigen character opbouwen. Of dat was phase 2..ik weet het niet.Op maandag 06 augustus 2001 01:54 schreef Paestero het volgende:
[..]
[stupid boy mode ON]
/me dacht dat RC1 voor Phase 1 was
RC2 voor Phase 2
RC3 voor Phase 3
[/stupid boy mode ON]
dunno
Verwijderd
die bendy beams kunnen ook helemaal krom worden ... het gebeurt je niet gauw maar het kan..
ik had het 1x keer gehad in 2 uur dat online speelde met aardig wat malen masenko.
de bubbeltjes geven errors op sommige map vanwege het feit dat er waarschijnlijk te veel sprites voor de engine worden genereerd. (wordt gefixed as we speak)
dan is er nog de frozen map die het niet doet. wordt ook aan gewerkt.
ik run nu de 129h patch en dat loopt hier best ik kan de meeste aanraden niet met xtra models te installen.
gewoon de installer de pak 1 en pak2 en mappack en de namekwaters map installen en spelen maar.
scrollwheel was er uit in 129g maar in 129h is nog somewhat buggy idd
Verwijderd
1Op maandag 06 augustus 2001 17:12 schreef T-man het volgende:
Zit hier nog met BETA 1 hehe, ach ik wacht wel tot dat je euhm gratis kan downen als ie nog uit komt....
kijk allemaal effetjes op http://www.bidforpower.com/
Zul je niet echt blij van worden. Ze zijn zo goed als gestopt. Funimation zou alleen akkoord met hen gaan als ze het spel in een of ander stomme java-vorm zouden uitbrengen die dan op de site van Funimation zou komen te staan.
Dikke bagger zooi. Ik hoop dat wij niet hetzelfde lot ondergaan..
Verwijderd
Verwijderd
Verwijderd
Net als bij HLMatrix wat nu Existence is, ze moeten dus alles waar copyright op rust eruit slopenAt a later date - Chris - 08/09/2001
Bid For Power is close to being released (about a months time) and we will have a lot more details concerning the release next week. What I can tell you is that we will be removing the DBZ characters but it will still keep it's anime feel plus some extra. Stay tuned.
* WoutF is pissed off
Verwijderd
maar. die characters zijn allemaal al gereleased op rc enzo (nou ja niet officieel dan) dus als iemand handig is vervangt hij zo ff de models
Hoe zit dit en kan ik dit veranderen?
Verwijderd
Geen flauw idee bij mij werken alle levelsOp zondag 12 augustus 2001 21:01 schreef DMaarten het volgende:
Vraagje: Waarom zie ik staan in de console iets van 3 arena's have been passed to make count dividible by 4Er zijn levels waarvan ik de map zie staan in de bfp folder maar ze worden gewoon overgeslagen
![]()
![]()
Hoe zit dit en kan ik dit veranderen?
Ik heb hier de
Bid For Power Phase1 [Final Release Candidate] liggen met Bendy beams, engelse geluiden en meer
Iemand van BFP team heeft um geleakt omdat hij de hoop op geeft dat hij normaal kan uitkomen
nou nou, exlcusief hoorOp zondag 12 augustus 2001 21:20 schreef SaURoN het volgende:
Ik heb hier de
Bid For Power Phase1 [Final Release Candidate] liggen met Bendy beams, engelse geluiden en meer![]()
Iemand van BFP team heeft um geleakt omdat hij de hoop op geeft dat hij normaal kan uitkomenWie het is houd ik voor me zelf
Weet iemand ook een manier om de bots tegen wie je speelt een andere skin dan de standaard te geven?
Verwijderd
Bijna iedereenOp dinsdag 14 augustus 2001 16:19 schreef DMaarten het volgende:
[..]
nou nou, exlcusief hoorBijna iedereen heeft rc3 wel met Bendy beams, engelse geluiden enz
ik nie
(wel RC2.8 (ofzo))
Verwijderd
Op school zal dit korter zijn, daar haal ik de 300k mat gemak
het zou dus wel makkelijk zijn als ik dit van tevoren weet, want als het maar 10 tot 15 MB is doe ik het thuis wel.
Verwijderd
Precies!!Op dinsdag 14 augustus 2001 21:24 schreef Serious_Sam het volgende:
Of gewoon kabel aanschaffen
niks
RC3=Kazaa
Verwijderd
RC3=Kazaa=f*cking lang w8enOp woensdag 15 augustus 2001 14:42 schreef Sebastian het volgende:
RC3=Kazaa
check je meelOp woensdag 15 augustus 2001 10:31 schreef arnoman het volgende:
PLEASE mail mij ook effe die link, ik zoek er nu al zo lang naar, en op de vorige topics over BFP was ik altijd net te laat en was de link al door een modje verwijdert en wilde niemand de link naar mij toe icq'en of mailen
Ik heb nu een andere genomen. Ik vergiste me vaak omdat veel mensen precies hetzelfde icoon hadden als ik, hij wat outdated, en ik wou gewoon een andereOp woensdag 15 augustus 2001 12:29 schreef Serious_Sam het volgende:
Maarten , watis er met je logo gebeurd
*** N O T I T I E ***
Mensen.. warez requests en zo moeten per meel of ICQ gebeuren.. die staan in de profile en dan lopen we ook niet het risico dat hier een slotje op komt, of dat iemand een waarschuwing krijgt.
Ach, met kabel wil ik best 3 uurtjes wachtenOp woensdag 15 augustus 2001 15:33 schreef Serious_Sam het volgende:
[..]
RC3=Kazaa=f*cking lang w8en
Verwijderd
Verder speelt het wel fijner dan RC2
Op dinsdag 14 augustus 2001 16:33 schreef GambitRS het volgende:
als je een model hebt, bv goku, dan heeft die meestal 2 skins. door /model goku in te typen krijg je de eerste skin, maar hoe kan je dan toch die tweede skin kiezen (dat de rode goku dus in een blauwe goku verandert).
Dit is geen antwoord op mijn vraag. Ik kan dus geen character selecteren omdat als ik dat doe mijn character verdwijnt en ik vervolgens een spectator wordt omdat er een typfout zit in het bestand dat het spel verteld waar de character files zich bevinden.Op dinsdag 14 augustus 2001 17:18 schreef DMaarten het volgende:
bij het character scherm waar je je mannetje kiest kan je je skin veranderen, en ook je naam, ook terwijl je aan het spelen bent.
Weet iemand ook een manier om de bots tegen wie je speelt een andere skin dan de standaard te geven?
Verwijderd
Phase1 werkt goed, maar die heeft nog geen bendybeams en zo, daar heb je die 2 extra bestandjes bfp1.pk3 en bfp2.pk3 voor nodig. Daar zit die typfout dus in, niet in de phase1 release zonder bendybeams. Ik vindt het heel irri dat ik steeds om een mannetje te kiezen die twee extra pk3's moet renamen en weer terug moet zetten als ik wil spelen.
Verwijderd
Verwijderd
Die heb ik al dus en eerst was die wel normaal nu niet meer begrijp er geen f*ck meer vanOp donderdag 16 augustus 2001 17:43 schreef DMaarten het volgende:
Gewoon RC3 halen, en de oude dan deleten. Sim-pel
Verwijderd
Ik kan eigenlijk alleen met Vegeta spelen (niet dat het erg is, want dat is toch de kewlste gast in de tekenfilm), maar het leek me wel leuk dat wanneer ik multi-playerde met anderen dat die dan ook met anderen konden spelen.
Ook vraag ik me af hoe het zit met die bendy-beams, want ik weet niet hoe je die kunt besturen of zo
'Vroeger' zag ik ook hele kewle pics op de bidforpower-site, maar ik snap niet waar die gemaakt zijn, zoals Goku die je als SSJ2 een beam afschiet (waarschijnlijk Phase 2, maar ik dacht ik vraag het toch maar efkes).
Oh ja dit was ik bijna vergeten
Na al deze 'mankementen' twijfel ik er best wel over of het wel echt de RC3 is, maar het is wel overduidelijk die versie vind ik eigenlijk een beetje (file heet zo, in de install zie je het ook geloof ik)
ik heb dus de laatste leak gedownload (RC3) en ik heb dat ook wel eens. ik heb dan ook dat als ik een ander model selecteer dat ie hem dan niet kan vinden omdat ie in de verkeerde directory zoekt. als ik goku selecteer zoekt ie in: oku/blah. met krillin zoekt ie in: rillin/blah. hij laat dus bij alle models de eerste letter van de directory weg.Op woensdag 19 september 2001 15:48 schreef Manic het volgende:
Vraagje, ik kan alleen Vejiita(Vegeta) zijn met Bid for Power, hij wil niet op andere characters ..... heeft iemand dit wel eens gehad
Ik heb zojuist quake3 geïnstalled en de 1.31 point release erover heen gedaan. Dan unzip ik alle RC3 bestanden in de quake 3 map en ga spelen.
Afijn, ik kan bij mods gewoon Bid For Power RC3 kiezen, so far so good. Maar dan kan ik alleen maar Goku kiezen, ik zie de plaatjes van de andere mensjes wel (totaal zijn het er zes), maar als ik die aanklik blijft het 3D model Goku !!!! Ook kan ik dan niet op next drukken en volgens mij komt na next de game ... en DIE wil ik dus doen
Ook zit ik met het probleem dat ik alleen op internet kan spelen --> als ik play zeg, dan gaat hij meteen servers zoeken en ik kan niet gewoon normaal thuis zonder internet kiezen !! Ook zie ik geen 'find the drabonballz' en 'RPG mode' ... dit is echt rot !
Wat is er fout --> heb de officeale Quake3 cd met juiste cd-key en officiele BFP RC3 versie (96 MB) ??? hellup !!! Ook met de search kan ik hierover niets vinden.
De meeste mensen deugen!
kun jij mij dan vertellen waar ik het DBZ pack vind?
PSN: DutchTrickle PVoutput
Als jij mij vertelt waar ik die files kan vinden (Ja modjes die zijn legaalOp maandag 27 mei 2002 21:59 schreef Maverick het volgende:
[robeer eens een ander pointrelease, dit is voor mij al heel lang geleden, maar volgens mij kun je beter versie 1.29 of 1,27G hebben.
kun jij mij dan vertellen waar ik het DBZ pack vind?
DBZ packs zat op www.dragonbfp.com
Maar kan ik die 1.31 dan downgraden??
De meeste mensen deugen!
sorry, ik weet niet waar je die kunt vinden, waarschijnlijk wel met google of kazaa, daar vond ik ze altijd, die 1.31 kun je eraf halen in het configuratiescherm bij teovoegen verwijderen software!Op maandag 27 mei 2002 22:02 schreef marzzman het volgende:
[..]
Als jij mij vertelt waar ik die files kan vinden (Ja modjes die zijn legaal) dan zeg ik jou dit -->
DBZ packs zat op www.dragonbfp.com
Maar kan ik die 1.31 dan downgraden??
Thnx, dan nog een vraagje --> dan zet ik die update erover heen en dan draai ik hem (weerOp maandag 27 mei 2002 22:04 schreef Maverick het volgende:
[..]
sorry, ik weet niet waar je die kunt vinden, waarschijnlijk wel met google of kazaa, daar vond ik ze altijd, die 1.31 kun je eraf halen in het configuratiescherm bij teovoegen verwijderen software!
Kan ik dan wel andere caracters kiezen, en wat komt er na het knopje NEXT bij caracter ??? Is daar het ECHT single player spel ? Daar kom ik dus nie in ...
De meeste mensen deugen!
er is geen single player in quakeIIIOp maandag 27 mei 2002 22:06 schreef marzzman het volgende:
[..]
Thnx, dan nog een vraagje --> dan zet ik die update erover heen en dan draai ik hem (weer) ...
Kan ik dan wel andere caracters kiezen, en wat komt er na het knopje NEXT bij caracter ??? Is daar het ECHT single player spel ? Daar kom ik dus nie in ...
maar, dan moet je gewoon zelf een server opstarten met bots, dat noemen ze dan single player
Dan neem ik die en speel BFP !!!
En weet er iemand wat er na het knopje next komt bij caracter, ga ik dan de non-internet games in.
Want als ik in het hoofdmenu op play klik, dan kan ik alleen maar op dingen met een modem (local, network, internet, Mplayer online, dat wil ik dus niet !!!)
Jammer is dit, ik dacht, hoe nieuwer de point-release hoe beter, niet dus
De meeste mensen deugen!
nog 1 keer dan.Op maandag 27 mei 2002 22:15 schreef marzzman het volgende:
Weet iemand welke point-release dan echt het beste is ???
Dan neem ik die en speel BFP !!!
En weet er iemand wat er na het knopje next komt bij caracter, ga ik dan de non-internet games in.
Want als ik in het hoofdmenu op play klik, dan kan ik alleen maar op dingen met een modem (local, network, internet, Mplayer online, dat wil ik dus niet !!!)
Jammer is dit, ik dacht, hoe nieuwer de point-release hoe beter, niet dus
VROEGER: toen bfp alleen nog maar gelekt was, en niet officieel, was 1.27G altijd de beste!
als je in dat menu komt moet je gewoon create server oid aan klikken en dan bots maken, dan heb je " single player"
snappie?
Ja ik loop te zeiken, want ik wil het gewoon spelenOp maandag 27 mei 2002 22:17 schreef Maverick het volgende:
[..]
nog 1 keer dan.
VROEGER: toen bfp alleen nog maar gelekt was, en niet officieel, was 1.27G altijd de beste!
als je in dat menu komt moet je gewoon create server oid aan klikken en dan bots maken, dan heb je " single player"
snappie?
Dus na het knopje next komt geen story mode ofzo ... jammer !!!
Nou, dan moet ik dus create drukken, en fight druk ik als ik een game join --> gesnapt
De meeste mensen deugen!
Sorry , dees had ik niet gelezenOp maandag 27 mei 2002 22:14 schreef Maverick het volgende:
[..]
er is geen single player in quakeIII
maar, dan moet je gewoon zelf een server opstarten met bots, dat noemen ze dan single player
F5 drukken was te moeilijk
De meeste mensen deugen!
idd, er is geen story mode, maar die verzin je dan toch zelfOp maandag 27 mei 2002 22:19 schreef marzzman het volgende:
[..]
Ja ik loop te zeiken, want ik wil het gewoon spelen
Dus na het knopje next komt geen story mode ofzo ... jammer !!!
Nou, dan moet ik dus create drukken, en fight druk ik als ik een game join --> gesnapt
gewoon met goku tegen frieza op namek gaan vechten en doen alsof alles ervan afhangt
Verwijderd
For my dearest friends, if you say BFP you say Clan-KI
- lance
- Akira
- Rade
- Niekos
- Joker
- Sauron
And the guys I forgot
RIP
Lolz, zal ik doen, thnx MaverickOp maandag 27 mei 2002 22:21 schreef Maverick het volgende:
[..]
idd, er is geen story mode, maar die verzin je dan toch zelfdat doe ik ook altijd
gewoon met goku tegen frieza op namek gaan vechten en doen alsof alles ervan afhangt![]()
(Damn, al die bots vliegen kei snel, kan ze bijna niet raken
De meeste mensen deugen!
Verwijderd
Ik heb zonet custom models gedownload..
maar hoe werken die dingen?
Dit bestandje zit erin: "RO-BfpDbz_pack1.pk3"
Ik dacht gewoon in de bfp map gooien
Maar dan werkt die hier nog niet
iemand enig idee?